اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

استقلال - الریان؛ بـبر و صعود کن!


استقلال امشب می تواند در ورزشگاه آزادی حریف خود را شکست داده و 10 امتیازی شود. در این صورت، الریان قطعاً حذف می شود و در صورتی که بازی العین و الهلال برنده داشته باشد، تیم بازنده با 6 امتیاز، تحت هیچ شرایطی نمی تواند به استقلال برسد.

عصرایران: استقلال امشب می تواند در ورزشگاه آزادی حریف خود را شکست داده و 10 امتیازی شود. در این صورت، الریان قطعاً حذف می شود و در صورتی که بازی العین و الهلال برنده داشته باشد، تیم بازنده با 6 امتیاز، تحت هیچ شرایطی نمی تواند به استقلال برسد.

تیم فوتبال استقلال امشب در حالی به مصاف الریان قطر می رود که در صورت پیروزی در این مسابقه، تقریباً خود را به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا مسجل کرده است.

استقلال در حال حاضر با 7 امتیاز از 4 بازی در صدر گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد. پس از استقلال، العین و الهلال با 6 امتیاز از 4 بازی در رده های دوم و سوم گروه قرار دارند. الریان نیز با 4 امتیاز از 4 بازی در رتبه چهارم جای دارد.

استقلال امشب می تواند در ورزشگاه آزادی حریف خود را شکست داده و 10 امتیازی شود. در این صورت، الریان قطعاً حذف می شود و در صورتی که بازی العین و الهلال برنده داشته باشد، تیم بازنده با 6 امتیاز، تحت هیچ شرایطی نمی تواند به استقلال برسد.

در صورتی هم که استقلال امشب پیروز شود اما مسابقه العین و الهلال با نتیجه تساوی ختم شود، تفاضل گل استقلال حداقل 3+ می شود و تفاضل گل العین و الهلال صفر باقی می ماند و همین برتری، شانس استقلال را برای صعود به دور بعد در بازی نهایی گروه در برابر العین، بسیار بالا نگه می دارد.

امیر قلعه نویی و شاگردانش در بازی رفت در برابر الریان قطر، به تساوی 3 بر 3 رضایت دادند اما آنها امشب می توانند در ورزشگاه آزادی از سد حریف قطری خود بگذرند. استقلالی ها برای رسیدن به این مهم، فقط باید با همان هوشمندی ای بازی کنند که در لیگ برتر در برابر حریفان خود حاضر می شوند.   


ویدیو مرتبط :
الریان ۳-۳ استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقلال 3- الریان قطر صفر/صعود به مرحله بعدی, شاید!



 اخبار ورزشی,لیگ قهرمانان آسیا,نتایج لیگ قهرمانان آسیا

 

استقلال با پیروزی مقابل الریان به صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا امیدوارتر شد.

دیدار تیم های استقلال و الریان قطر در چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:20 در ورزشگاه آزادی آغاز شد و نماینده ایران 3 بر صفر به برتری رسید.

استقلال از ابتدا نشان داد که برای پیروزی گام به میدان گذاشته و حتی دقیقه 9 موقعیت بسیار خوبی را از دست داد اما در ادامه بازی متعادل تر شد.

استقلال در دقیقه 22 صاحب ضربه پنالتی شد و برهانی این ضربه را تبدیل به گل کرد.

آبی پوشان در ادامه به حملات خود ادامه دادند و اوج آن در دقیقه 40 بود که توپ میلاد میداودی به تیر برخورد کرد و توپ برگشتی را هم برهانی نتوانست به گل تبدیل کند. میداودی در ادامه فرصت دیگری هم داشت که از دست داد.

استقلال نیمه دوم را به قصد گلزنی آغاز کرد اما الریان هم فرصت های خوبی داشت.

در دقیقه 75 اسماعیل شریفات گل دوم را به ثمر رساند تا خیال آبی پوشان راحت شود. آرش برهانی در دقیقه 4+90 گل سوم استقلال را به ثمر رساند تا آبی پوشان 3 بر صفر به برتری برسند.

 

استقلال با این پیروزی 8 امتیازی شد و امیدواری اش برای صعود بیش از قبل شد. الریان هم با این شکست 6 امتیازی باقی ماند.

 

دیدار الجزیره و نسف قارشی هم که از ساعت 20:15 به وقت ایران آغاز شده با نتیجه 2 بر صفر در نیمه اول به سود تیم اماراتی پایان یافت. الجزیزه پیش از این بازی 10 امتیازی و نسف قارشی یک امتیازی بود.

 

قضاوت این مسابقه بر عهده داوری از چین بود. وی به زندی، تیموریان و حمودی از استقلال کارت زرد نشان داد.

 

بازیکنان استقلال:

مهدی رحمتی، خسرو حیدری، حنیف عمران زاده، ساموئل، فریدون زندی(69- مجتبی جباری)، پژمان منتظری، میثم حسینی، علی حمودی، آندرانیک تیموریان(86- محسن یوسفی، میلاد میداودی(70 اسماعیل شریفات)، آرش برهانی

سرمربی: پرویز مظلومی

ورزش3