اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

استقبال چشمگیر از جشن تولد محسن یگانه


کنسرت بهاره محسن یگانه شنبه شب در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد. این کنسرت که اولین اجرای یگانه در سال 92 به حساب می آمد، با استقبال چشمگیر مردم روبرو شد.

روزنامه تماشا: کنسرت بهاره محسن یگانه شنبه شب در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد. این کنسرت که اولین اجرای یگانه در سال 92 به حساب می آمد، با استقبال چشمگیر مردم روبرو شد، به طوری که صندلی خالی در سالن وجود نداشت و همه چیز برای رقم خوردن یک شب رویایی برای یگانه و طرفدارانش مهیا بود. این کنسرت با سالروز تولد آقای یگانه هم مصادف بود.

علی ضیا مهمان ویژه یگانه در کنسرت نمایشگاه بود

تولدم مبارک ...

این کنسرت رأس ساعت مقرر برگزار شد و محسن یگانه و گروهش بدون هیچ مقدمه ای با آهنگ «آخه دله من ...» روی استیج حاضر شدند. این آهنگ که یکی از آهنگ های قدیمی محسن به شمار می رود، باعث شد یک نوع حسن نوستالژی برای حضار تداعی شود و همه یکصدا او را در خواندن این آهنگ همراهی کنند.

بعد از اجرای این ترانه، یگانه ضمن سلام و خوشامدگویی به طرفدارانش به شوخی گفت: «قبل از هر چیز باید بگم تولدم مبارک ...» و ادامه داد: «امشب تولدم است و باید تا آخر کنسرت دست هایتان بالا باشد و من را همراهی کنید.»



چهار سال دیگه هم ببازی باز دوستت داریم پرسپولیس


نابغه موسیقی ایران برای دومین آهنگش به سراغ آلبوم «رگ خواب» رفت و تراک سوم این آلبوم یعنی «یه آسمون آبی» را اجرا کرد. این آهنگ که در زمره آهنگ های ریتیمک یگانه قرار می گیرد، باز هم با استقبال و همراهی مردم روبرو شد.

بعد از اجرای این آهنگ، یگانه رو به حضار کرد و گفت: «اول باید این را بگویم که چهار سال دیگر هم پرسپولیس ببازد، ما باز هم پرسپولیسی می مانیم. امشب مهمان عزیزی در جمع ماست. بازیگر خوبی که در تیم فوتبال هنرمندان با هم بازی می کنیم، به افتخار امیر نوری ...» بعد از تشویق نوری از سوی حضار، یگانه محمدرضا مهدوی، مدافع اسبق استقلال را معرفی کرد.



به افتخار مجری ماه عسل

بعد از اجرای دو آهنگ تقریبا ریتمیک، حالا نوبت به خواندن آهنگ های غمگین تر رسیده بود. یگانه در این بخش از برنامه ریمیکسی از آهنگ های «سرتو بالا بگیر»، «رگ خواب» و «نمی ذارم خسته شی» را اجرا کرد. ریمیکسی که به شدت مورد توجه مردم قرار گرفت و باعث شد فضای جالبی در سالن به وجود بیاید. بعد از اجرای این ریمیکس، یگانه خطاب به طرفدارانش گفت: «نبینم اینقدر غمگین و ناراحت باشید...» او به سراغ معرفی مهمان بعدی اش رفت و به شوخی گفت: «امشب کسی در سالن حضور دارد که مدتی از دستش ناراحت بودم، اما چیکار کنم که امشب شب تولدمه ... به افتخار مجری خوب تلویزیون، علی ضیاء.» یگانه بعد از معرفی ضیاء، خودش هم همراه مردم به تشویق مجری ماه عسل پرداخت.



انفجار نمایشگاه


دوست دارم منه بیچاره ... این پیش درآمد آهنگی بود که یگانه می خواست اجرا کند و از مردم خواست همراه با این قسمت از آهنگ را بدون همراهی کنسرت، بخوانند. با شروع اجرای تراک 5 آلبوم حباب یعنی آهنگ «دوست دارم» سالن تا مرز انفجار پیش رفت و شور و هیجان زیادی بین حضار ایجاد شد.

این آهنگ که یکی از آثار موفق یگانه در سبک شش و هشت به شمار می رود، یکی از هیت ترین آهنگ های آلبوم حباب بود و با استقبال زیادی از سوی مخاطبانش مواجه شد. یگانه بعد از اجرای این آهنگ گفت: «قرار بود امشب جز آهنگ، «امروز تولد منه» یک آهنگ دیگر هم منتشر و اجرا کنم که متاسفانه این آهنگ به دلیل اشتباه خودم به امشب نرسید و انشاءالله دوشنبه منتشر خواهد شد.



