اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

استقبال بیل کلینتون از نامزدی همسرش


رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا گفت که به نامزدی همسرش برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016 افتخار می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: "بیل کلینتون"، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا طی سفر به اوکلاهاما سیتی و در مراسم بیستمین سالگرد بمب‌گذاری در ساختمان فدرال این شهر که 168 تن از جمله 19 کودک کشته شدند، برای نخستین بار از نامزدی هیلاری کلینتون، همسرش در انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 آمریکا استقبال کرد.

هیلاری کلینتون هفته گذشته کمپین انتخاباتی خود را از آیوا آغاز کرد و روز دوشنبه به نیوهمپشایر رفت. در جریان این مراسم، خانواده قربانیان و سایرین به خاطر احترام به قربانیان بمب‌گذاری، 168 ثانیه سکوت کردند.

بیل کلینتون در این مراسم بمب‌گذاری 20 سال پیش در اوکلاهاماسیتی را با اقدامات تروریستی بوکوحرام در شمال آفریقا، داعش در عراق و سوریه و افراد افراطی متاثر از شبه‌نظامیان در پاریس و سایر شهرها شبیه دانست.


ویدیو مرتبط :
ساکسیفون زدن بیل کلینتون با آهنگ الویس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بیل کلینتون: آمریکا دیگر ابرقدرت نیست



 

 

بیل کلینتون: آمریکا دیگر ابرقدرت نیست

 

رئیس جمهور سابق آمریکا با اشاره به رشد سریع اقتصادی کشورهایی همچون چین و هند تاکید کرد: ایالات متحده آمریکا نفوذ خود را به عنوان یک ابرقدرت از دست داده است.

به نقل از خبرگزاری نووستی، "بیل کلینتون" که در کنفرانسی در اوکراین حضور داشت با اشاره به از دست رفتن جایگاه آمریکا به عنوان یک ابرقدرت جهانی تاکید کرد: آمریکا به تداوم اصلاحات در بخش صنعت احتیاج دارد.

وی تاکید کرد: ما هم اکنون از کشورهایی همچون چین و هند به علت رشد سریع اقتصادی آنها عقب افتاده ایم.

رئیس جمهور اسبق آمریکا در ادامه با اشاره فعالیت های خود پس از پایان دوران زمامداری ریاست جمهوری اظهار داشت: در تلاش هستم پل دوستی میان آمریکا و کشورهای دیگر را در آینده تقویت کنم.