اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اسپانیا قهرمان تكواندوی المپیک شد


رقابت‌های تكواندو بازی‌های المپیك 2012 لندن با قهرمانی تیم اسپانیا و قرار گرفتن ایران و گابن به صورت مشترك در مقام دهم به پایان رسید!

خبرگزاری ایسنا: رقابت‌های تكواندو بازی‌های المپیك 2012 لندن با قهرمانی تیم اسپانیا و قرار گرفتن ایران و گابن به صورت مشترك در مقام دهم به پایان رسید!

در رقابت‌های تكواندوی المپیك 128 تكواندوكار از 63 كشور حضور داشتند كه در پایان چهار روز برگزاری این رقابت‌ها در چهار وزن مردان و چهار وزن زنان، تیم اسپانیا با كسب یك مدال طلا و دو نقره قهرمان شد.

تیم چین با یك مدال طلا، یك نقره و یك برنز در جای دوم ایستاد. تیم‌های ملی كره جنوبی و تركیه به صورت مشترك هر كدام با یك طلا و یك نقره در جای سوم قرار گرفتند.

در این رده بندی تیم ایران و گابن هر كدام با یك نقره به صورت مشترك در مكان دهم قرار گرفتند. در رقابت‌های تكواندو 21 كشور موفق به مدال آوری شدند.

تیم‌های انگلیس، ایتالیا، آرژانتین، صربستان و فرانسه بالاتر از ایران در این رده بندی قرار گرفتند.

تیم تكواندو ایران با سه نماینده (دو نفر در مردان و یك نفر در زنان) در بازی‌های المپیك حاضر بود كه در وزن 68 ـ كیلوگرم محمد باقری معتمد مدال نقره گرفت، در وزن 80 ـ كیلوگرم یوسف كرمی به مقام هفتم دست یافت و سوسن حاجی پور در وزن 67 ـ كیلوگرم زنان در مكان یازدهم قرار گرفت.

بامداد امروز (یكشنبه) رقابتهای تكواندو در دو وزن پایانی برگزار شد كه در وزن 80 + كیلوگرم مردان كارلو ملفتا از ایتالیا قهرمان شد. آنتونی اوبما از گابن نقره گرفت. رابلیس از كوبا و ژیائو از چین مشتركا سوم شدند.

در وزن 67 + كیلوگرم زنان ماندیچ از صربستان طلایی شد. آنه كارولین از فرانسه دوم شد، آناستازیا از روسیه و اسپنوزا از مكزیك به صورت مشترك در جایگاه سوم قرار گرفتند.   


ویدیو مرتبط :
پیام فروزنده قهرمان تكواندوی جهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

المپیک 2012 لندن و تصمیم جالب والدین قهرمان شنای زنان آلمان +عکس



المپیک 2012 لندن و تصمیم جالب والدین قهرمان شنای زنان آلمان +عکس

به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: هزینه گران هتلهای انگلیسی در المپیک خانواده این ستاره شنای آلمان را وادار کرد تا تصمیم بگیرند در ون زندگی کنند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

والدین "سینا ساتر" ستاره شنای صد متر پروانه آلمان اعلام کرده اند برای اینکه بتوانند در کنار دختر 19 ساله شان باشند تصمیم  گرفته اند با ماشین ون خود به لندن رفته ودر نزدیکترین محل به استادیوم مسابقات مستقر شوند آنها با این تصمیم خود را در مرکز توجه رسانه های غربی قرار داده اند.این زوج سالخورده اقدام به درج آگهی در روزنامه ها کرده و به دنبال نزدیک ترین پارکینگ برای اقامت در کنار دخترشان در مسابقات المپیک هستند.

آنها میگویند این که دخترشان مدال بیاورد یا خیر برایشان مهم نیست و تنها به فکر سلامتی او هستند و اینکه او بعد از رقابتهایش بتواند خیلی راحت کنار والدینش باشد و از کنار آنها بودن لذت ببرد./پرداد