اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اسلحه مرد شرور زن جوان را در برابر خواسته بی‌شرمانه تسلیم کرد




اخبار حوادث  - اسلحه مرد شرور زن جوان را در برابر خواسته بی‌شرمانه تسلیم کرد

به گزارش پلیس، یکی از دو مجرم جنسی که به صورت هماهنگ پس از انتخاب قربانی خود در یکی از خیابان‌های نیویورک زن جوان را مورد تعرض جنسی قرار داده بودند، دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، نیکلاس ایساک 17ساله پس از چهره نگاری به عنوان یکی از متهمین این حمله وحشیانه شناسایی و دستگیر شد.

پلیس نیویورک با استفاده از تصاویر ضبط شده دوربین‌های امنیتی پارک و همچنین اظهارات قربانی موفق به شناسایی یکی از مجرمین جنسی سابقه دار شد.

زن جوان در ساعات پایانی شب هنگام گذشتن از پیاده روی یکی از خیابان‌های بروکلین درنیویورک در دو حمله هماهنگ شده توسط دو نفر مورد تعرض جنسی و ضرب و شتم قرار گرفت.

جستجوهای پلیس برای شناسایی مجرم جنسی دیگر این حادثه ادامه دارد.

به گفته قربانی ضاربین با استفاده از اسلحه وی را وادار به تسلیم شدن در برابر خواسته بی شرمانه خود می‌نمود.


 اخبار حوادث -  باشگاه خبرنگاران
 


ویدیو مرتبط :
مجالس گناه خواسته مرد به زن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زن جوان قربانی کینه مرد شرور شد



اخبار حوادث - زن جوان قربانی کینه مرد شرور شد

فردی که به قصد انتقام از ساکنان یک مجتمع مسکونی، شبانه وارد خانه یکی از زنان همسایه شده و او را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، دستگیر شد.

به گزارش جام جم، اوایل مرداد امسال زن جوانی با حضور در پلیس آگاهی غرب استان تهران از مرد همسایه شان به اتهام آزار و اذیت شکایت کرد.

شاکی گفت: شب حادثه شوهرم در محل کارش بود و من و فرزند خردسالم در خانه تنها بودیم.

نیمه شب با شنیدن سر و صدا بیدار شدم. ناگهان مرد همسایه را در حالی که چاقو به دست داشت، بالای سر خود و فرزندم دیدم و با التماس خواستم به ما آسیبی نرساند.او برای تهدید من چاقو را زیر گلوی فرزندم گذاشت و تهدید کرد اگر فریاد بزنم، او را خواهد کشت. مرد شرور با تهدید به قتل من و فرزندم، مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و فرار کرد.

پس از فرار متهم، در تماس با شوهرم خواستم به خانه بیاید و بعد بی هوش شدم. وقتی به هوش آمدم، روی تخت بیمارستان بودم.

در پی این شکایت و دستور قضایی، تحقیقات پلیس برای دستگیری همسایه آزارگر آغاز شد. ماموران با اعزام به خانه وی متوجه شدند همسرش از او خبر ندارد.

در این مرحله از تحقیقات، کارآگاهان متوجه شدند متهم فراری، همسرش را نیز ساعت ها در خانه حبس می کرده و او را مقابل چشمان فرزندشان بشدت شکنجه می داده که با اعتراض همسایه ها روبه رو شده و به همین دلیل آنها را تهدید به مرگ کرده بود.

در ادامه این پیگیری ها، ماموران پاتوق های احتمالی آزارگر فراری را زیر نظرگرفتند و چند روز پیش اطلاع یافتند متهم قصد دارد مخفیانه وارد مجتمع شود. با اعزام ماموران به محل، متهم پیش از آن که فرصتی برای فرار پیدا کند، دستگیر شد.

مرد آزارگر با انتقال به پلیس آگاهی غرب استان تهران بازجویی شد و به جرم خود اعتراف کرد و درباره انگیزه اش گفت: مدتی بود با همسایه ها درگیری داشتم و همین موضوع باعث شده بود از ساکنان مجتمع کینه به دل بگیرم.

وی افزود: قصد انتقام از آنها را داشتم و با اطلاع از این که یکی از همسایه ها، شوهرش چند روز در ماه شب ها در محل کارش می ماند، تصمیم گرفتم برای ایجاد رعب و وحشت میان همسایه ها، این خانواده را که هیچ گونه اختلاف و درگیری با آنها نداشتم، قربانی انتقام خود کنم.

با اعتراف های متهم، او با صدور قرار قانونی روانه زندان و پرونده وی برای محاکمه و صدور رای قضایی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.
اخبار حوادث - جام جم