اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اسرائیل: در عرض یک حمله هوایی چندساعته می توانیم برنامه هسته ای ایران را نابود کنیم!



حمله اسرائیل به ایران,حمله هوایی اسرائیل به تاسیسات هسته ایی ایران

اسرائیل: در عرض یک حمله هوایی چندساعته می توانیم برنامه هسته ای ایران را نابود کنیم!

یوال اشتاینیتز وزیر امور استراتژیک اسرائیل در گفتگو با واشنگتن پست اظهار داشت: حسن روحانی فردی زیرک و فریبنده است و راه ایران به سمت بمب را با لبخند می پیماید!

یوال اشتاینیتز وزیر امور استراتژیک اسرائیل در گفتگو با واشنگتن پست اظهار داشت: حسن روحانی فردی زیرک و فریبنده است و راه ایران به سمت بمب را با لبخند می پیماید!

 

به گزارش انتخاب، وی در ادامه این مصاحبه با بیان سخنانی مضحک گفت: تهران باید از جامعه بین المللی و امریکا یکی از این دو گزینه را انتخاب کند: یا داوطلبانه غنی سازی را متوقف کند یا شاهد نابودی برنامه هسته ای خود از طریق حمله هوایی چندین ساعته ما باشد.

وی ضمن امتناع از پاسخگویی در مورد عواقب چنین حمله ای گفت: ایران در پاسخ می تواند تنها چندصد موشک به سمت ما پرتاب کند!
اشتاینیتز افزود: در نهایت آسیب بسیار کمی به ما وارد می شود، چراکه توانایی رهگیری بسیاری از آنها را داریم!/انتخاب

 

 


ویدیو مرتبط :
رویترز: رهبر ایران در صورت حمله، اسرائیل را نابود میکند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وزیر خارجه اسرائیل: ما که نمی توانیم حماس را نابود کنیم، چطور می خواهیم با برنامه هسته ای ایران مقابله کنیم؟ / به جای ناله کردن، علیه تهران وارد عمل شویم



اخبار,اخبار سیاست خارجی ,بنیامین نتانیاهو

اویگدور لیبرمن وزیر خارجه اسرائیل به طور ضمنی گفت که نتانیاهو نخست وزیر این رژیم به جای عمل تنها حرف می زند.

ایزرئل نشنال نیوز نوشت: اویگدور لیبرمن وزیر خارجه اسرائیل به طور ضمنی گفت که نتانیاهو نخست وزیر این رژیم به جای عمل تنها حرف می زند.

به گزارش انتخاب، لیبرمن که با شبکه دو اسرائیل مصاحبه می کرد، گفت که سخنرانی نتانیاهو در کنگره اهمیت قابل توجهی ندارد و این سخنرانی به مانند بسیاری دیگر از سخنرانی ها به بازدارندگی اسرائیل ضربه می زند.

وی افزود: وقتی مناخم تصمیم به نابودی راکتور عراق گرفت، هیچ سخنی یا سخنرانی انجام نداد. ما یک روز صبح بلند شدیم و دیدیم دیگر اثری از آن راکتور نیست.  در مورد سوریه نیز چنین موضوعی صادق است. یک روز صبح بلند شدیم و دیدیم راکتور سوریه سر جای خود نیست. این هم بدون هرگونه خبر و سخنرانی انجام شد.

وزیر خارجه اسرائیل در ادامه با اشاره به توافق احتمالی هسته ای گفت: این مسئولیت و وظیفه اسرائیل است که از تبدیل ایران به قدرت هسته ای جلوگیری کند.

وی افزود: ما باید تصمیم بگیریم، ما نمی توانیم به دیگران تکیه کنیم. ما باید به جای ناله های دائم اقدام کنیم. هیچ توافقی ایران را از دستیابی به سلاح هسته ای باز نمی دارد، بنابراین ما باید به تنهایی تصمیم گرفته و عمل کنیم.

لیبرمن وی همچنین نسبت به نتایج بدست آمده از عملیات ها علیه غزه گفت: ما حتی نمی توانیم حماس را نابود کنیم، آن وقت چطور می خواهیم با برنامه هسته ای ایران مقابله کنیم.

اخبار سیاست خارجی - انتخاب