اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اسکار دی‌ کاپریو فروش فرفره را بالا برد


اهدای جایزه اسکار به لئوناردو دی‌کاپریو موجب شد تا فروش فرفره بالا برود.

خبرگزاری مهر: فرفره وسیله‌ای بود که دی کاپریو در فیلم «سرآغاز» ساخته کریستوفر نولان، برای تشخیص واقعیت از خواب از آن استفاده می کرد و به آن خیره می‌شد. حالا با اهدای اسکار به این بازیگر، فروش فرفره هم بالا رفته است.

هر چند اسکار دی‌کاپریو به فیلم «سرآغاز» ربطی ندارد، اما در هر حال موجب شده تا توجه به فیلم‌های قبلی او هم بیشتر شود و در این میان فروش فرفره را که به عنوان «توتم» در فیلم «سرآغاز» مطرح بود، بالا ببرد. 

اسکار دی‌ کاپریو فروش فرفره را بالا برد

جالب این که قیمت متوسط این فرفره‌ها ۳۲ پوند است و برخی از آنها حتی ۶۰ تا ۷۵ پوند نیز به فروش می‌روند و از موادی ساخته شده‌اند که می‌توانند تا ۱۰ دقیقه بدون افتادن، بچرخند.

این فرفره‌ها با مهندسی بالا ساخته شده‌ا‌ند و ماشین‌هایی به ارزش ۳۵۰ هزار پوند، آنها را تراش می‌دهد.

در فیلم «سرآغاز» شخصیتی که دی‌‌کاریو نقش او را بازی می‌کرد، با یک تیم متخصص، رویاهای مردم را مدیریت می‌کرد و این مساله به جاسوسی شرکت‌ها بزرگ ارتباط داشت. او از یک «توتم» استفاده می‌کرد تا بین جهان رویا و واقعیت بتواند تمیز قائل شود و این وسیله همین فرفره بود.

اسکار دی‌ کاپریو فروش فرفره را بالا برد

اگر او در جهان واقع بود، فرفره بالاخره می‌افتاد، اما در دنیای رویا برای همیشه به چرخش خود ادامه می‌داد.

چنین امری هر چند در واقعیت ممکن نیست اما فرفره‌هایی ساخته شده‌اند که قیمتشان به ۵۰۰ پوند هم می‌رسد و می‌توانند ۲۰ دقیقه بچرخند.


ویدیو مرتبط :
بازی دنیرو و دی کاپریو و برد پیت برای فیلم اسکورسیزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فاصله یک قدمی دی‌کاپریو با اسکار



اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,دی‌کاپریو

پس از گلدن گلوب، دی‌کاپریو با فیلم سینمایی «بازگشته» نیز به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد دست یافت.

به گزارش سینماخبر، پس از انتخاب به عنوان بهترین بازیگر مرد در مراسم گلدن گلوب 2016، لئوناردو دی‌کاپریو توانست در شصت و نهمین دوره جوایز آکادمی فیلم و تلویزیون بریتانیا (بفتا) نیز جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را از آن خود کند.

دی‌کاپریو در این دوره با برایان کرانستون (فیلم سینمایی ترامبو)، ادی ردمین (فیلم سینمایی دختر دانمارکی)، مت دامون (فیلم سینمایی مریخی) و میشل فاسبندر (فیلم سینمایی استیو جابز) به رقابت پرداخت.

حضور دی‌کاپریو در سرمای شدید و یخبندان در آرژانتین و کانادا برای فیلمبرداری این اثر، از دلایل اصلی انتخاب او به شمار می‌آید.

لئوناردو دی‌کاپریو بازیگر 41 ساله هالیوود تا کنون 161 بار نامزد دریافت جایزه در جشنواره‌های مختلف فیلم از آغاز فعالیت هنری‌اش از سال 1989 میلادی شده است؛ اما با وجود به دست آوردن 44 جایزه تا کنون نتوانسته جایزه اسکار آکادمی هنرهای سینمایی را از آن خود کند.

«بازگشته» به کارگردانی «آلخاندرو گوانزالز ایناریتو» که از 25 دسامبر 2015 میلادی به روی پرده رفته، جدیدترین حضور سینمایی دی‌کاپریو است که وی به خاطر آن جزو نامزدهای اسکار 2016 نیز قرار گرفته است.

 

اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,دی‌کاپریو


هشتاد و هشتمین دوره مراسم اهدای جوایز اسکار 2016 میلادی، کمتر از دو هفته دیگر 28 فوریه در سالن «دالبی» تئاتر لس آنجلس برگزار می‌شود.

اخبار فرهنگی - باشگاه خبرنگاران جوان