اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

استقلال با یك بازیكن پرتغالی قرارداد بست


رسانه‌های پرتغالی پیوستن این بازیكن را قطعی عنوان كرده و در كنار پروفایل او آرم باشگاه استقلال را قرار داده اند. خبرگزاری ایسنا: رسانه‌های پرتغالی از پیوستن مهاجم سابق باشگاه باشگاه فیرنسه به استقلال تهران خبر دادند.

برخی رسانه‌های پرتغال از جمله وب‌سایت‌های maisfutebol و footballzz اعلام كردند كه میگل پدرو مهاجم 28 ساله پرتغالی با قراردادی دو ساله به باشگاه استقلال تهران پیوسته است.

تا كنون هیچ یك از مقامات باشگاه استقلال خبر پیوستن این بازیكن را تایید نكرده‌اند و پیگیری‌ها برای تماس با مسئولان استقلال و بررسی صحت این خبر بی‌نتیجه بوده است.

رسانه‌های پرتغالی پیوستن این بازیكن را قطعی عنوان كرده و در كنار پروفایل او آرم باشگاه استقلال را قرار داده اند.

پدرو در فصل گذشته 19 بار برای تیم دسته دومی فیرنسه به میدان رفت اما نتوانست هیچ گلی به ثمر برساند. وی سابقه بازی در تیم‌های سالكروش، آلوس و آكادمیا پرتغال و دو تیم قبرسی را در كارنامه خود دارد.


ویدیو مرتبط :
یك بازیكن جوان چگونه در آرسنال تبدیل به ستاره میشود!!!!!؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اشجاری با استقلال قرارداد بست/مدافع استرالیایی به سپاهان پیوست



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اشجاری با استقلال قرارداد بست

بازیکن پیشین تیم فوتبال سپاهان به استقلال پیوست.

به گزارش خبرگزاری فارس در حالی که چند روز قبل صادق درودگر مدیرعامل باشگاه ملوان اعلام کرده بود با حسن اشجاری که به تازگی از سپاهان جدا شده برای پیوستن به ملوان به توافق رسیده است این بازیکن در جلسه شبانه‌ای که با مسئولان استقلال داشت با این تیم به توافق رسید.

اشجاری در جلسه‌ای که با مسئولان استقلال در محل این باشگاه داشت قرارداد شش ماهه‌ای را با آبی‌ها امضا کرد که این قرارداد شنبه هفته آینده در هیئت فوتبال ثبت می‌شود.

با عقد قرارداد یک سال و نیمه

مدافع استرالیایی به سپاهان پیوست

باشگاه سپاهان با یک بازیکن استرالیایی قرارداد امضا کرد.

باشگاه سپاهان با شروع فصل نقل و انتقالات اقدام به جذب بازیکن کرده است.

امشب مسئولان این تیم با یک مدافع استرالیایی به نام میلان سوشِک قرارداد یک سال و نیمه امضا کردند و این قرارداد در هیئت فوتبال اصفهان ثبت شد.

این بازیکن سابقه بازی در آدلاید یونایتد استرالیا را دارد و همچنین سال گذشته در لیگ چین در تیم تآدا بازی می‌کرد./فارس