اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

استفاده رایگان از متروی تهران با کارت شهروندی



اخبار,اخباراجتماعی ,متروی تهران

مدیرعامل بانک شهر از فعال شدن کارت شهروندی در راه‌آهن شهری تهران خبر داد و افزود: در فاز نخست و به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر، با این کارت، استفاده از مترو رایگان خواهد بود.

به گزارش فارس،‌ حسین محمدپورزرندی با اشاره به روند رو به رشد بانک شهر در ارائه خدمات الکترونیک، اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام شده بین بانک شهر و شهرداری‌ تهران، مراحل مقدماتی پذیرش کارت شهروندی به عنوان کارت‌بلیت تهران، در فضای حمل و نقل شهری مهیا شده است و در آینده نزدیک، کیف پول الکترونیکی این کارت(CityPay) نیز مورد پذیرش قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به ویژگی‌های این کارت افزود: با پیش‌بینی انجام شده، این کارت‌ها در آینده نزدیک در حوزه حمل و نقل شهری مانند مترو، اتوبوس، اتوبوس‌های تندرو BRT، پارکومترها، پارکینگ‌های طبقاتی و... شهر تهران و سایر کلانشهرهای کشور قابل بهره‌برداری خواهد بود.

پورزرندی خاطرنشان کرد: در این راستا و در فاز نخست، شهروندان می‌توانند از این هفته از کارت‌های شهروندی در فضای متروی تهران استفاده کنند و در هفته‌های بعد نیز شرایط بهره‌برداری از سایر حوزه¬های حمل و نقل شهری تهران نیز اجرایی خواهد شد.

وی اظهار کرد: شهروندان از هفته جاری می‌توانند با مراجعه به شعب این بانک، کارت شهروندی بانک شهر را دریافت و با فعال‌سازی جیب کارت‌بلیت تهران، از مزایای آن در حوزه حمل و نقل شهری بهره‌مند شوند.


  اخباراجتماعی  -  فارس


ویدیو مرتبط :
معرفی کارت شهروندی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استفاده رایگان از متروی تهران با کارت بانکی


استفاده از متروی تهران با کارت شهروندی بانک شهر که همزمان با ایام دهه فجر رایگان اعلام شده بود، تا پایان بهمن ماه تمدید شد.

خبرگزاری ایسنا: استفاده از متروی تهران با کارت شهروندی بانک شهر که همزمان با ایام دهه فجر رایگان اعلام شده بود، تا پایان بهمن ماه تمدید شد.
 
 بانک شهر اعلام کرد: کارت شهروندی بانک شهر در فاز نخست، قابلیت بهره‌برداری در متروی تهران را دارد‌ و با توجه به هماهنگی‌های انجام شده بین این بانک و شهرداری‌ تهران، مراحل مقدماتی پذیرش کارت شهروندی به عنوان کارت‌بلیت تهران، در فضای حمل و نقل شهری مهیا شده است و در آینده نزدیک، کیف پول الکترونیکی این کارت نیز مورد پذیرش قرار خواهد گرفت.
 
همچنین قرار است که این کارت‌ها در آینده نزدیک در حوزه حمل و نقل شهری مانند مترو، اتوبوس، اتوبوس‌های تندرو BRT، پارکومترها و پارکینگ‌های طبقاتی شهر تهران و سایر کلانشهرهای کشور قابل استفاده شود.