اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اسکارلت یوهانسن در عجیب‌ترین نقش‌اش


جاناتان گلیزیر این روزها مشغول ساخت تازه ترین پروژه سینمایی اشت. او که فیلم «هیولای جذاب» را در کارنامه کاری اش دارد، این روزها فیلم جدیدش را جلوی دوربین برده و از اسکارلت یوهانسن برای بازی در این پروژه دعوت کرده است.



روزنامه تماشا: جاناتان گلیزیر این روزها مشغول ساخت تازه ترین پروژه سینمایی اشت. او که فیلم «هیولای جذاب» را در کارنامه کاری اش دارد، این روزها فیلم جدیدش را جلوی دوربین برده و از اسکارلت یوهانسن برای بازی در این پروژه دعوت کرده است. این فیلم بر اساس یک داستان فانتزی تخیلی نوشته میشل فابر است و داستان فضایی هایی را روایت می کند که قرار است زمین را بگیرند.

عجیب ترین نقش اسکارلت یوهانسن

این فیلم یک تفاوت اساسی با فیلم هایی که تا به حال ساخته شده است دارد، اسکارلت یوهانسن این بار در خط دشمن است. قرار است به زمین حمله کند و آن را به تسخیر دربیاورد و راه را برای دیگران باز کند.

منتقدان با دیدن تصاویر اولیه این فیلم اعلام کردند که این فیلم یکی از متفاوت ترین فیلم هایی است که اسکارلت یوهانسن در آن بازی کرده است و می توان گفت که یکی از عجیب ترین هایش خواهد بود اما این تنها خبری نیست که این روزها او را در سر خط خبرها نگه داشته است. به نظر می رسد که اسکارلت یوهانسن به تازگی یک حلقه نامزدی جدید گرفته است. شایعه ها حاکی از این است که او با رویمن دوریک روزنامه نگار فرانسوی نامزد کرده و این روزها مشغول برنامه ریزی برای جشن عروسی است!


ویدیو مرتبط :
تریلر فیلم Lucy 2014 با بازی اسکارلت یوهانسن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نقش های عجیب بدن برنده مسابقات خالکوبی!+تصاویر



روزگذشته برای هشتمین سال متوالی در شرق لندن جشنواره ای با عنوان"خالکوبی های مفهومی" برگزار شد که شرکت کننده های این جشنواره آزادانه می توانستند موضوعی را انتخاب و مضمون آنرا بر روی بدنشان حکاکی کنند.
 پیشتر هم راجع به برگزاری جشنواره های بی محتوای برگزارشده در دنیا سخن به میان آورده بودیم.از جشنواره های طراحی بر روی بدنهای عریان زنان گرفته تا فستیوالهای خطرناک دیگر...
یکی دیگر از این جشنواره ها که از جهت محتوایی، تهی بوده ولی همه ساله با استقبال زیادی رو به رو می شود، جشنواره خالکوبی در شرق لندن است.
 روزگذشته برای هشتمین سال متوالی در شرق لندن جشنواره ای با عنوان"خالکوبی های مفهومی" برگزار شد که شرکت کننده های این جشنواره آزادانه می توانستند موضوعی را انتخاب و مضمون انرا بر روی بدنشان حکاکی کنند.
 بیشتر افراد شرکت کننده در این جشنواره موضوعاتی اجتماعی را برگزیده و تصویری مفهومی از آنرا بر روی بدنشان تاتو کرده بودند.
اما برگزیده این جشنواره، فردی بود به نام اولدیز، که نیم تنه بالایی خودش را با خالکوبی پوشانده بود.این فرد مضمون مبارزه با دخانیات را برگیزده و خالکوبی های بدنش هم توسط هنرمند مشهور و خالکوب دنیا، جاش لین انجام شده بود.
با دیدن این فرد و حضورش در این جشنواره، مردم حاضر در آنجا شگفت زده شدند.
خالکوبی های اکثر مشاهیر جهان از جمله بازیگران و موزیسین ها و حتی ورزشکاران دنیا نیز توسط این خالکوب حرفه ای ،جاش لین حکاکی شده است..... / روزگار نو

برنده مسابقات خالکوبی, بیشترین خالکوبی بدن

برنده مسابقات خالکوبی, بیشترین خالکوبی بدن