اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اسکی رایگان است، تیوپ سواری نکنید!


رییس هیات اسکی همدان با بیان اینکه خانواده ها اجازه ندهند کودکانشان به بازی پرخطر تیوپ سواری بپردازند، اظهار کرد: آموزش اسکی برای زیر 15 ساله ها رایگان است و بهتر است خانواده ها فرزندان خود را به جای تیوپ سواری به اسکی سواری ببرند.

ایرنا: 'کاظم عرب' افزود: هیات اسکی استان همدان در سه سال گذشته طرح آموزش رایگان اسکی را برای زیر 15 ساله ها اجرایی کرده و از خانواده ها می خواهیم بجای اینکه فرزندانشان را سوار بر تیوپ در مسیر خطرناک و پرحادثه روانه کنند، به این ورزش سوق بدهند.

وی اضافه کرد: هم اکنون ثبت نام از اسکی بازان زیر 15 سال آغاز شده و می توانیم به مدت سه روز به آنها آموزش های مبتدی را برای پرداختن به اسکی را ارایه دهیم.

عرب بیان کرد: نمی دانم والدین چگونه اجازه می دهند که فرزندانشان بوسیله تیوپ که به هیچ عنوان استاندارد نیست و اغلب با حادثه همراه است، در مسیر های پرشیب روانه شوند.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر مسیر جاده پیست اسکی همدان مملو از تیوپ سوارانی بود که در شیب های تند و بدون توجه به خطرات و آسیب دیدگی های احتمالی سرگرم این بازی بودند.

وی افزود: هیات اسکی همدان برای تمامی اقشار جامعه از جمله دانش آموزان، دانشجویان، اتحادیه های صنفی و سایرین حتی تا 80 درصد تخفیف را شامل می شود و یکی از دلایل اصلی برای این تخفیف اعمال شده پیشگیری از پرداختن آنها به تیوپ سواری است.

عرب با بیان اینکه پیست اسکی تاریک دره ارزان ترین پیست ایران است، گفت: هم اکنون پیست هایی نظیر بیجار، دیزین، توچال و فریدون شهر چندین برابر ورودیه دارند.

تاریک دره همدان در بین پیست های اسکی کشور کمترین مسافت را تا مرکز شهر دارد و راه دسترسی آن از دره عباس آباد و گنجنامه می گذرد و این موقعیت سبب شده تا مردم همدان با پیمودن کمتر از 10 کیلومتر، از این مکان برای تفریحات آخر هفته خود به خصوص روزهای تعطیل استفاده کنند.


ویدیو مرتبط :
تیوپ سواری 500متری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیست اسکی یا تیوب سواری؟! +عکس


پیست اسکی کوهرنگ پس از سه ماه انتظار جمعه در نخستین روز اسفندماه به بهره برداری رسید و مورد استقبال قرار گرفت.