اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

استفاده داعش از مواد سمی در سوریه



اخبار,اخباربین الملل, داعش


 اخبار بین الملل -  استفاده داعش از مواد سمی در سوریه

وزارت خارجه روسیه اعلام کرد، دلایلی برای اثبات استفاده گروه تروریستی داعش از مواد سمی در سوریه وجود دارد.

به گزارش شبکه العالم، وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: دولت دمشق اطلاعاتی مهم در اختیار سازمان منع سلاح های شیمیائی گذاشته است که نشان می دهد گروه تروریستی داعش تأسیسات حاوی گاز کلر را برای استفاده از این ماده شیمیائی تصرف کرده اند.

بیانیه وزارت خارجه روسیه حاکی است : لذا دلایلی در دست است که بیانگر دست یابی گروه هایی همچون داعش به مواد شیمیایی برای استفاده از آن در حملات تروریستی است.

وزارت خارجه روسیه از اطلاع رسانی دولت سوریه به سازمان منع سلاح های شیمیایی استقبال کرد و افزود: اطلاع رسانی دولت سوریه به سازمان منع سلاح های شیمیایی نشان می دهد که این دولت با جامعه جهانی همکاری تنگاتنگ دارد و پایبند به توافقنامه منع سلاح های شیمیایی است و امید است که سازمان منع سلاح های شیمیایی اطلاعات دریافتی را به خوبی بررسی کند .

سوریه سپتامبر 2013 به توافقنامه منع سلاح های شیمیایی پیوست و آمادگی کامل خود را برای همکاری با این سازمان با هدف عاری کردن خاورمیانه از سلاح های کشتار جمعی اعلام کرد و بارها هشدار داده است که گروه های تروریستی داعش با مواد شیمیایی که از تأسیسات غیرنظامی سرقت یا از حامیان خود دریافت کرده اند ، مردم و نیروهای ارتش سوریه را قتل عام می کنند.
 
 اخبار بین الملل -  العالم


ویدیو مرتبط :
بمب سمی/استفاده وحوش آدمکش صهیونیستی از مواد سمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استفاده داعش از مواد شیمیایی در حملات شمال سوریه



اخبار,اخبار بین الملل,داعش

به دنبال حمله شبه نظامیان افراطی گروه داعش به این منطقه با گلوله های حاوی مواد سمی ، بسیاری از ساکنان محلی از تنگی نفس رنج می برند.

شبه نظامیان گروه داعش در حملات روز شنبه خود در یکی از شهرهای شمال سوریه از مواد شیمیایی استفاده کردند.

خبرگزاری سانا سوریه به نقل از منابع آگاه در ماریا گزارش داد به دنبال حمله شبه نظامیان افراطی گروه داعش به این منطقه با گلوله های حاوی مواد سمی ، بسیاری از ساکنان محلی از تنگی نفس رنج می برند.

خبرگزاری اسپوتنیک از مسکو گزارش داد آزمایش میدانی ارتش آمریکا بر روی بقایای گلوله های خمپاره شلیک شده گروه داعش در شهر مخمور در شمال عراق ، نشانه هایی از گاز خردل وجود دارد.


  اخبار بین الملل - تابناک