اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اشتباه بزرگ‌ماهی‌گیر که باعث شد رکورد جهانی شکسته شود / عکس



اگر به کسی یک ماهی بدهید آن را در یک روز می‌خورد اما اگر به یک نفر ماهی‌گیری بیاموزید به دنبال رکورد جهانی خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، رابرت راس در حال ما‌هی گیری در آب‌های شهر لورتو مکزیک بود که یک رکورد جهانی با صید یک ماهی تن 195 کیلوگرمی از خود به جای گذاشت.

این صید رابرت راس رکورد قبلی جهانی صید ماهی تن را شکست. رکورد قبلی این صید مربوط به ماهی تنی بود که در سال 2012 گرفته شده بود و 193 کیلوگرم وزن داشت.

 

اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

 

پس از تماس گرفتن رابرت راس با مسئولین مربوط به صید ماهی و حضور آن‌ها در صحنه مسئولان اعلام کردند که ماهی او رکورد جهانی را شکسته است و حالا رابرت رکورددار صید بزرگ‌ترین ماهی جهان است.

اشتباه این ماهی‌گیر این بود که چون در مکان دوری قرار داشت نتوانسته بود قبل از تماس گرفتن با مسئولان ماهی‌گیری خود را کنترل کند و تکه ای از ماهی رابریده بود.


ویدیو مرتبط :
10 رکورد جهانی که هرگز شکسته نمی شوند...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رکورد جهانی پرش بدون توقف از پل: ۱۰۵ پرش در هفت و نیم ساعت + عکس



 

 

رکورد جهانی پرش بدون توقف از پل: ۱۰۵ پرش در هفت و نیم ساعت

 

مرد انگلیسی با ۱۰۵ پرش بانگی از روی مرتفع ترین پل جهان در عرض هفت و نیم ساعت، رکورد جدیدی  را به ثبت رساند.

 

دیلی میل نوشت اسکات هانتلی ۴۹ ساله دیوانه پرشهای موسوم به بانگی است که توانست در عرض هفت و نیم ساعت بیش از ۱۰۵ بار از پل به روش بانگی (پشت سر هم و بدون توقف ) به پایین بپرد.

 

وی این کار را از روی پلی در افریقای جنوبی بنام بلوکرانس انجام داد. این پل مرتفع ترین پل جهان به شمار می آید. اسکات اهل ادینبوروی اسکاتلند بوده و هنگام رکورد گیری نماینده ای از گینس نیز در آنجا حضور داشت.

 

رکورد جهانی پرش بدون توقف از پل: ۱۰۵ پرش در هفت و نیم ساعت

 

البته تنها دو بار و آنهم برای رفتن به توالت وی مجبور شد پرشهای ممتد خود را متوقف نماید.

 

اسکات بعد از اینکه دید کارگران کارخانه آهن در افریقای جنوبی دچار مشکلات شغلی زیادی هستند خواست با این کار توجه جهانیان را به سوی آنها جلب نماید.

 

رکورد جهانی پرش بدون توقف از پل: ۱۰۵ پرش در هفت و نیم ساعت

 

تیم پزشکی نیز روی پل بلوکرانس مستقر شده تا هر نوع اتفاقی را مدیریت کند. این پل ۴۵۱ متر طول و ۲۱۶ متر ارتفاع دارد و در سال ۱۹۸۴ در دهکده نیچر در غرب کیپ افتتاح شد.

 

رکورد قبلی متعلق به یک نیوزیلندی بود که در عرض ۱۰ ساعت و ۳۰ دقیقه بیش از ۱۰۴ بار پرش بالا و پایین و بدون توقف داشت./خبر آنلاین