اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اشکهای سرمربی داماش به خاطر چه بود؟


من با یک ساک آمده ام و با یک ساک هم می روم. 6 سال بیرون بودم و اصلا برایم مهم نیست که بمانم یا نمانم

تماشا: امید هرندی سرمربی داماش در کنفرانس خبری بعد از بازی، در پاسخ به این سوال که اشک هایش، از خوشحالی بود یا به خاطر حرف و حدیث های اخیر و زمزمه هایی مبنی بر برکناری اش، گفت: «من با یک ساک آمده ام و با یک ساک هم می روم. 6 سال بیرون بودم و اصلا برایم مهم نیست که بمانم یا نمانم. اگر ناراحتم برای مردم شهرم ناراحتم. اشکم به خاطر مردم شهر بود.»



ویدیو مرتبط :
روز سیاه فوتبال رشت که هرگز خاطر هواداران داماش پاک نمیشود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدایی سرمربی داماش گیلان قطعی شد



 

 

جدایی سرمربی داماش گیلان قطعی شد

 

مسوول روابط عمومی باشگاه داماش گیلان گفت: جدایی 'ابراهیم قاسمپور' از تیم فوتبال داماش گیلان قطعی شده است.

''علی احمدی سراوانی'' افزود: پس از مذاکراتی که بین ''امیر عابدینی'' مدیر عامل باشگاه داماش گیلان و ''ابراهیم قاسمپور'' سرمربی این تیم در فضایی بسیار دوستانه و همراه با تفاهم برگزار شد، دو طرف دیدگاه های خود را با شفافیت کامل مطرح کردند.

وی اظهار کرد: پس از آن دیدار، قاسمپور به طور قطعی اعلام کرد؛ تصمیم به جدایی از تیم داماش گرفته است.

وی ادامه داد: با مشخص شدن جدایی قطعی ''ابراهیم قاسمپور'' از تیم فوتبال داماش گیلان، مسوولان این تیم تصمیم دارند تا یک سرمربی دیگر را جذب کنند.

''ابراهیم قاسمپور'' پس از چند هفته از سپری شدن رقابت های لیگ برتر، به عنوان سرمربی جانشین ''مهدی دینورزاده'' در تیم فوتبال داماش گیلان شده بود.

گفته می شود این مربی که در پایان دور رفت یازدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور نتایج خوبی را با تیم فوتبال داماش گیلان کسب کرده بود در دیدار با ''امیر عابدینی'' مدیرعامل این باشگاه به توافق نرسید و خواسته هایش برای حضور در نیم فصل دوم برآورده نشد و از سرمربیگری تیم فوتبال داماش گیلان استعفاء کرد.

تیم فوتبال داماش گیلان در پایان دور رفت رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور، با کسب 23 امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی رقابتها قرار گرفت