اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اشتون: به‌ زودی با جلیلی دیدار می‌ کنم


رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که قصد دارد با سعید جلیلی، مذاکره کننده ارشد ایران دیدار کند و ابراز امیدواری کرد که مذاکرات جدید بین ایران و گروه 1+5 بتواند به یک راه حل دیپلماتیک منجر شود.

خبرگزاری ایسنا: رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که قصد دارد با سعید جلیلی، مذاکره کننده ارشد ایران دیدار کند و ابراز امیدواری کرد که مذاکرات جدید بین ایران و گروه 1+5 بتواند به یک راه حل دیپلماتیک منجر شود.
 
خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از کاترین اشتون، رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا که روز سه‌شنبه صحبت می‌کرد، گزارش داد که مقامات اروپایی اخیرا با دستیاران سعید جلیلی، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران دیدار کردند و افزود که قصد دارد به زودی با جلیلی دیدار مستقیم داشته باشد.

 وی این خبر یک گام کلیدی در از سرگیری مذاکرات بین ایران و کشورهای عضو 1+5 (انگلیس، چین، فرانسه، روسیه، آمریکا و آلمان) درباره برنامه هسته‌یی ایران خواهد بود.

اشتون و جلیلی آخرین بار در تاریخ 18 سپتامبر در استانبول و پیش از آن در ماه ژوئن در مسکو با یکدیگر دیدار کردند.


ویدیو مرتبط :
اگر اشتون زن جلیلی می شد...!!؟؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیدار قریب الوقوع جلیلی با اشتون«"سعید جلیلی"



دیدار قریب الوقوع جلیلی با اشتون

«"سعید جلیلی" دبیر شورای امنیت ملی ایران، روز سه شنبه در استانبول با" کاترین اشتون "مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ملاقات می کند.»

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سایت رادیو فردا (radiofarda) از ملاقات قریب الوقوع "سعید جلیلی"، دبیر شورای امنیت ملی ایران، با "کاترین اشتون"، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، خبر داد.

این سایت به نقل از "فارس" نوشت: «"سعید جلیلی" دبیر شورای امنیت ملی ایران، روز سه شنبه در استانبول با" کاترین اشتون "مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ملاقات می کند.»

رادیو فردا افزود: «این دیدار پس از تماس تلفنی طرفین و موافقت آنها برای نشستی در استانبول برگزار می شود.» آقای جلیلی روز دوشنبه به ترکیه خواهد رفت.

برپایه این گزارش، هنوز اتحادیه اروپا درباره انجام این ملاقات اعلام موضع نکرده است./جام نیوز