اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اشتباه عجیب سایت آرژانتینی درباره ایران!


سایت اینترنتی «ترا» آرژانتین پس از همگروهی کشورش با «تیم ملی»(لقب تیم ایران) در گروه F ، گزارشی تحلیلی از تیم کارلوس کی‌روش منتشر کرده است

فارس: یک سایت آرژانتینی به اشتباه ایران را عرب خواند اما عنوان کرد تیم کارلوس کی‌روش برای شگفتی‌سازی به جام جهانی می‌رود.

 سایت اینترنتی «ترا» آرژانتین پس از همگروهی کشورش با «تیم ملی»(لقب تیم ایران) در گروه F ، گزارشی تحلیلی از تیم کارلوس کی‌روش منتشر کرده است:

*اشتباه عجیب سایت آرژانتینی!

این رسانه زادگاه لیونل مسی ابتدا عنوان کرد تیم ملی ایران هر چند در عرصه فوتبال جهان پرافتخار نیست اما می‌خواهد در برزیل چهارمین حضورش را در جام جهانی تجربه کند. این تیم در شرایطی سخت و در حالی که از نظر دریافت گل، وضعیتی خوب داشت صعود کرد. حالا عرب‌ها(!) می‌خواهند در جام جهانی شگفتی‌ساز شوند.

*ایران به وضوح رشد کرده

این سایت سپس اقدام به معرفی تیم ملی کشورمان کرد. ترا نوشت: ایران تیمی است که در چند وقت گذشته به وضوح رشد کرده است. تیمی که از سرعت کلاسیک آسیایی‌ها برخوردار است و از سال 2011 تکنیک خود را تقویت کرده است. حتی موفق شده با حضور کارلوس کی‌روش به عنوان مربی روحیه حرفه‌ای خود را تقویت کند.

این سایت افزود: کی‌روش مربی است که تجربه زیادی دارد. کسی که دستیار فرگوسن در منچستریونایتد بوده و به عنوان سرمربی در اختیار پرتغال و رئال مادرید بوده است.

*برزیل،‌ چهارمین جام جهانی ایران

در ادامه این گزارش عنوان شد: برزیل 2014 در اصل چهارمین حضور ایران در یک دوره جام جهانی پس از سال 1978، 1998 و 2006 خواهد بود. واقعیت این است که تیم آسیایی چندان میانه‌ای با شرایط آب و هوایی گرم و سخت ندارد و در این وضعیت آمار گلزنی بالایی ندارد. ایران به نحوی پیچیده برای بازی‌های برزیل انتخاب شد و دستخوش اتفاقاتی شد.

در سال 2011 کی‌روش به ایران آمد و عهده‌دار مسئولیت شد. او این تیم را در مرحله زیرگروه مقابل مالدیو به پیروزی رساند و به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی آورد. در این مرحله نیز با وجود تقسیم شدن قدرت‌های آسیا در دو گروه، ایران با غلبه بر کره‌جنوبی به عنوان سرگروه به جام جهانی صعود کرد.

*آمار نتایج

پایگاه اینترنتی ادامه داد: در یک کلام ایران برای آنکه حریف آرژانتین در جام جهانی شود، 16 بازی کرد که در 10 بازی برنده شد، 5 تساوی کرد و یک باخت کسب کرد.

*ایران، تیمی با ثبات،‌سریع و پرقدرت

سایت ترا همچنین خصوصیاتی دیگر از تیم ملی کشورمان را اینگونه بیان کرد: ‌ایران تیمی با ثبات، سریع و  با قدرت بدنی زیاد است. از چهره‌های مطرح این تیم می‌توان به کاپیتان جواد نکونام، مسعود شجاعی و اشکان دژاگه اشاره کردکه این یکی در فولام انگلیس بازی می کند.


ویدیو مرتبط :
مرگ عجیب فوتبالیست آرژانتینی در زمین بازی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اشتباه عجیب شرکت ایتالیایی درباره ایران!



اخبار,اخبار اقتصادی ,بزرگترین صادرکنندگان گاز جهان

 

اخبار اقتصادی - اشتباه عجیب شرکت ایتالیایی درباره ایران!

در بخشی از این گزارش که به نظر می‌آید اشتباه باشد شرکت اِنی ایران را با صادرات روزانه 128 میلیارد و 80 میلیون متر مکعب گاز در رده دوم بزرگترین صادرکنندگان گاز جهان و نروژ را با صادرات روزانه 103 میلیارد و 770 میلیون متر مکعب در رده سوم معرفی کرده است.

شرکت نفتی اِنی ایتالیا در گزارشی اعلام کرد روسیه با صادرات 206 میلیارد و 530 میلیون مترمکعب گاز در رده اول فهرست بزرگترین صادرکنندگان گاز جهان قرار دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از ایتارتاس، روسیه همچنین به لحاظ تولید گاز نیز با تولید 657 میلیارد و 660 میلیون متر مکعب و اختصاص 19.2 درصد تولید گاز جهان به خود، پس از آمریکا در رده دوم قرار دارد. تولید گاز آمریکا در سال 2013 معادل 673 میلیارد و 510 میلیون متر مکعب بوده است.

در بخشی از این گزارش که به نظر می‌آید اشتباه باشد شرکت اِنی ایران را با صادرات روزانه 128 میلیارد و 80 میلیون متر مکعب گاز در رده دوم بزرگترین صادرکنندگان گاز جهان و نروژ را با صادرات روزانه 103 میلیارد و 770 میلیون متر مکعب در رده سوم معرفی کرده است.

روسیه همچنین به لحاظ ذخایر گاز طبیعی جهان با 49 تریلیون و 541 میلیارد متر مکعب(24.4 درصد ذخایر گاز جهان) در رده اول و ایران و قطر به ترتیب با 33 تریلیون و 948 میلیارد مترمکعب و 24 تریلیون و 936 میلیارد متر مکعب در رده های دوم و سوم قرار دارند.

از حیث تولید نفت خام روسیه با تولید روزانه 10 میلیون و 877 هزار بشکه پس از عربستان که روزانه 11 میلیون و 566 هزار بشکه تولید دارد، در رده دوم قرار دارد.

در زمینه ذخایر بزرگ نفت خام جهان، ونزوئلا با در اختیار داشتن 18 درصد ذخایر جهان در رده اول، عربستان با 16.2 درصد دوم و کانادا با 10.4 درصد ذخایر در رده سوم هستند. در این فهرست روسیه با در اختیار داشتن 4.8 درصد ذخایر جهان در رده هشتم قرار گرفته است.
اخبار اقتصادی - ایسنا