اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

استقبال با شکوه زنجانی ها از روحانی


اقشار مختلف مردم استان زنجان با حضور گسترده در مسیر حرکت خودروی رییس‌ جمهور و هیات همراه، با شور و اشتیاق گسترده ای از رییس‌ جمهوری محبوب خود به گرمی استقبال کردند.

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری: اقشار مختلف مردم استان زنجان با حضور گسترده در مسیر حرکت خودروی رییس‌ جمهور و هیات همراه، با شور و اشتیاق گسترده ای از رییس‌ جمهوری محبوب خود به گرمی استقبال کردند.

مردم زنجان اعم از جوانان و نوجوانان و زنان و مردان با حضور خودجوش در خیابان‌های شهر خود به رغم هوای نسبتاً سرد پاییزی رسم میهمان‌نوازی را به خوبی به جا آورده و صحنه‌های زیبایی را از عشق و ارادت خود به اهداف و آرمان‌های دولت تدبیر و امید به نمایش گذاشتند.

جوانان و نوجوانان که عمدتاً روبان‌های بنفش و تصاویری از دکتر روحانی و مقام معظم رهبری در دست داشتند، با حضور پرشور خود بر حمایت، اعتماد و امید به شعارهای دکتر روحانی تأکید کردند.

از دیگر صحنه‌های جالب مراسم استقبال حضور زنان زنجانی در این مراسم بود در حالی که کودکان خود را در آغوش داشتند به مسیرهای استقبال آمده و با مشاهده رییس‌ جمهور و با ابراز احساسات خود، صحنه‌های زیبا و لبریز از عشق و مهربانی را در قاب دوربین‌ها به ثبت رساندند.

همچنین شماری از مردم روستاهای اطراف شهر زنجان از اول صبح خود را به اطراف فرودگاه رسانده و با در دست داشتن پارچه‌نوشته‌ها و با زبان محلی و صمیمی خود به رییس‌ جمهور خوش‌آمد گفتند.

حضور گسترده مردم زنجان در خیابان‌های شهر خود برای استقبال از دکتر روحانی در حالی است که هزاران نفر با حضور در ورزشگاه کارگران زنجان در انتظار استقبال از رییس‌ جمهور محبوب خود هستند.


ویدیو مرتبط :
استقبال با شکوه مردم همدان ازآقای روحانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس:استقبال با شکوه لرستانی‌ها از روحانی


حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری روز چهارشنبه در ادامه سفرهای استانی وارد فرودگاه خرم آباد شد.