امشب را برایم زیبا کردید

یگانه در بخش دیگری از اجرای اردیبهشتی خود با اجرای آهنگ محبوب خود باز هم توانست حضار را با خود همراه کند. «کی جای من اومد» عنوان آهنگی بود که یگانه برای این بخش از برنامه خود انتخاب کرده بود. بعد از اجرای این آهنگ بود که محسن گفت: «بعضی از آهنگ ها هستند که من توقع ندارم با من همخوانی کنید اما وقتی این کار را انجام می دهید، حس بسیار خوبی به انسان دست می دهد. این بهترین کادو برای تولدم است. دارید امشب را برایم زیبا می کنید.»

ارزشش رو داشت

«سکوت»، «نباشی»، «بارون» و «نمیشه» آهنگ هایی بود که یگانه آنها را به ترتیب اجرا کرد. او بعد اجرای این آهنگ ها گفت: «هشت سال است که روی موسیقی تمرکز کرده ام و برای پرداختن به این موضوع از خیلی چیزها گذشته ام. هشت سال که هیچ، اگر هشت سال دیگر هم به خاطر موسیقی از مسائل دیگر زندگی چشمپوشی کنم، با دیدن همراهی و حمایت های شما، ارزشش را دارد.»



بغض آقای یگانه

«نشکن دلمو» آهنگی بود که مطابق معمول همه کنسرت های محسن، به عنوان آخرین آهنگ کنسرت اجرا شد. یگانه قبل از اجرای این آهنگ ضمن خالی کردن جای محسن جای محسن چاووشی گفت: «قبل از اینکه معروف شوم، در تاکسی نشسته بودم و نشکن دلمو از ضبط تاکسی پخش می شد، آن روز تمام دغدغه راننده تاکسی این بود که بعد از پایان این آهنگ، آن را دوباره PLAY کند و تمام دغدغه من هم کرایه تاکسی بود! اما آن روزها گذشت، خیلی هم زود گذشت.» این آهنگ با همخوانی بی نظیر حضار روبرو شد، به طوری که اشک شوق از چشمان محسن جاری شد و گفت: «هیچ چیز نمی توانم بگویم، فقط می گویم دمتون گرم.»



حواشی

- بعد از اجرای «هوایی شدی» جیغ ممتد طرفداران مردم در سالن شنیده می شد.

- قبل از اجرای آهنگ «امروز تولد منه»، علی ثابت و دیگر اعضای گروه در اقدامی غافلگیر کننده، آهنگ معروف تولدت مبارک را نواختند. یگانه بعد از اجرای این آهنگ گفت: «این ترانه را در قبال لطفی که در همه این سال ها به من داشتید، نوشتم و اجرا کردم.»

- محسن در بخش دیگری از این کنسرت گفت: «قرار بود امشب یک نفر را سورپریاز کنیم اما او ما را سورپرایز کرد و نیامد.


ویدیو مرتبط :
جشن تولد محسن یگانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویری از جشن تولد محسن تنابنده/ گینس رونمایی شد



اولین فیلم محسن تنابنده، با حضور برخی عوامل فیلم و هنرمندان همچون رضا یزدانی، احمد مهرانفر، هادی کاظمی و علی اوجی رونمایی شد. این مراسم همزمان با چهلمین سالگرد تولد تنابنده برگزار شد. تنابنده به غیر از کارگردانی یکی از نقش‌های اصلی فیلمش را هم بازی می‌کند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی , محسن تنابنده

 

اخبار,اخبار فرهنگی , محسن تنابنده

 

اخبار,اخبار فرهنگی , محسن تنابنده

 

اخبار,اخبار فرهنگی , محسن تنابنده

 

اخبار,اخبار فرهنگی , محسن تنابنده

 

اخبار,اخبار فرهنگی , محسن تنابنده

 

اخبار,اخبار فرهنگی , محسن تنابنده

 

اخبار,اخبار فرهنگی , محسن تنابنده

 

اخبار,اخبار فرهنگی , محسن تنابنده

 

اخبار,اخبار فرهنگی , محسن تنابنده

 

اخبار,اخبار فرهنگی , محسن تنابنده

 

اخبار,اخبار فرهنگی , محسن تنابنده

 

اخبار,اخبار فرهنگی , محسن تنابنده

 

اخبار,اخبار فرهنگی , محسن تنابنده

 

اخبار,اخبار فرهنگی , محسن تنابنده

 

اخبار فرهنگی - خبرآنلاین