اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

استفاده از مجری شبکه دیگر ممنوع شد!


بعد از قطعی شدن حضور "احسان علیخانی" و "فرزاد حسنی" برای اجرای مراسم تحویل سال نو شبکه دو و سه، حالا مدیر گروه فیلم و سریال شبکه تهران، به فارس گفته که:طبق دستور معاون سیما قرارشده هر شبکه از مجریان خودش در اجرای برنامه های تحویل سال استفاده کند

هفت صبح: بعد از قطعی شدن حضور "احسان علیخانی" و "فرزاد حسنی" برای اجرای مراسم تحویل سال نو شبکه دو و سه، حالا مدیر گروه فیلم و سریال شبکه تهران، به فارس گفته که:طبق دستور معاون سیما قرارشده هر شبکه از مجریان خودش در اجرای برنامه های تحویل سال استفاده کند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم.

این دستورالعمل، قطعا از سوی "علی دارابی" به سایر شبکه ها هم ابلاغ شده اما معلوم نیست چرا احسان علیخانی؛ مجری معروف برنامه «ماه عسل» شبکه سه، به عنوان مجری پروژه برنامه شبکه دو معرفی شده و حتی در گفت و گو با همین خبرگزاری هم به حضور قطعی اش در این شبکه تاکید کرده!

حضور فرزاد حسنی در مراسم شب  عید شبکه سه، چندان عجیب نیست و اتفاقا این مجری، کاملا هم طبق دستورالعمل انتخاب شده اما درمورد این که این ابلاغیه چقدر جدی است و آیا علیخانی بالاخره می تواند در شبکه دو اجرا کند یا برای حضورش در شبکه همیشگی اش، مجبور می شود با حسنی دوئل کند یا نه، باید یک ماه دیگر صبر کنیم.


ویدیو مرتبط :
خود زنی مجری شبکه مسیحی/ استفاده ابزاری از مسیحیت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مجری شبکه 5 ممنوع‌التصویر شد+تصویر



چند کلمه کلیدی

 

مجری استقلالی تلویزیون برای خودش مساله درست کرد.

 

روزگارنو: مجری استقلالی تلویزیون برای خودش مساله درست کرد.

 

به گزارش بانی فیلم، ماجرا از جمعه 11 خرداد امسال در شبکه تهران آغاز شد. زمانی که محمد رویانیان، مدیر عامل تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به سؤالات مهدی واعظی، مجری برنامه «ورزش از نگاه پنج» به شدت عصبانی شد و او را «بچه‌جان» خطاب کرد. در این برنامه، رویانیان به واعظی که درباره صحبت‌های انتقادی علی پروین سؤال می‌کرد، به تندی گفت: «بچه‌جان، تو مدیریت من را زیر سؤال می‌بری؟ من به اندازه سن تو در این کشور خدمت کردم و مدیر بودم.» او همچنین گفت: «این چه وضع سؤال پرسیدن است؟ چه کسی شارژت کرده که این‌طور سؤال می‌پرسی».

 

همین اتفاق منجر به اعتراض‌های شدید رویانیان به مدیریت شبکه تهران شد و سعید مقیسه مدیر جدید این شبکه نیز که به تازگی سکان مدیریت این شبکه را در دست گرفته، برای جلوگیری از هرگونه جنجال و حاشیه‌سازی، حکم به تعلیق موقت واعظی داده است.

 

بر همین اساس، این گوینده تا اطلاع ثانوی ممنوع‌التصویر شده است و هفته گذشته نیز، دو مجری دیگر برنامه «ورزش از نگاه پنج» را اجرا کردند.

 

واعظی از جمله مجریان شبکه تهران است که از اواخر دهه 80 به جمع برنامه‌سازان این شبکه پیوست. در کارنامه او اجرای برنامه‌های «با ما اینجا» و «صبح بخیرتهران» دیده می‌شود.

 

گفته می‌شود این مجری یک طرفدار متعصب تیم استقلال است و مواجهه او با رویانیان، تا حدود زیادی از همین مسئله نشأت گرفته و برای او دردسرساز شده. البته گویا این ممنوع‌التصویری بیشتر برای آن است تا آبها از آسیاب بیفتد تا زمینه برای حضور مجدد این مجری جوان فراهم شود.... / بانی فیلم