اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اشد مجازات در انتظار دو متجاوز ورامین



اشد مجازات در انتظار دو متجاوز ورامین

دو پسر جوان كه با ربودن زنان و دختران در ورامین آنها را به طرز هولناكی مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند در دادگاه كیفری استان تهران محاكمه می‌شوند.

حوادث - به گزارش اعتماد، رسیدگی به این پرونده از یكم بهمن ماه سال گذشته همزمان با شكایت زن جوانی در اداره آگاهی ورامین آغاز شد.

زن جوان به ماموران گفت: دیروز از ورامین سوار یك دستگاه پراید شدم تا به تهران بیایم. پس از طی مسافتی در محلی خلوت راننده از مسیر اصلی خارج شد و همدست او با تهدید چاقو سر مرا به زیر صندلی برد.

دو مرد شیطان صفت سپس من را به یك اتاقك مخروبه برده و در آنجا مورد آزار و اذیت قرار دادند. آنها پس از سرقت پول و طلاهایم مرا در محلی خلوت رها كرده و گریختند.

پس از طرح این شكایت، ماموران تحقیقات برای شناسایی متهمان را در دستور كار قرار دادند در حالی كه تجسس‌ها در این رابطه آغاز شده بود زن دیگری با طرح شكایتی مشابه اعلام كرد از سوی دو سرنشین خودروی پراید ربوده و در بیابان‌های اطراف ورامین مورد آزار و اذیت قرار گرفت.

كارآگاهان پلیس آگاهی با چهره‌نگاری از دو پسر متجاوز متوجه شدند یكی از آنها از مجرمان سابقه‌دار است. از سوی دیگر با كمك شاكیان پرونده شماره پلاك خودروی دو پسر شیطان صفت به دست آمد و با ردیابی‌های تخصصی ماموران یكی از آنها به نام سعید 22 ساله را دستگیر كردند. در بازرسی از خودروی متهم نیز تلفن همراه یكی از قربانیان كشف شد.

پسر جوان در بازجویی‌های ابتدایی منكر هر گونه جرمی شد اما در ادامه لب به اعتراف گشود و به ربودن و آزار و اذیت زنان با همدستی یكی از دوستانش به نام جواد 21 ساله اعتراف كرد كه همدست او نیز از سوی ماموران شناسایی و دستگیر شد.

اعتراف به آزار و اذیت 9 زن طی 45 روز

با توجه به اینكه احتمال می‌رفت آنها مرتكب جرایم دیگری نیز شده باشند تحقیقات از آنها آغاز شد كه متهمان به ربودن و آزار و اذیت 9 زن طی 45 روز اعتراف كردند.

در جریان بررسی‌ها مشخص شد آنها در یكی از سرقت‌های خود فرد دیگری را همراه خود برده‌اند كه متهم ردیف سوم پرونده نیز در عملیاتی ضربتی دستگیر شد كه بازجویی‌ها نشان داد او در آزار و اذیت زنان هیچ نقشی نداشته است. از سوی دیگر تحقیقات نشان داد متهم ردیف اول این پرونده یك اتاقك سرایداری داشته كه اغلب قربانیان را در آنجا مورد آزار و اذیت قرار می‌داد.

با تكمیل تحقیقات در دادسرای ورامین قاضی كوهپایه، بازپرس شعبه دوم دادسرای ورامین پرونده برای رسیدگی نهایی به دادگاه كیفری استان تهران فرستاده شد.

سرانجام جلسه محاكمه متهمان در شعبه 77 دادگاه كیفری و به ریاست قاضی خازنی و با حضور چهار قاضی مستشار برگزار شد.

یكی از قربانیان درباره جزییات جنایت سیاه این دو تبهكار گفت: آنها مرا به یك اتاقك سرایداری برده و هر چه التماس می‌كردم به حرف‌هایم گوش نمی‌دادند حتی به آنها گفتم پول و طلاهایم را بگیرید و مرا رها كنید اما آن دو به‌شدت مرا مورد ضرب و شتم قرار داده و پس از تجاوز در خیابانی خلوت رها كردند.

در ادامه متهمان در جایگاه حاضر شدند كه دو تن از آنها به ربودن و آزار و اذیت زنان اعتراف كردند.

با آخرین دفاعیات متهمان و وكلای آنها قضات دادگاه برای صدور حكم وارد شور شدند./اعتماد

 

 

 


ویدیو مرتبط :
درخواست اشد مجازات برای عوامل فیتیله از سوی عیسی زاده!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اشد مجازات در انتظار دزد مسلح داروخانه



 

 

اشد مجازات در انتظار دزد مسلح داروخانه

 

سركرده باند سارقان مسلح داروخانه ابوذر تهران از سوی بازپرس پرونده محارب شناخته شد و بزودی محاكمه می شود.

