اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اشکان دژاگه: خدایا ممنونم


اشکان دژاگه شب گذشته گل پیروزی بخش تیمش مقابل نیوکاسل را به ثمر رساند.

خبرآنلاین: اشکان دژاگه شب گذشته گل پیروزی بخش تیمش مقابل نیوکاسل را به ثمر رساند.

دژاگه که شایعه شده بود به دلیل مصدویت نمی تواند تا یک ماه فوتبال بازی کند در بازی با نیوکاسل در نیمه دوم به زمین آمد و توانست گل زیبایی را به ثمر ربرساند.

او  درباره گلی که زده می گوید:« خدا یا ممنونم. امیدوارم که بتوانیم فولام را لیگ برتری نگه داریم.» این بازیکن ایرانی پیش از ترک تهران درباره تیمش می گفت:« اصلا کار را تمام شده نمی دانیم. اگر فقط بازی های خانگی مان را ببریم در لیگ برتر انگلستان باقی می مانیم. نباید امتیازات مان را از دست بدهیم.»

او که همیشه عاشق بازی برای فلیکس ماگات است می گفت:« کار کردن با ماگات همیشه فوق العاده است. او کارش را به خوبی بلد است . سخت گیر است اما دوست داشتنی . من که همیشه کار با او را دوست دارم. باید همه تلاش کنیم تا مانع سقوط مان بشویم.»


ویدیو مرتبط :
‫اشکان دژاگه در پرسپولیس‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مصاحبه اشکان دژاگه با سایت اسپورت وان



هافبک , اشکان دژاگه , مربیان , اخبار

 

هافبک 25 ساله ایرانی تیم وولفسبورگ گفت: «تا سال 2013 به قراردادم با وولفسبورگ پایبند هستم.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از اوج نیوز، اشکان دژاگه در گفت و گو با سایت sport1 آلمان درباره وضعیت تیمش در بوندس لیگا اظهار داشت: «ما برنامه های زیادی برای فصل جاری بوندس لیگا داریم و برای رسیدن به آنها سخت تلاش خواهیم کرد. ما به خوبی می دانیم برای موفقیت باید تلاش کرد و حاصل این تلاش قطعا نتیجه مطلوب ما خواهد بود.»

وی در پاسخ به اینکه از کار تحت نظر فلیکس ماگات چه نظری دارد توضیح داد: «من هرگز با او مشکلی نداشته ام و طی سال های اخیر مسائل زیادی را از او یاد گرفته ام. البته تمرینات او بسیار دشوار است اما ماحصل این فشار و سختی موفقیت خواهد بود. واقعا از اینکه تحت نظر این مربی با تجربه کار می کنم خوشحالم. من مربیان زیادی داشته ام اما بهترین آنها ماگات بوده است. علاوه بر این باعث افتخار است که تلاش من با حضورم در ترکیب اصلی همراه شد.»

دژاگه تاکید کرد: «میان مربی و بازیکن همیشه باید یک فاصله منطقی وجود داشته باشد. ماگات مربی من است و باید از او تبعیت داشته باشم. او برایم یک مشاور واقعی است و حتی در زندگی شخصی ام هم به من توصیه های خوبی می کند. او مربی بسیار صادقی است.»

وی درباره برنامه هایش برای فصل آتی اظهار داشت: «من تا سال 2013 با تیم وولفسبورگ قرارداد دارم و تا آن زمان به طور کامل بر این تیم تمرکز خواهم داشت. اگر به قراردادم پایبند باشم، بقیه مسائل به طور طبیعی اتفاق خواهند افتاد.»