اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اسرائیل:روحانی باید غنی سازی را متوقف کند


نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی روز پنج‌شنبه در دیدار با مسئول دستگاه سیاست خارجی اتحادیه اروپا یک بار دیگر این اتحادیه را به تلاش برای توقف برنامه هسته‌ای ایران تشویق کرد.

خبرگزاری فارس: نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی روز پنج‌شنبه در دیدار با مسئول دستگاه سیاست خارجی اتحادیه اروپا یک بار دیگر این اتحادیه را به تلاش برای توقف برنامه هسته‌ای ایران تشویق کرد.

«بنیامین نتانیاهو» در این دیدار به «کاترین اشتون» که به فلسطین اشغالی سفر کرده، گفت: این (فعالیت هسته‌ای ایران) باید متوقف شود و فکر می‌کنم مهم است که اروپا هم به اسرائیل، آمریکا و دیگر اجزا مسئول جامعه بین‌المللی ملحق شود و پایان برنامه هسته‌ای ایران را خواستار شود.

نتانیاهو در این صحبت‌ها توقف کامل غنی‌سازی و همچنین تعطیلی کامل سایت غنی‌‌سازی «فردو» را خواستار شد.

وی گفت: تغییر رویکرد رئیس‌جمهور جدید ایران تنها در صورتی ثابت می‌شود که این کشور غنی‌سازی را متوقف کند.

نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی که به شدت از مخالفت مجدد اتحادیه اروپا با قرار دادن نام حزب‌الله در لیست گروه‌های تروریستی خشمگین است، در این دیدار از کشورهای اروپایی خواست حزب‌الله را تروریست اعلام کنند.

بریتانیا روز گذشته تلاش کرد موافقت کشورهای عضو اتحادیه اروپا جهت تروریست خواندن حزب‌الله را جلب کند، اما بار دیگر در این امر ناکام ماند.


ویدیو مرتبط :
1392/10/30:صبح امروز ایران غنی سازی 20درصد را متوقف کرد!..):

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمدی نژاد: حاضریم که غنی سازی توسط کشورهای دیگر انجام شود و ما آن را در کشور متوقف کنیم



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

انتظار معجزه از نشست مسکو نداریم؛

احمدی نژاد: حاضریم که غنی سازی توسط کشورهای دیگر انجام شود و ما آن را در کشور متوقف کنیم

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران در گفتگو با فرانس 24 گفت ،انتظار ندارد که در گفتگو با شش قدرت جهانی در مسکو پیشرفتی حاصل شود.

انتخاب : محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران در گفتگو با فرانس 24 گفت ،انتظار ندارد که در گفتگو با شش قدرت جهانی در مسکو  پیشرفتی حاصل شود.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، وی گفت: ما نادان نیستیم و انتظار معجزه از نشست مسکو نداریم.

وی افزود: تهران پیشنهادات خوبی دارد اما تنها زمانی آنها را اعلام می کند که زمانش رسیده باشد و طرفین دست در دست یکدیگر اعتماد سازی کرده باشند.

احمدی نژاد به حق قانونی ایران برای غنی سازی 20 درصد اشاره کرد و گفت: کشورهای دیگر باید توضیح دهند که چرا ایران نمی تواند چنین اقدامی را انجام دهد و انها در قبال توقف غنی سازی چه پیشنهادی به ایران می دهند.

وی در پاسخ به این سئوال که "ایا تهران به پیشنهادی مبنی بر توقف غنی سازی اورانیوم و انجام آن توسط کشورهای دیگر موافقت می کند" گفت که چنین پیشنهادی را قبول می کند.

رئیس جمهور ایران گفت: چنین پیشنهادی به ما نشده اما اگر بشود فضا تلطیف می شود و باعث ایجاد اعتماد می شود./انتخاب