اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

استقبال مایکروسافت از ساعت اپل


شرکت مایکروسافت به استقبال ساعت هوشمند شرکت رقیب خود یعنی اپل رفته است.

روزنامه دنیای اقتصاد: شرکت مایکروسافت به استقبال ساعت هوشمند شرکت رقیب خود یعنی اپل رفته است.

این غول نرم‏‌افزاری اپلیکیشن ابری وان درایو (OneDrive) خود را برای نصب روی این ساعت هوشمند عرضه کرده است.

مایکروسافت در حوزه فناوری‏‌های پوشیدنی دارای محصولی به نام مایکروسافت باند (Band) است، اما قصد دارد از ابزارهای پوشیدنی شرکت‏های رقیب خود نیز پشتیبانی کند.مایکروسافت پیش از این برخی اپلیکیشن‏های خود را برای نصب روی پلت‏فرم پوشیدنی اندروید نیز عرضه کرده بود.

اپلیکیشن جدید مایکروسافت برای ساعت هوشمند جدید اپل OneDrive 3/ 5 نام دارد که به کاربران اجازه می‏‌دهد عکس‏های ذخیره‌‏شده روی این پایگاه ابری را روی صفحه نمایش 5/ 1 اینچ در 7/ 1 اینچ این ساعت مشاهده کنند.

 زوم کردن روی عکس‏‌ها از جمله قابلیت‏هایی است که کاربران قادرند از طریق این اپلیکیشن انجام دهند. حذف و جست‌وجوی عکس‏‌ها نیز از دیگر قابلیت‏‌هایی است که دارندگان ساعت هوشمند اپل می‏‌توانند از طریق اپلیکیشن مایکروسافت انجام دهند.


ویدیو مرتبط :
با ساعت هوشمند اپل آشنا شوید - بررسی ساعت اپل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

۳۴ مدل مختلف ساعت اپل


اگر قصد خرید ساعت هوشمند اپل را دارید باید ۲ تا ۳ ماه دیگر صبر کنید. ولی انتخاب ساعت هوشمند اپل به‌سادگی انتخاب گوشی‌ها و تبلت‌های آن نیست.