اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اشرار مست یافت‌آباد در دستان قانون



اشرار مست یافت‌آباد در دستان قانون

دو شرور محله یافت آباد تهران حله یافت آباد تهرانکه اقدام به تخریب چندین دستگاه خودرو سواری کرده و متواری شده بودند،با اقدام اطلاعاتی ماموران کلانتری 151 یافت آباد شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش مردم سالاری، سرگرد عطاءالله سینکایی رییس کلانتری 151 یافت آباد صبح دیروز در گفتگو با پایگاه خبری پلیس از دستگیری دو شرور محله یافت آباد تهران که اقدام به تخریب چندین دستگاه خودرو سواری کرده و متواری شده بودند، خبر داد.

این مقام مسئول در پلیس پایتخت در تشریح جزییات دستگیری این متهمان گفت:ساعت 8شب 24 بهمن ماه تعدادی از ساکنان محله 17 شهریور با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران بزرگ تماس گرفته و خبر درگیری و تخریب چندین دستگاه خودرو در خیابان 17 شهریور منطقه شادآباد تهران را به ماموران اعلام کردند.

سرگرد سینکایی ادامه داد: با اعلام این خبر بلافاصله واحدهای عملیاتی این یگان به محل حادثه اعزام و به بررسی موضوع پرداختند در خلال تحقیقات محلی از شاهدان عینی معلوم شد که راننده و سرنیشن یک دستگاه خودرو پیکان سفید رنگ پس از درگیری و تخریب چندین خودرو اقدام به فرار نموده‌اند.

با فرار متهمان مشخصات آنان اخذ و از طریق مرکز پیام کلانتری به تمام واحد‌های گشتی مستقر در سطح حوزه استحفاظی اعلام و متعاقب آن طرح مهار به اجرا درآمد.هنوز چند دقیقه‌ای از اجرای طرح مهار نگذشته بود که متهمان در حالیکه از خودرو خود پیاده شده و در حال عربده‌کشی و بر هم زدن نظم عمومی در بوستان لاله و لادن بودند شناسایی و در اقدامی ضربتی دستگیر شدند و خودروی آنان نیز پس از توقیف به پارکینگ منتقل شد.

سینکایی افزود: متهمان که دو جوان به نام‌های «یاسر» و «کیوان»بودند بلافاصله تحت بازجویی‌های پلیسی قرار گرفتند که در جریان بازجویی‌های فنی مشخص شد هر دو متهم مست بوده و حالت طبیعی ندارند به همین منظور بلافاصله متهمان به پزشکی قانونی جهت تست الکل معرفی شدند که وجود درصد بالایی از الکل در خون متهمان به تایید رسید.

وی اظهار داشت:تاکنون 5 نفر از مالکین خودروهای خسارت دیده به کلانتری مراجعه کردند که بنا به دستور مقام قضایی شکایات شاکیان اخذ و پرونده‌ای ویژه برای آنان تشکیل و تحقیقات پلیسی در این رابطه ادامه دارد. کلانتر 151 یافت آباد در پایان با اشاره به اینکه در بررسی سوابق «یاسر» و «کیوان» مشخص شد هردوی آنان از اراذل و اوباش سطح یک غرب پایتخت می‌باشند،خاطرنشان کرد:با عنایت به هماهنگی‌های صورت گرفته با مقام قضایی ماموران این یگان به منزل «یاسر» اعزام و ضمن بازرسی از مخفیگاه وی موفق شدند یک قبضه اسلحه کمری با 5 تیر جنگی و خشاب مربوطه و 2قبضه قمه و 2عدد نقاب مشکی رنگ کشف و ضبط کنند.

گفتنی است، هردو متهم هم اکنون در اختیار ماموران پایگاه پنجم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفتند و تحقیقات پلیسی از آنان در جهت کشف و شناسایی سایر جرایمشان کماکان ادامه دارد./مردم سالاری

 


ویدیو مرتبط :
کریمی:سر مست و سینه مست و دیده مست و کام مست / خم مست و شیشه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نزاع مرگبار زوج مست با قتل زن جوان پایان یافت/قاتل: همسرم مرا کتک می زد



یک مرد اهل " لندن " همسر خود را به قتل رساند .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،آقای " ریچارد کونروی " 38 ساله همسر خود خانم " لین فولی " 32 ساله را در یک حمله وحشیانه توسط یک اسلحه به قتل رساند .

براساس گزارش پلیس، ماموران پس از دریافت تماسی در یکم نوامبر سال گذشته که گزارشی از یک جنایت می داد خود را به محل حادثه که خانه این زوج واقع در آپارتمان در " هالوی " در شمال " لندن " نزدیک استادیم " آرسنال " بود رساندند و با جسد غرق در خون خانم " فولی " که بر روی کاناپه  بود رو به رو شد .

 

اخبار,اخبارحواددث, قتل


قربانی براثر اصابت گلوله به گردن و سینه اش جان خود را از دست داده بود .

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد که شب قبل از جنایت، قربانی که اصالتأ اهل " ایرلند " بود،و به عنوان یک حسابدار در " لندن " مشغول به کار بود شب را بیرون از خانه در حال استعمال " کوکائین " و نوشیدن مشروبات الکلی با یکی از دوستان مرد خود سپری کرده و هنگامی که در ساعت 6 صبح به خانه برگشت پس از یک بحث و نزاع با شوهر خود که گفته می شود 30 دقیقه به طول انجامید ، مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به قتل رسید .

 

اخبار,اخبارحواددث, قتل


آقای " کونروی " پس از رسیدن پلیس خود را به آنها تسلیم کرد و گفت : من او را کشتم و در بازجویی به عمل آمده از او در پاسخ انگیزه ی او از جنایت ادعا کرد که  همسرش با خشونت با او رفتار میکرد و حتی چندین بار او را مورد ضرب و شتم خود قرار داده بود .

همسایه طبقه پایین این زوج در گزارش خود به پلیس گفت : این دو که به مشروبات الکلی اعتیاد داشته همیشه با یک دیگر جنگ و نزاع داشتند و خانم " فولی " شروع به کتک زدن شوهر خود می کرد و آقای " کونروی " از او می خواست تا خانه اش را ترک کند .

این همسایه در پایان افزود: همیشه از سر و صدا و فریادهای شبانه این دو اذیت می شدیم .

آقای "کونروی " که در سال 2010  نیز به اتهام حمله به یک فرروشنده به حبس محکوم شد ،این بار به اتهام قتل همسر خود در دادگاه محاکمه می شود .

  اخبارحوادث -  باشگاه خبرنگاران