اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اسفندیار رحیم مشایی بازداشت شد؟


یک منبع نزدیک به رئیس جمهور سابق گفت: خبر بازداشت "رحیم مشایی" صحت ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان: یک منبع نزدیک به "محمود احمدی نژاد" رئیس جمهور سابق خبر بازداشت "رحیم مشایی" مشاور عالی رئیس جمهور در دولت نهم را تکذیب کرد.

گفتنی است؛ برخی رسانه‌ها در روزهای گذشته مدعی شده بودند، "رحیم مشایی" در اولین ساعات روز یکشنبه بی سرو صدا وارد دادگاه انقلاب شعبه چهاراه قصر شده و بلافاصله به دستور رئیس دادگاه، در اتاقی که وی وارد آن شده بود، بسته شده است.

"رحیم مشایی" برای پاسخگویی به یک پرونده جدید اختلاس که ظاهرا مرتبط با بازجویی‌های "حمید بقایی" معاون اجرائی و زندانی "محمود احمدی نژاد است" به دادگاه فراخوانده شده بود و هنوز معلوم نیست که وی پس از بازجویی به خانه‌اش بازگشته و یا با قرار بازداشت به زندان منتقل شده است.


ویدیو مرتبط :
اسفندیار رحیم مشایی در میان مردم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نشست خبری اسفندیار رحیم مشایی لغو شد



 

  نشست خبری مشایی لغو شد

 

به گزارش مهر، اداره کل روابط عمومی دفتر رئیس جمهور اعلام کرده است که اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور ساعت 11 روز یکشنبه با خبرنگاران رسانه ها و مطبوعات داخلی و خارجی مصاحبه خواهد داشت.

بنا بر این گزارش این نشست لغو شده و تا کنون زمان دیگری برای نشست خبری رئیس دفتر رئیس جمهور اعلام نشده است .