اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اشتباه در رنگ پرچم های مختارنامه


برخی سایتهای خبری از قرار دادن پرچم سه رنگ ایران بر روی پیکر همسر و فرزند کیان انتقاد داشتند و این مسئله را یک گاف تاریخی برای این سریال به حساب آورده بودند

درحالی که برخی سایتهای خبری از قرار دادن پرچم سه رنگ ایران بر روی پیکر همسر و فرزند کیان انتقاد داشتند و این مسئله را یک گاف تاریخی برای این سریال به حساب آورده بودند سایت رسمی سریال مختارنامه نوشت:

پرچم سه رنگ «پرچم قیام مختار» است نه پرچم ایران! هر یک از این رنگ ها نیز معرف یکی از جناح های لشگر مختار است که پیش از این و در قسمت مربوط به پیروزی قیام مختار، هنگام ورود مختار به کاخ دارالعماره نیز مورد اشاره قرار گرفته است و حالا قرار دادن آن بر روی پیکر همسر و فرزند کیان به معنای ادای احترام به آنها است، نه به معنای قرار دادن پرچم ایران!













منبع: تابناک


ویدیو مرتبط :
برج ایفل رنگ پرچم سه رنگ فرانسه را به خود گرفت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خالد مشعل به اشتباه پرچم مخالفان سوری را بالا برد



ارتباط رسمی جنبش حماس با مخالفان سوری

خالد مشعل به اشتباه پرچم مخالفان سوری را بالا برد

معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در گفتگویی ادعا کرد که خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی این جنبش به اشتباه پرچم مخالفان سوری را بالا برد و از آنها حمایت کرد.

به گزارش مهر، موسی ابومرزوق معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در گفتگو با المیادین اظهار داشت: خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی حماس به اشتباه پرچم مخالفان سوری را بر افراشته بود و این جنبش هیچگونه ارتباط رسمی با مخالفان سوری ندارد.

وی در این مصاحبه که ساعت هشت و سی دقیقه امروز به وقت قدس شریف از المیادین پخش خواهد شد افزود که جنبش حماس تمایل دارد روابط خود را با دمشق از سر بگیرد.

ابومرزوق خاطرنشان کرد: اعضای دفتر سیاسی جنبش حماس هرگز با مخالفان سوری دیدار نکرده اند. معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس درباره اتهامات مصر به این جنبش مبنی بر دست داشتن در جنگ با ارتش مصر گفت: حماس در امور داخلی مصر دخالت نکرده است.

وی گفت: موضع رسمی حماس در قبال انقلاب های عربی یا بهار عربی تغییر نکرده است و این موضع مبتنی بر عدم دخالت در امور داخلی کشورها است./مهر