اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اسد: پاریس رنج 5 ساله سوریه را تجربه کرد


رئیس جمهوری سوریه ضمن محکوم کردن انفجارهای پاریس به تجربه های سختی اشاره کرد که مردم کشورش طی ۵ سال بحران از سر گذرانده اند.

خبرگزاری مهر: رئیس جمهوری سوریه ضمن محکوم کردن انفجارهای پاریس به تجربه های سختی اشاره کرد که مردم کشورش طی ۵ سال بحران از سر گذرانده اند.

به گزارش راشاتودی، «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه با محکوم کردن انفجارهای پاریس یادآور شد حملات تروریستی پاریس به آنچه مردم کشورش طی سال های بحران تجربه کرده اند، شباهت دارد.

در این باره شبکه تلویزیونی «المیادین» و تلویزیون رسمی سوریه به نقل از اسد اعلام کردند: آنچه که فرانسه در نتیجه ترور وحشیانه (دیشب) تجربه کرد مشابه رنجی است که مردم سوریه طی ۵ سال گذشته تجربه کرده اند.

طی انفجارهایی که شب جمعه در پاریس روی داد دست کم ۱۶۰ نفر کشته و ۲۰۰ نفر نیز زخمی  شدند.


ویدیو مرتبط :
بشار اسد: برای کاهش رنج های مردم سوریه بی وقفه کار می کنم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بشار اسد در اولین واکنش به حملات عصر جمعه در پاریس اعلام کرد: فرانسه شاهد چیزی است که ما در سوریه



اخبار,اخباربین الملل,هیئت پارلمانی فرانسه

اسد: فرانسه شاهد چیزی است که ما در سوریه پنج سال است از آن رنج می‌بریم

بشار اسد در اولین واکنش به حملات عصر جمعه در پاریس اعلام کرد: فرانسه شاهد چیزی است که ما در سوریه از پنج سال قبل از آن رنج می‌بریم.

 

 بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه در دیدار با هیاتی از نمایندگان فرانسوی که شامل چهار نماینده پارلمان فرانسه است، اعلام کرد: فرانسه روز گذشته شاهد حملاتی بود که ما از پنج سال پیش در سوریه با آن زندگی می‌کنیم.

بشار اسد هم‌چنین تسلیت خود را به میهمانانش درخصوص حملات تروریستی پاریس اعلام کرد.

اسد در این دیدار به مقایسه اوضاع فرانسه و سوریه پرداخت و گفت: خطر تروریسم امروز خطری علیه تمامی جهان است و فرانسه نیز از این مساله مستثنی نبوده است.

 

اخبار بین الملل - ایسنا