اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اسکیت بردی با چرخ های تانک +عکس



اسکیت برد, اسکیت بردی با چرخ های تانک

اسکیت بردی با چرخ های تانک +عکس

وسیله هایی مانند موتور کراس و خودروهای دو دیفرانسیل از جمله چیزهایی هستند که عاشقان ویراژ دادن در جاده های خارج شهر به سراغشان میروند.

این وسیله ها محدودیتی نمی شناسند و ار هر مکانی عبور می کنند.


 اسکیت برد یکی از محبوبترین وسیله هایی است که این روزها در میان جوانان دیده می شود. این وسیله برای هنرنمایی و یا طی کردن مسیرهای طولانی استفاده می شود ولی نمی توان از آن در بیابان یا جاده های خارج شهری استفاده کرد.

به تازگی وسیله ای جدید طراحی شده است که می تواند دنیایی بازی های خارج شهری را متحول کند. این وسیله ترکیبی از چرخ های شنی، اسکیت برد، جت اسکی و اسکوتر است. شما به کمک این وسیله می توانید در جاده های خاکی و خارج شهری هم اسکیت بازی  کنید.

"شردر" نام این وسیله عجیب است که تا به حال چندین نمونه از آن ساخته شده است. این وسیله به این صورت ساخته شده است که یک چرخ شنی زیر یک صفحه اسکیت برد قرار میگیرد و سپس یک دسته به مانند اسکوتر به سمت راننده می آید. این دسته برای کنترل و فرمان دادن استفاده می شود.

بر روی این اسکیت برد یک موتور بنزینی نیز قرار داده شده است که توان تولید 13 اسب بخار را دارد. این بدین معنی است که نهایت سرعت این وسیله می تتواند تقریبا 45 کیلومتر بر ساعت باشد. این وسیله بسیار سبک بوده و به راحتی در صندوق یک خودروی متوسط قرار می گیرد.

 

اسکیت برد, اسکیت بردی با چرخ های تانک


این اسکیت برد تانکی توانایی ان را دارد تا از نقاط عجیب و صعب العبور بالا رفته و همچنین می تواند درون آب هایی با 25 سانتی متر عمق نیز برود. قیمت این اسباب بازی 4000 هزار دلار تعیین شده است./باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
اسکیت بردی از جنس طلا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ابر خودرو 6 چرخ (+ عکس)



 

 

 

ابر خودرو 6 چرخ

 

ایده ساخت این خودرو از یک ماشین مسابقه‌ای در 1967 گرفته شده و علاوه بر اینکه احتمال چپ کردن درآن به صفر رسیده، امکان ترمز سریع نیز تقویت شده است. البته این خودرو هنوز به شکل انبوه عرضه نشده و صحبتی از زمان عرضه و قیمت آن در میان نیست.

 

شرکت ایتالیایی کووینی، ابر خودوریی را با 6 چرخ و طراحی ویژه به بازار عرضه می‌کند.

 

ابر خودرو 6 چرخ

 

به گزارش برنا، ایده اولیه ساخت کووینی C6W از شرکت خودروسازی ایتالیایی کووینی مربوط به 32 سال پیش است. ماشینی استثنائی با 6 چرخ و بدنه‌ای از فایبرگلاس و فیبر کربنی با 434 اسب بخار قدرت و سرعت 300 کیلومتر در ساعت.

 

ابر خودرو 6 چرخ

 

ایده ساخت این خودرو از یک ماشین مسابقه‌ای در 1967 گرفته شده و علاوه بر اینکه احتمال چپ کردن در آن به صفر رسیده، امکان ترمز سریع نیز تقویت شده است. البته این خودرو هنوز به شکل انبوه عرضه نشده و صحبتی از زمان عرضه و قیمت آن در میان نیست.

 

ابر خودرو 6 چرخ

 

مشخصات:    Covini C6W

 

8 سیلندر، 6 دنده

ظرفیت موتور: 4 هزار و 200 سی سی

حداکثر سرعت: 185 مایل. 300 کیلومتر در ساعت

ابعاد: 4 متر و 180 سانتی متر طول ـ یک متر و 99 سانتی متر عرض

وزن: یک هزار و 150 کیلوگرم

منبع:عصرایران