اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اسکیت بانوان در خیابان ها بلامانع اعلام شد


رئیس فدراسیون اسکیت اسکیت خانمها در خیابان را بدون 'هیچ اشکال' توصیف کرد.

رئیس فدراسیون اسکیت درباره حضور خانمها در خیابان، سوار بر اسکیت، اظهار نظر کرد و گفت: "اگر بانوان با پوشش مناسب حتی در خیابان اسکیت کنند هیچ اشکالی ندارد.

این اظهارات در حالی شکل می گیرد که تاکنون مقامات انتظامی درباره ورزش اسکیت خانمها در خیابان، اظهار نظر نکرده اند. پیش از این نیز، ورزش خانمها در خیابان، مدتها باعث حرف و حدیثهای فراوانی در موافقت و مخالفت با آن بود. بسیاری از ائمه جمعه، با اشاره به دوچرخه سواری خانمها در خیابان، از نیروی انتظامی خواستند از این امر جلوگیری شود.

 به عنوان مثال آیت اله علم الهدی، امام جمعه مشهد بارها در این باره به پلیس تذکر داد. اکنون مسئول رشته اسکیت می گوید اگر خانمها این ورزش را در معابر عمومی انجام دهند، "هیچ" اشکالی ندارد.

جمشید وزیری که در حاشیه جلسه آموزشی داوران و مربیان اسکیت در اردبیل سخن می گفت، درباره اسکیت سواری خانمها با پوشش غیر مناسب نیز اظهار نظر کرد و گفت: "مورد قبول ما نیست."

وی همچنین درباره اسکیت سواری دختران و پسران در پیستهای مشترک، موضعگیری کرد و گفت: "در ساخت پیست و انجام بازی‌های لیگ اسکیت، اختلاط وجود ندارد و پیستهای احداثی اسکیت در کشور تفکیک جنسیتی می شود."



ویدیو مرتبط :
اسکیت فری استایل بانوان ایرانی (اسکیت بازی یعنی این)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اسامی تیم ملی فوتبال بانوان اعلام شد



 

 

اسامی تیم ملی فوتبال بانوان اعلام شد

 

به گزارش خبرگزاری فارس، مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال اسامی زیر را برای اولین اردوی این تیم اعلام كرده است:

 

مدینه دین محمدی، سمانه قاشیه، زهرا سربالی (تهران) – مرجان طاهری، صدیقه شیخ زاده، سمیرا یعقوبی (البرز) – سمانه چهكندی، راضیه موسوی، آذر موسوی، كوهستان خسروی، یگانه خلیلی، ربابه رضالو (مركزی) – مریم چرخاوی، سلما رضوی، سمانه رهسپار، پرستو كهن، مریم قدرت، زینب خدیو، سپیده زارعی، هستی حشمتی، هاجر شاهمرادی، خدیجه صمدی نژاد، مریم یكتایی (فارس ) – افروز مظفری، مژگان آذرگشب (گیلان) – سمیرا لوینی (همدان ) – مریم رحیمی، وحیده ایثاری (گلستان)

این اردو تا 14 دی در كمپ تیم های ملی برگزار می شود.../فارس