اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اشتباه فیفا در پرونده تیاگو - پرسپولیس


وکیل باشگاه پرسپولیس گفت: یکی از مدارکی که فیفا از ما خواسته است در واقع باید از خود تیاگو مطالبه شود که این موضوع را به اطلاع فیفا می‌رسانیم.

ایسنا: وکیل باشگاه پرسپولیس گفت: یکی از مدارکی که فیفا از ما خواسته است در واقع باید از خود تیاگو مطالبه شود که این موضوع را به اطلاع فیفا می‌رسانیم.

 مصطفی شکری با اشاره به پرونده تیاگو، بازیکن سابق پرسپولیس گفت: در پرونده تیاگو مثل پرونده‌های دیگری که در فیفا مطرح می‌شود یکی از دغدغه‌های ما صیانت از اعتبار کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به عنوان مرجع ذیصلاح داخلی در رسیدگی به چنین اختلافاتی است. در لایحه دفاعیه‌ای که برای فیفا ارسال می‌کنیم این مساله لحاظ شده است و در کلیه پرونده‌ها، حتی اگر در تطابق با قوانین داخلی و فیفا به این نتیجه برسیم که بخشی از مطالبه افراد به حق است، آنرا می‌پذیریم و چنین سیاستی از سوی مدیریت باشگاه پرسپولیس برای ما تعیین شده است اما اگر در جایی هم ببینیم منافع و حق باشگاه در خطر است از کلیه ظرفیت‌های حقوقی و قراردادی بهره می‌گیریم.

مشاور پرسپولیس در امور حقوق بین‌الملل در ادامه به سایت این باشگاه تصریح کرد: موضوع مطرح شده از سوی تیاگو از دو منظر حقوقی قابل بحث است که هر دو را در نظر گرفته‌ایم. همچنین فیفا از ما مدارکی را خواسته است که در یک مورد این درخواست درست نیست و در لایحه دفاعیه خود، موضوع را به فیفا متذکر می‌شویم. آنها از ما شکواییه تیاگو، مطرح شده در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را خواسته‌اند که اشتباه است و این را باید از تیاگو یا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بخواهند.


ویدیو مرتبط :
اشتباه داوری مزخرف فیفا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مستندات پرونده وینگادا از سوی فیفا ارسال شد/ پرسپولیس پرونده را به CAS می‌برد



باشگاه پرسپولیس, نلو وینگادا, باشگاه پرسپولیس

مستندات پرونده وینگادا از سوی فیفا ارسال شد/ پرسپولیس پرونده را به CAS می‌برد

باشگاه پرسپولیس مستندات فیفا درباره پرونده اختلاف با نلو وینگادا را دریافت کرد و به این ترتیب اعتراض خود به رأی صادره را تا پایان هفته آینده برای CAS ارسال خواهد کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، این باشگاه مستندات فیفا منجر به صدور حکم درباره پرونده اختلاف نلو وینگادا را دریافت کرد و پس از بررسی‌های لازم اعتراض خود به رأی صادره را تا پایان هفته آینده برای CAS ارسال خواهد کرد.

باشگاه پرسپولیس پیش از این، پس از صدور حکم از سوی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان که چند ماه قبل اتفاق افتاده بود، برای تنظیم لایحه اعتراض خود، خواهان ارسال مستندات پرونده از سوی فیفا شده بود که این اتفاق اخیرا روی داد.

دکتر مصطفی شکری مشاور امور حقوقی و بین الملل باشگاه پرسپولیس با تائید این مطلب گفت: باشگاه پرسپولیس از حق خود برای در اختیار داشتن مستندات، جهت تنظیم اعتراض استفاده کرد. اکنون دریافت این مستندات لایحه در دست تهیه است که تا اواخر هفته آینده آماده شده و برای CAS ارسال خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: در این باره ارتباطی هم با آقای وینگادا داشتیم و باشگاه پرسپولیس پیرو مذاکرات انجام شده، همچنان از گزینه توافق بین طرفین استقبال می‌کند..../ایسنا