اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اشک های یزدانی پس از مصدومیت


هواداران ایرانی هم که با شور و شوق و به خیال کسب مدال‌های رنگین امروز در سالن "اکسل" حاضر شده بودند با چشم‌های گریان سالن را ترک کردند.

خبرگزاری مهر / فارس: مربی تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به مصدومیت رضا یزدانی که مانع از مبارزه کامل وی مقابل حریف اوکراینی در مرحله نیمه نهایی بازی‏های المپیک شد، گفت: ظاهرا مینسک و رباط پای یزدانی پاره شده اما سعی می‏کنیم او را برای مدال برنز آماده کنیم.

محمد طلایی پس از اینکه رضا یزدانی در دیدار مرحله نیمه نهایی مسابقات کشتی آزاد بازی‌های المپیک از ادامه مسابقه برابر حریف اوکراینی بازماند، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: این بدشانسی بزرگی برای یزدانی بود که با وجود آمادگی و مبارزات خوبی که داشت، به خاطر مصدومیت نتوانست مبارزه خود را ادامه دهد.

وی با بیان اینکه احساس می‎کنم مینیسک و رباط پای یزدانی پاره شده است، خاطرنشان کرد: البته تلاش می‏کنیم بتوانیم با فیکس کردن وضعیت یزدانی، او را برای مرحله رده بندی و کسب مدال برنز آماده کنیم.

مربی تیم ملی کشتی آزاد با تاکید بر اینکه این تیم با بدشانسی از دستیابی به دو مدال بازماند، خاطرنشان کرد: رحیمی و تقوی می‌توانستند در این دوره بازی‎های المپیک مدال‌آور شوند اما با بدشانسی مواجه شدند.

طلایی در مورد مهدی تقوی که صبح امروز یکشنبه از صعود به مراحل بالاتر رقابت‎های وزن 66 کیلوگرم بازماند، تصریح کرد: مبارزه اول تقوی ساعت 8:30 برگزار شد. آن زمان، ساعت مناسبی برای تقوی نبود. در آن ساعت که ساعت زیادی از ساعت خواب تقوی نمی‎گذشت، وی نمی‏توانست مبارزه خوبی داشته باشد اگرچه خیلی تلاش کرد. بدن تقوی در آن ساعت کپ کرده بود و هنوز برای مبارزه آماده نبود.

در چارچوب روز پایانی بازی‏های المپیک لندن، امروز در مسابقات کشتی آزاد مهدی تقوی در وزن 66 کیلوگرم اولین مبارزه خودرا واگذار کرد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند. رضا یزدانی نیز در دیدار مرحله نیمه نهایی  به دلیل آسیب دیدگی از ادامه مسابقه برابر حریف اوکراینی بازماند و نتوانست به فینال این رقابت‌ها راه یابد.  

اشک‌های هواداران و یزدانی در «اکسل»


 رضا یزدانی که به دلیل مصدومیت دیدار نیمه‌نهایی وزن 96 کیلوگرم کشتی آزاد را نیمه کاره رها کرده بود، به بخش پزشکی منتقل شد.

رضا یزدانی نماینده وزن 96 کیلوگرم کشورمان در کشتی آزاد بازی‌های المپیک لندن در مرحله نیمه‌نهایی مقابل حریف اوکراینی به دلیل مصدومیت نتوانست کار را ادامه دهد و از ادامه مسابقه انصراف داد.

یزدانی که به گفته کادر پزشکی تیم ملی نباید در این دیدار هم به میدان می‌رفت پس از مصدومیت در حالی‌که درد می‌کشید و نمی‌توانست راه برود با ویلچر به بخش پزشکی ورزشگاه اکسل منتقل شد.

اشک‌های رضا یزدانی روی ویلچر در نوع خود جالب توجه بود.

هواداران ایرانی هم که با شور و شوق و به خیال کسب مدال‌های رنگین امروز در سالن "اکسل" حاضر شده بودند با چشم‌های گریان سالن را ترک کردند.

پیش از یزدانی هم تقوی از گردونه مسابقات حذف شده بود تا کشتی آزاد بدون مدال طلا به کار خود در المپیک لندن پایان دهد.


ویدیو مرتبط :
مصدومیت یزدانی و شکست ناباورانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رضا یزدانی بدلیل مصدومیت به فینال نرسید



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

رضا یزدانی بدلیل مصدومیت به فینال نرسید

نماینده وزن 96 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان در المپیک 2012 لندن در مرحله نیمه‌نهایی به دلیل مصدومیت از ادامه کشتی بازماند و با شکست مقابل کشتی‌گیر اوکراینی به فینال نرسید.

مسابقات 2 وزن دوم و پایانی رقابت‌های کشتی آزاد المپیک 2012 لندن از ساعت 12 امروز در سالن "اکسل" لندن آغاز شد که در وزن 96 کیلوگرم رضا یزدانی پس از استراحت در دور نخست و پیروزی در دور دوم مقابل عبدالسلام گادیسوف، از روسیه، در دور سوم هم از سد ماگومد موسائف از قرقیزستان گذشت و به نیمه‌نهایی رسید.

رضا یزدانی در مرحله نیمه‌نهایی در حالی‌که در تایم اول با نتیجه 5 بر صفر از حریف عقب بود به دلیل مصدومیت از ادامه مبارزه انصراف داد و دست حریفش بالا رفت.

یزدانی اگر مصدومیتش برطرف شود،‌ برای کسب مدال برنز باید به میدان برود.

جاکوب وارنر، از آمریکا به فینال این وزن راه یافته است.

مهدی تقوی نماینده وزن 66 کیلوگرم کشتی آزاد هم در همان دیدار نخست مقابل لیوان لوپز کوبایی مغلوب شد و با شکست حریفش در مرحله بعد مقابل کشتی‌گیر ژاپنی وداعی تلخ و زودهنگام با این رقابت‌ها داشت./ورزش3