اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اسین در تست پزشکی میلان رد شد!


به نظر می‌رسد میشل اسین نتوانسته آزمایش‌های پزشکی میلان را با موفقیت پشت سر بگذارد.

خبرگزاری فارس: در حالی که تصور می‌شد میشل اسین به شکل قطعی از چلسی راهی میلان ایتالیا شده است اما برخی از نشریه‌های این کشور خبر داده‌اند که هافبک غنایی نتوانسته آزمایش‌های پزشکی روسونری را با موفقیت پشت سر بگذارد.

بر اساس اعلام «لا ریپابلیکا»، اسین نتوانسته از پس آزمایش‌های زانوی خود به خوبی برآید. او پیشتر دو بار با آسیب دیدگی شدید از این ناحیه روبه‌رو بوده و اکنون به نظر می‌رسد این موضوع باز هم برای وی دردسر ساز شده است.

اسین روز جمعه برای عقد قرارداد راهی ایتالیا شد و قرار بود روز شنبه پس از انجام تست‌های پزشکی قراردادش را ثبت کند اما این اتفاق هنوز رخ نداده است.


ویدیو مرتبط :
واکنش جالب اسین به اخراجش در بازی میلان و اودینزه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

به‌رغم دستور صریح احمدی نژاد/رییس هیات نظارت انتخابات نظام‌ پزشکی: امکان تجدیدنظر در وضعیت رد صلاحیت‌ شدگان وجود ندارد



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

به‌رغم دستور صریح رییس‌جمهور،

رییس هیات نظارت انتخابات نظام‌ پزشکی: امکان تجدیدنظر در وضعیت رد صلاحیت‌ شدگان وجود ندارد

رییس هیات مرکزی نظارت بر ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی با بیان اینکه مراحل برگزاری انتخابات نظام پزشکی شامل ثبت‌نام، بررسی صلاحیت‌ها و تبلیغات کاندیداها طبق قانون تاکنون پیش رفته است، تاکید کرد: امکان تجدید نظر در بررسی وضعیت رد صلاحیت‌شدگان این انتخابات وجود ندارد.

دکتر مراد هاشم‌زهی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره نامه اخیر رییس‌جمهور به سرپرست وزارت بهداشت مبنی بر "بررسی وضعیت رد صلاحیت‌شدگان انتخابات نظام پزشکی"، گفت: حدود سه روز است که تبلیغات کاندیداهای تایید صلاحیت شده آغاز شده است.

وی با بیان اینکه برخی بدون بررسی چنین مسائلی را مطرح می‌کنند، افزود: اکنون در مرحله تبلیغات کاندیداها قرار داریم. اینکه صلاحیت افرادی که بعضا مدنظر است تایید شود، خلاف قانون است. باز هم تاکید می‌کنم، کارها قانونی پیش رفته و جای چنین بحث‌هایی نیست.

رییس هیات مرکزی نظارت بر ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی گفت: در هیات نظارت هفت نفر صلاحیت کاندیداها را بررسی کرده‌اند که سه نفر از آنها به صورت غیرمستقیم نماینده رییس‌جمهور بوده‌اند، دو نفر از وزارت بهداشت و یک نفر از وزارت کشور بود بنابراین توصیه‌های رییس‌جمهور مد نظرشان بوده است و در مجموع به روند قانونی انتخابات عمل شده است.

هاشم‌زهی تصریح کرد: شبیه چنین نامه‌ای را از دفتر ریاست جمهوری به دفتر بررسی صلاحیت‌ها نیز داشتیم و این نامه را در حضور اعضا ذکر کردیم. ما نیز محترمانه به این نامه پاسخ دادیم که باید مراحل انتخابات طبق قوانین مربوطه و با رعایت حقوق مردم و پزشکان پیش رود.

این درحالیست که رییس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی کشور درنامه‌ای به رییس‌جمهور تقاضا کرده بود که با مرعی کردن کلیه اقدامات قانونی و ملحوظ ساختن تمامی مقدورات، جهت اصلاح روند رسیدگی به صلاحیت نامزدهای انتخابات نظام پزشکی و عملکرد هیأت‌های نظارت مرکزی، تهران و شهرستان‌ها دستور عاجل صادر شود که در پی این نامه، احمدی‌نژاد نیز در نامه ای به وزیر کشور و سرپرست وزارت بهداشت خواستار اصلاح این روند و تجدیدنظر درباره افرادی شد که بدون دلیل قانونی ردصلاحیت شده‌اند./ایسنا