اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

استقلال جریمه شد


به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در دیدار دو تیم استقلال تهران و داماش گیلان هر دو تیم با 3 دقیقه تاخیر وارد زمین شدند. بر همین اساس هر کدام از تیم ها به پرداخت شش میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در دیدار دو تیم استقلال تهران و داماش گیلان هر دو تیم با 3 دقیقه تاخیر وارد زمین شدند. بر همین اساس هر کدام از تیم ها به پرداخت شش میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

جریمه نقدی برای مدیا آفیسر مس کرمان و تیم استقلال تهران
در دیدار دو تیم صنعت مس کرمان و استقلال تهران افشین اسدی مدیر رسانه ای تیم صنعت مس کرمان به صورت غیر قانونی وارد زمین مسابقه شد. بر همین اساس طبق بند 2 ماده 8 آئین نامه انضباطی وی به توبیخ کتبی و درج در پرونده محکوم شد. تیم استقلال به دلیل داشتن 7 بازیکن اخطاری در این دیدار به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه نقدی برای میلاد زنیدپور و فجر مقاومت سپاسی
دیدار دو تیم فجر مقاومت سپاسی و داماش گیلان درحالی مورخ 21/5/90 برگزار شد که از سوی میلاد زنیدپور بازیکن داماش گیلان تخلفاتی صورت گرفت.بر همین اساس وی به توبیخ کتبی و درج در پرونده و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.به دلیل تخلفات تماشاگران تیم فجر سپاسی،این تیم به استناد بند 4 ماده 22 آئین نامه کمیته انضباطی به پرداخت 20 میلیون جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه نقدی برای شهرداری تبریز
دیدار دو پرسپولیس و شهرداری تبریز در حالی 20/5/90 برگزار شد که تیم شهرداری تبریز ،دو دقیقه با تاخیر وارد زمین مسابقه شد.بر همین اساس این تیم به پرداخت 4 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

منبع: ورزش3



ویدیو مرتبط :
صحنه خطای مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه استقلال خوزستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جریمه برای استقلال و تذكر به باقری و منتظری



 


 جریمه برای استقلال و تذكر به باقری و منتظری

 

 

در دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس، آبی پوشان با تاخیر 4 دقیقه ای وارد زمین مسابقه شدند.بر همین اساس باشگاه استقلال به پرداخت 6 میلیون ریال جریمه نقدی محكوم شد.

 

همچنین كریم باقری و حسین بادامكی از تیم پرسپولیس و پژمان منتظری و امید روانخواه از تیم استقلال اقدام به انجام مصاحبه در منطقه غیر مجاز كرده اند.بر همین اساس مصاحبه افراد فوق تخلف محسوب شده و لزوم رعایت مقررات و عدم انجام مصاحبه در منطقه ممنوعه به باشگاه های مربوطه و نامبرگان یادآور می شود تا از تكرار آن جلوگیری شود.

*دیدار دو تیم ذوب آهن اصفهان و شاهین بوشهر در حالی مورخ 18/7/89 برگزار شد كه از سوی علی رضا مرزبان، كمك مربی تیم شاهین بوشهر تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داور كه در نهایت موجب تحریك تماشاگران و پرتاب بطری به داخل زمین مسابقه بود ،صورت گرفت.

بر همین اساس وی به مدت یك جلسه از همراهی تیم مربوطه و حضور در مسابقات رسمی محروم و به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محكوم شد.

*با توجه به عدم حضور تیم فوتبال مقاومت شهید سپاسی شیراز در مسابقه با تیم تراكتور سازی تبریز در تاریخ 27/7/89 از سری رقابت های جام حذفی،كمیته انضباطی باشگاه مقاومت شهید سپاسی را به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محكوم كرد.../خبرگزاری فارس