اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«اسی نیک نژاد» به تهران آمد


اسی نیک نژاد کارگردان پروژه سینمایی نیمه تمام "لاله" اواخر هفته گذشته به ایران آمد.

بانی فیلم: اسی نیک نژاد کارگردان پروژه سینمایی نیمه تمام "لاله" اواخر هفته گذشته به ایران آمد.

اسی نیک نژاد کارگردان فیلم سینمایی "لاله" برای پیگیری وضعیت پروژه متوقف شده اش از آمریکا به ایران آمده تا ضمن مذاکراه با مدیران سینمایی، تکلیف این پروژه سینمایی روی زمین مانده را مشخص کند.

بر اساس شنیده های خبرنگار ما، نیک نژاد از روز ورود خود به تهران در تلاش است که با حجت ا... ایوبی رییس سازمان سینمایی جلسه ای حضوری داشته باشد تا مسائلی را که از ابتدا بر تولید فیلم سینمایی "لاله" گذشته مطرح نماید.

گفتنی است فیلم سینمایی "لاله" که تولیدش با حاشیه های فراوانی همراه بود،  از پروژه هایی میلیاردی است که کلید خورد اما بنا بر دلایل بی شمار پروسه تولید طولانی اش باعث شد به سرانجام نرسد.

بر این پروژه سینمایی، مهر "متوقف شود" خورد و با وجود پیگیری های اسی نیک نژاد برای مشخص کرددن وضعیت تولید "لاله" این فیلم سینمایی، به بایگانی راکد مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سپرده شد.


ویدیو مرتبط :
استاد نادر نیک نژاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعتراض مهمان خارجی به اسی نیك نژاد



 

پیش فروش بلیت های جشنواره ی فیلم فجر آغاز شد

 

نیك نژاد كه تهیه گنندگی فلیم ها و سریال های اروتیك و مستهجن را در كارنامه اش دارد، در متن استعفایش گفته بود كه برای جلوگیری از هرگونه حاشیه ای از داوری جشنواره كناره گیری می كند.

سخرانی اسدالله نیك نژاد داور مستعفی جشنواره بین المللی فیلم فجر در همایش "هالیوودیسم و رسانه" با اعتراض یكی از میهمانان خارجی جشنواره مواجه شد.

شنیده ها حاكی از آنست كه در حین سخنرانی نیك نژاد و زمانیكه به نقد سیاست های حاكم بر هالیوود پرداخته بود یكی از مهمانان خارجی جشنواره خطاب به او می گوید: تو كه این حرف ها را می زنی خودت در هالیوود فعالیت می كنی."

قرار گرفتن نام اسدالله نیك نژاد در فهرست داوران بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر و استعفای او یكی از حاشیه های داغ و جنجالی جشنواره امسال است. نیك نژاد كه تهیه گنندگی فلیم ها و سریال های اروتیك و مستهجن را در كارنامه اش دارد، در متن استعفایش گفته بود كه برای جلوگیری از هرگونه حاشیه ای از داوری جشنواره كناره گیری می كند.... /خبر آنلاین