اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

استیکر های انتخاباتی آمدند!


با آغاز رسمی تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی، کاندیداهای تایید‌ صلاحیت شده کار خود را آغاز کردند ،اما در این میان شیوه‌های جدید با تکیه بر شبکه‌های اجتماعی به ظهور پدیده‌های جدید در این دوره‌ از انتخابات تبدیل شده‌ است.

ایسنا: با آغاز رسمی تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی، کاندیداهای تایید‌ صلاحیت شده کار خود را آغاز کردند ،اما در این میان شیوه‌های جدید با تکیه بر شبکه‌های اجتماعی به ظهور پدیده‌های جدید در این دوره‌ از انتخابات تبدیل شده‌ است.

کانال‌های تلگرامی بسیاری از نمایندگان فعلی مجلس و احزاب که پیش از این هم فعال بودند، با نزدیک شدن به انتخابات،‌ فعالیت خود را چند برابر کرده‌اند و هر کدام به یک خبرگزاری نیمه‌رسمی برای بازتاب میتینگ‌های انتخاباتی و شعارهای کاندیداها تبدیل شده‌اند.

اما در این میان،‌ استیکرهای تبلیغاتی، جدیدترین پدیده انتخابات است که تعدادی از کاندیداها دست به تولید و انتشار آن زده‌اند. محتوای این استیکرها هم سخنان رهبری درباره ویژگی‌های کاندیدها، شعارهای انتخاباتی، اعلام حمایت جریانها از کاندیداها و دورنمایی که آن‌ها برای حوزه انتخابیه خود درنظرگرفته‌اند، است.

 حالا تکنولوژی‌های نوین به کمک سیاسیون آمده تا با کمی خلاقیت بتوانند شیوه‌های نوینی را جایگزین تبلیغات سنتی کنند.


ویدیو مرتبط :
آموزش انتفال استیکر تلگرام به واتساپ با استفاده از ربات استیکر ساز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برخی رقبای انتخاباتی به دنبال ایجاد...



 

برخی رقبای انتخاباتی به دنبال ایجاد...

 

دبيركل موتلفه:

برخی رقبای انتخاباتی به دنبال ایجاد اختلاف میان قوای سه گانه هستند


در دوران پس از انتخابات حوادثی به وجود آمد که هنوز هم ادامه دارد و در حال حاضر متأسفانه برخی رقبای انتخاباتی از حالت اپوزیسیون قانونی در نظام تبدیل به اپوزیسیون غیر قانونی شده‌اند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی معتقد است برخی رقبای انتخاباتی به دنبال اینجاد اختلاف میان قوای سه گانه هستند.
به گزارش ايلنا،محمد نبي حبيبي در ديدار اعضاي حزب موتلفه با آيت‌الله مهدوي‌كني گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی همواره هجوم به محور اصل تفکر حکومت دینی و ولایت فقیه وجود داشته است.
وي تصریح کرد: اصل تفکر حکومت دینی همواره سابقه‌ای طولانی دارد و از ابتدا تا به امروز دو صف طولانی میان طرفداران این تفکر و مخالفین آن وجود دارد که در مقابل یکدیگر ایستاده‌اند و این تقابل ادامه پیدا خواهد کرد.
دبير كل موتلفه خاطرنشان كرد:در طول تاریخ 3 دهه پرمخاطره انقلاب اسلامی اگر حکومت دینی و رهبری نبود کشور تجزیه می‌شد و اینکه امام خمینی (ره) فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد مصداق این مسأله است.
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: در زمان جنگ تحمیلی 50 نفر از روحانیون کردستان در مقابل دشمنان ایستاده و به شهادت رسیدند که عامل باقی ماندن کردستان در کشور وجود حکومت دینی مبتنی بر ولایت فقیه است.
حبیبی با اشاره به اتفاقات پس از انتخابات اظهار داشت: در دوران پس از انتخابات حوادثی به وجود آمد که هنوز هم ادامه دارد و در حال حاضر متأسفانه برخی رقبای انتخاباتی از حالت اپوزیسیون قانونی در نظام تبدیل به اپوزیسیون غیر قانونی شده و میان موضع‌گیری‌های اینها و دشمنان انطباق وجود دارد.
وی ادامه داد : برخی رقبای انتخاباتی بر روی کمک‌های دشمان حساب کرده و درحال حاضر به دنبال ایجاد اختلاف میان قوای سه گانه ، اختلاف علما با یکدیگر شکاف میان نخبگان ، بیان تهدیدات و فشارهای آمریکا و نگران کردن مردم و ایجاد درگیری میان نیروهای وفادار به انقلاب هستند.
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی تأکید کرد : دشمنان به دنبال برخورد با حکومت دینی مبتنی بر ولایت فقیه و شخص رهبری هستند که باید بسیار مراقب بود.
وی با اشاره به سالروز شهدای 26 خرداد حزب مؤتلفه اسلامی گفت: شهید بخارایی در زمان اعدام انقلابی حسنعلی منصور گلوی او را مورد هدف قرار داد که رئیس دادگاه از او علت این کار را سوال کرد که شهید بخارایی پاسخ داد که گلویی که به روحانیت و مرجعیت بی حرمتی کرده باید دریده شود.
حبیبی در پایان تصریح کرد: حزب مؤتلفه اسلامی همواره در خط ولایت ، مرجعیت و روحانیت حرکت کرده است...../تحلیل:ایلنا