اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اسپرت جدید فولکس واگن در راه بازار +عکس


شرکت خودروسازی فولکس واگن آلمان از محصول اسپرت تازه ای رونمایی کرده که از حیث قدرت موتور و شتاب حرکتی رقیبی جدی برای سایر خودروهای مشابه به شمار می آید.

خبرگزاری مهر: شرکت خودروسازی فولکس واگن آلمان از محصول اسپرت تازه ای رونمایی کرده که از حیث قدرت موتور و شتاب حرکتی رقیبی جدی برای سایر خودروهای مشابه به شمار می آید.

سال گذشته شرکت فولکس واگن آلمان نسخه به روز و ارتقایافته ای از خودروی معروف خود یعنی Scirocco را ارایه کرد. اکنون این خودروساز قدیمی نسخه جدیدتر این خودرو یعنی GTS را در نمایشگاه خودروی Auto Shanghai شانگهای به دنیا معرفی کرده است که از حیث عملکرد و طراحی به روزرسانی های جالب توجهی در آن صورت گرفته است.

اسپرت جدید فولکس واگن در راه بازار +عکس

این خودرو به موتور بنزینی توربوشارژ قدرتمندی مجهز است که توان ۲۱۷ اسب بخاری تولید می کند. محصول جدید فولکس واگن تا ۲۴۶ کیلومتر بر ساعت حداکثر سرعت دارد.

GTS جدید شتاب نسبتا قابل قبولی دارد به طوریکه صفر تا ۱۰۰ را در ۶.۵ ثانیه طی می کند. راننده این حق انتخاب را دارد که بین جعبه دنده دستی یا جعبه دنده شش سرعته DSG سیستم مورد نظرش را انتخاب کند.

اسپرت جدید فولکس واگن در راه بازار +عکس

علاقمندان به این خودرو می توانند آن را از بین ۶ رنگ مختلف سفارش دهند.

فروش این خودرو که هنوز قیمت آن اعلام نشده از پایان ماه مه در اروپا و سپس در چین آغاز خواهد شد.

اسپرت جدید فولکس واگن در راه بازار +عکس


ویدیو مرتبط :
‫60 ثانیه: از قیمت قطعی پژو 2008 تا بازگشت فولکس واگن به بازار ایران‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک فولکس واگن و دو توریست فرنگی در میان کویر+عکس



یک فولکس واگن و دو توریست فرنگی در میان کویر+عکس

اولین پوستر فیلم سینمایی «خسته نباشید» رونمایی شد. این ساخته محسن قرایی که در جشنواره سال گذشته با استقبال بسیار خوب مردم ومنتقدان مواجه شده بود قراراست در نیمه دوم سال جاری در سینماها اکران شود.

به گزارش شبکه ایران اولین پوستر فیلم سینمایی «خسته نباشید» رونمایی شد. این ساخته محسن قرایی که در جشنواره سال گذشته با استقبال بسیار خوب مردم ومنتقدان مواجه شده بود قراراست در نیمه دوم سال جاری در سینماها اکران شود.
این فیلم به تهیه کنندگی سیدرضا میرکریمی و سازمان توسعه سینمایی سوره حوزه هنری، درباره‌ زوجی جهانگرد است که درگیر اختلافی با یکدیگرند و در میانه سفر خود در ایران با موسسه جهانگردی طرف قراردادشان به مشکل برمی‌خورند. مستخدم اخراجی هتل محل سکونت این زوج به کمک پسرعمویش نقشه‌ای برای آن‌ها می‌کشد.

چند کلمه کلیدی
دیگر عوامل فیلم «خسته نباشید!» عبارتند از: فیلمنامه‌نویس: محمد رضایی راد مدیر فیلمبرداری: اشکان اشکانی، صدابردار: سعید بجنوردی،چهره‌پرداز: محمود دهقانی،طراح صحنه و لباس: ایرج رامین‌فر،تدوین: سپیده عبدالوهاب ، صداگذاری: آرش قاسمی،موسیقی: رضا مرتضوی.
بازیگران فیلم «خسته نباشید» عبارتند از: غوغا بیات، جلال فاطمی، حسام محمودی فرید، فرزاد باقری، رویا افشار،‌نگار حسن‌زاده، یدالله شادمانی،‌بونا الخاص، علی نفیسی،‌دانیال محمودی‌آبادی ..... /  inn.ir