اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اشد مجازات برای 3 متهم ترور دادستان زابل


رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان از صدور حکم اعدام برای سه متهم اصلی پرونده ترور دادستان زابل خبر داد.

خبرگزاری مهر: رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان از صدور حکم اعدام برای سه متهم اصلی پرونده ترور دادستان زابل خبر داد.

حجت الاسلام حمیدی اظهار داشت: پس از انجام تحقیقات در خصوص پرونده ترور دادستان زابل برای سه متهم اصلی پرونده به اتهام محاربه کیفرخواست صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه انقلاب فرستاده شد.

وی افزود: پس از محاکمه متهمان برای آنها حکم اعدام صادر شد. در حال حاضر پرونده با اعتراض وکلای متهمان به حکم مجازات به دیوان عالی کشور فرستاده شده است.

موسی نوری دادستان زابل و راننده اش در جریان پیگیری یک پرونده مواد مخدر از سوی متهمان هدف گلوله قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

در ادامه نیز 13 متهم این پرونده که تعدادی از آنها زن هستند در استانهای خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و یزد شناسایی و دستگیر شدند.


ویدیو مرتبط :
درخواست اشد مجازات برای عوامل فیتیله از سوی عیسی زاده!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اشد مجازات برای عاملان ترور دادستان زابل


دادستان عمومی و انقلاب زاهدان از تائید حکم اعدام عاملان ترور دادستان زابل در دیوان عالی کشور خبر داد.

خبرگزاری مهر: دادستان عمومی و انقلاب زاهدان از تائید حکم اعدام عاملان ترور دادستان زابل در دیوان عالی کشور خبر داد.

محمد مرزیه در خصوص آخرین وضعیت پرونده ترور دادستان زابل گفت: پرونده سه تن از متهمان  اصلی ترور شهید نوری دادستان زابل پس از صدور کیفرخواست به دادگاه انقلاب اسلامی زاهدان ارسال شد و جلسه نخست دادگاه پنجم اسفند با حضور خانواده دو شهید و وکلای تسخیری متهمان برگزار شد.

وی افزود: پس از رسیدگی به پرونده، حکم 3 نفر از عوامل ترور دادستان زابل به اتهام محاربه صادر و این افراد به اعدام محکوم شدند.

دادستان زاهدان خاطرنشان کرد: پس از ابلاغ حکم، متهمان به حکم مجازات خود اعتراض داشتند که پرونده برای رسیدگی نهایی به دیوان عالی کشور فرستاده شد. قضات دیوان عالی کشور نیز پس از بررسی حکم و پرونده، رای دادگاه را ابرام-تائید- کردند.

مرزیه ادامه داد: حکم مجازات سه محکوم به اعدام به زودی اجرا می شود. به اتهام دیگر متهمان این پرونده نیز در دادگاه رسیدگی خواهد شد.

ساعت 7 و 45 دقیقه 15 آبان امسال خودروی موسی نوری دادستان زابل هدف اصابت گلوله قرار گرفت. در این حادثه دادستان زابل به همراه راننده خود به قتل رسیدند. متهمان در بازجویی ها مدعی شدند، مرحوم نوری را به خاطر پیگیری یک پرونده موادمخدر به قتل رسانده اند.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان در خصوص آزادی مرزبانان نیز گفت: برای آزادی مرزبان هیچ مبادله و آزادی زندانی صورت نگرفت.