اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

استقبال مردم از «آقای الف» در سینما آزادی


فیلم سینمایی «آقای الف» اولین فیلم سه بعدی سینمای ایران شب گذشته در سینما آزادی مورد استقبال مردم قرارگرفت.

خبرگزاری فارس:  فیلم سینمایی «آقای الف» اولین فیلم سه بعدی سینمای ایران شب گذشته در سینما آزادی مورد استقبال مردم قرارگرفت.

رضا سعیدی پور مدیر سینمای آزادی درباره استقبال مردم از نمایش اولین فیلم سه بعدی ایران گفت: ما شب گذشته اولین نمایش فیلم «آقای الف» را در سینما آزادی داشتیم استقبال بسیار خوب بود و صندلی های سالن کاملا پر شده بود.



وی درباره کیفیت سه بعدی فیلم گفت: کیفیت سه بعدی فیلم بسیار مطلوب بود و با کارهای خارجی واقعا برابری می کرد که مخاطب هم از تکنیک بالای فیلم بسیار راضی بود. ما شب های گذشته کارهای خارجی را به نمایش گذاشتیم و این امکان برای بیننده وجود داشت که کارها را مقایسه کند.

وی در خاتمه افزود: آقای عطشانی و همکارانشان به خوبی توانستند به لحاظ کیفی فیلم «آقای الف» را آماده کنند و مردم از کیفیت اولین فیلم سه بعدی ایران بسیار راضی بودند.


ویدیو مرتبط :
استقبال پرشور مردم از مهتاب کرامتی عزیز در سینما آزادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

"آقای الف" به سینما ملت رفت + عکس



مدیرعامل موسسه تصویر شهر از اضافه شدن پردیس سینما ملت برای نمایش فیلم "آقای الف" خبر داد و تاکید کرد بلیت ۸هزار و پانصد تومانی سینمای سه‌بعدی با تخفیف و سوبسید است.

 

آقای الف,فیلم آقای الف

به گزارش سینما خبر، سید هادی منبتی مدیر عامل موسسه تصویر شهر درباره اضافه شدن سالن‌های نمایش فیلم سه‌بعدی "آقای الف" در پردیس سینما ملت گفت: با تلاش دست‌اندرکاران فیلم و مساعدت پخش‌کننده، تجهیزات مورد نیاز برای نمایش فیلم سه بعدی "آقای الف" در پردیس‌های سینمایی ملت و زندگی آماده و در این سینماها نصب شد و از چهارشنبه شب گذشته سینماهای یاد شده نیز این فیلم را به روی پرده بردند تا تعداد سالن‌های نمایش‌دهنده در تهران و شهرستان‌ها به عدد ۶ برسد.

وی در ادامه صحبت های خود درباره قیمت‌گذاری بلیت فیلم‌های سه بعدی گفت: قیمت‌گذاری فیلم‌های سه بعدی بر اساس مصوبه تعیین‌شده از سوی وزارت ارشاد صورت می‌گیرد و در عین حال سعی می کنیم با توجه به امکانات در اختیار، تخفیف‌های ویژه ای را نیز در این حوزه در نظر بگیریم. ضمن اینکه بلیت فیلم‌های عادی ۶ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است و تفاوت چندانی با فیلم سه بعدی ندارد.

منبتی در توضیح دلایل گرانی بلیت فیلم‌های سه بعدی اکران شده در سالن سینما آزادی، مجموعه پردیس سینما ملت و تالار ایوان شمس گفت: وزارت ارشاد بلیت برای نمایش فیلم‌های سه بعدی در سه سالن را ۱۰ هزار تومان قیمت‌گذاری کرده بود اما برای رعایت حال مخاطب قیمت بلیت را هشت هزار و پانصد تومان نهایی کردیم.

وی در پاسخ به این نکته که علاوه بر قیمت ۸ هزار و پانصد هزار تومانی، هزینه عینک‌های سه بعدی سه هزار و پانصد هزار تومان است و همین مسئله هزینه دیدن یک فیلم سه بعدی را بالا می‌برد گفت: پیش از این عینک های سه بعدی به مخاطب هنگام دیدن فیلم داده و پس از پایان فیلم استرداد می شد اما عینک های جدید با کیفیت بالاتر یک بار توسط مخاطب تهیه می شود و برای همیشه دراختیار وی می‌ماند. قیمت این بلیت ها هم بر اساس دلار ارائه می شود و قیمت تمام شده ۴ هزار و پانصد تومان است که با هزار تومان تخفیف در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

 آقای الف,فیلم آقای الف

 مدیر عامل موسسه تصویر شهر درباره اینکه با توجه به قیمت بالای بلیت فیلم‌های سه بعدی و قیمت عینک‌های سه بعدی مخاطب کمتر از این فیلم‌ها استقبال می‌کند، گفت: متاسفانه همین‌گونه است و اکران و فروش فیلم‌هایی از این دست تامین‌کننده حقوق پرسنل نیز، نیست اما برای ارائه امکانات به‌روز جهان برای هموطنان حاضر به پذیرفتن ضررهایی از این دست هستیم.

سید هادی منبتی دوبله نشدن فیلم‌های خارجی سه بعدی را هم در ریزش مخاطب تاثیرگذار دانست و گفت: هزینه بسیاری صرف نمایش فیلم های سه بعدی می شود و به دلیل بالا بودن این هزینه ها است که فیلم‌ها دوبله نمی شود ولی کاملا حق با شماست و فیلم‌های سه بعدی از این دست به این دلیل که مخاطب کودک دارد باید دوبله شود.

وی در ادامه متذکر شد: با توجه به این که مخاطب فیلم هایی از این دست کودکان هستند بهتر است شرکت‌های سرمایه‌گذار، فیلم‌هایی از این دست را دوبله کند و در اختیار مخاطب بگذارد که اگر چنین شود میزان کف‌فروش بالا می‌رود دیگر با سالن های خالی مواجه نخوا هیم شد.

مدیر عامل موسسه تصویر شهر در پاسخ به این پرسش که آیا سازمان فرهنگی و هنری شهرداری در جشنواره فیلم فجر در سال جاری به شکل مستقل حضور دارد؟ گفت: شاید در دوره گذشته به شکل مستقل حضور نداشتیم اما به صورت مشارکتی فیلم هایی را تولید کرده بودیم. به عنوان مثال ۴۰ درصد در فیلم "گهواره ای برای مادر" با فارابی مشارکت داشتیم و با حوزه هنری ۳۰ درصد درا فیلم "خسته نباشید" مشارکت داشتیم. در فیلم "ابرهای ارغوانی" به کارگردانی سیامک شایقی نیز ۳۰ درصد مشارکت داشتیم.

وی در پایان افزود: در سال جاری دو برنامه در دستور کار داریم به این معنا که هم جشنواره فیلم شهر را در دستور کار داریم و هم مشارکت برای ساخت فیلم و سریال های تلویزیونی خواهیم داشت.


منبع:cinemakhabar.ir