ساعات پایانی روز ۷ اردیبهشت در پی تماس مردمی با مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت مسلحانه از داروخانه ای در بلوار ابوذر، ماموران كلانتری ۱۳۲ نبرد به محل حادثه اعزام و متوجه شدند ۲ سارق مسلح پس از ورود به داروخانه با ایجاد رعب و وحشت و تیراندازی ۳ میلیون تومان سرقت و یكی از كاركنان را با شلیك گلوله زخمی كرده اند.

با گزارش موضوع به بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران، مرد زخمی به بیمارستان منتقل شد و كارآگاهان اداره یكم آگاهی تحقیقات برای یافتن سارق مسلح فراری را آغاز كردند.

ماموران با تحقیق از شاهدان حادثه به چهره نگاری رایانه ای از متهمان فراری پرداختند و در بررسی بانك مجرمان، متوجه شدند تصویر یكی از آنها با تصویر یك دزد سابقه دار به نام مهدی مطابقت دارد.

بنابراین ماموران مخفیگاه او را در ملارد كرج شناسایی و این محل را محاصره كردند.

در پیگیری های نامحسوس معلوم شد یك دزد حرفه ای به نام شهرام هم به خانه مهدی رفت و آمد دارد.

ماموران با مشاهده سارقان كه قصد داشتند با خودروی پراید از مخفیگاه خود خارج شوند، با اخطار به آنها ، خواستند خود را تسلیم كنند اما دزدان مسلح تصمیم به فرار گرفته و با خودرو به سوی ماموران حركت كردند كه در همین موقع ماموران با استفاده از قانون به كارگیری سلاح، به سمت خودرو تیراندازی و پس از توقف آن، ۲ سارق را دستگیر كردند.

در بازرسی از مخفیگاه آنها یك قبضه سلاح كلاشینكف و ۵۰ فشنگ جنگی كشف شد.

متهمان با انتقال به اداره یكم آگاهی تهران در بازجویی اظهارات متناقضی عنوان كردند تا عاقبت بعد از چند روز به سرقت مسلحانه داروخانه اعتراف كردند.

 

● اعتراف متهمان

شهرام ـ دزد مسلح ـ در اظهاراتش گفت: من و همدستم مهدی در یكی از شهرهای غربی زندگی می كردیم. چند ماه پیش كه تازه از زندان آزاد شده بودیم، از طریق یكی از دوستان سابقه دار خود با زنی به نام مهوش ـ كه فروشنده موادمخدر بود ـ آشنا شده و برای دیدن او به تهران سفر كردیم.

متهم ادامه داد: مهوش با سارقان و قاچاقچیان بسیاری همكاری می كرد. او از ما خواست تا در اجرای نقشه سرقت مسلحانه از یك داروخانه وی را همراهی كنیم.

دزد مسلح افزود: پس از چند بار ملاقات با او، همكاری خود را در سرقت مسلحانه اعلام كردیم و مهوش مشخصات داروخانه را در اختیارمان قرار داد و من همراه همدستم مهدی، نقشه سرقت مسلحانه را عملی كردیم.

متهم یادآور شد: علاوه بر این سرقت مسلحانه، چند بار دیگر هم با تهدید سلاح، از مردم پول زور گرفتیم.

با ثبت اظهارات متهم، مهدی، همدست وی هم در بازجویی به همكاری با دزد مسلح اعتراف كرد.

● دستگیری طراح سرقت

در حالی كه تحقیقات از متهمان ادامه داشت، ۲ هفته قبل مخفیگاه مهوش، متهم فراری پرونده در یكی از محله های تهران شناسایی و وی دستگیر و به اداره یكم آگاهی منتقل شد.

متهم در بازجویی های پلیسی اعتراف كرد كه نقشه سرقت مسلحانه از داروخانه را طراحی كرده و از چندی قبل در زمینه خرید و فروش موادمخدر به افراد معتاد و سارقان همكاری داشته و خانه اش پاتوق سارقان تحت تعقیب پلیس و معتادان است.

متهمان با قرار قانونی از سوی بازپرس عموزاد، رئیس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران روانه زندان شدند.

بازپرس عموزاد پس از پایان تحقیقات با توجه به این كه عمل مجرمانه شهرام ـ دزد مسلح ـ باعث ایجاد رعب و وحشت و ناامنی در محل حادثه شده بود، مجازات او را از مصادیق محارب دانست و برای وی تقاضای اشد مجازات ـ اعدام ـ كرد.

پرونده متهمان در روزهای آینده با صدور كیفرخواست به دادگاه ارسال خواهد شد.... / گزارش : جام جم آنلاین