اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اسیدپاشی در مشیریه تهران


مردی که در تهران روی مردی دیگر اسید پاشیده است، دستگیر شد.

روزنامه شرق: مردی که در تهران روی مردی دیگر اسید پاشیده است، دستگیر شد.

ساعت ٢٠ روز دوشنبه وقوع اسیدپاشی‌ای در منطقه مشیریه به پلیس اعلام و با حضور مأموران در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد فردی ٣٥ساله به‌نام ناصر حین مراجعت به محل سکونتش توسط شخص دیگری به نام قربان (٣٠ساله)، از ناحیه صورت مورد اسیدپاشی قرار گرفته که بر اثر آن ناصر از ناحیه صورت دچار سوختگی شده است.

 هم‌زمان با انتقال فرد مصدوم به بیمارستان برای انجام اقدامات درمانی و با شناسایی هویت فرد اسیدپاش، مأموران کلانتری نسبت به دستگیری عامل اسیدپاشی اقدام کردند و متهم دوساعت پس از اسیدپاشی در محل سکونت خود در همان منطقه مشیریه دستگیر شد و پس از انتقال به کلانتری به اسیدپاشی اعتراف کرد.

 با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع اسیدپاشی و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه ٢٧ تهران، متهم برای انجام تحقیقات در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و مشخص شد متهم از مجرمان سابقه‌داری است که کمتر از یک هفته پیش تحت عنوان مرخصی از زندان آزاد شده و در همین فاصله زمانی کوتاه اقدام به طراحی و اقدام به اسیدپاشی کرده است. 

سرهنگ آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تأیید این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به اسیدپاشی، قرار قانونی از سوی مقام قضائی صادر شده و متهم برای انجام تحقیقات و شناسایی علت و انگیزه اصلی اسیدپاشی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.


ویدیو مرتبط :
دستگیری عوامل اسیدپاشی در تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیات اسیدپاشی دیشب در منطقه مشیریه تهران



درساعت 20:00 مورخه دوم آذرماه سال 94 وقوع یک فقره اسیدپاشی در منطقه مشیریه به کلانتری 169 اعلام شد .

 با حضور مامورین کلانتری در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که فردی 35 ساله بنام ناصر در حین مراجعت به محل سکونتش توسط شخص دیگری بنام قربان (30 ساله ) ، از ناحیه صورت مورد اسیدپاشی قرار گرفته که بر اثر آن ناصر از ناحیه صورت دچار سوختگی شده است .

همزمان با انتقال فرد مصدوم به بیمارستان جهت انجام اقدامات درمانی و با شناسایی هویت فرد اسیدپاش ، مامورین کلانتری نسبت به شناسایی و دستگیری عامل اسیدپاشی اقدام و متهم تنها دوساعت پس از اسیدپاشی در محل سکونت خود در همان منطقه مشیریه دستگیر ، پس از انتقال به کلانتری صراحتا به اسیدپاشی اعتراف می کند .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع اسیدپاشی و به دستور بازپرس محترم شعبه پنجم دادسرای ناحیه 27 تهران ، متهم جهت انجام تحقیقات در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

در همان تحقیقات اولیه مشخص شد که متهم از مجرمین سابقه داری است که کمتر از یک هفته پیش و تحت عنوان مرخصی از زندان آزاد شده و در همین فاصله زمانی کوتاه اقدام به طراحی و اقدام به اسیدپاشی کرده است .

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهم به اسیدپاشی ، قرار قانونی از سوی مقام محترم قضایی صادر و متهم جهت انجام تحقیقات و شناسایی علت و انگیزه اصلی اسیدپاشی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است .

  اخبار حوادث  -  باشگاه  خبرنگاران