اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

استفاده از شیر، روش جدید شکنجه داعش!



اخبار,اخباربین الملل,گروه تروریستی داعش

گروه تروریستی داعش هر بار از شیوه ای بی رحمانه تر برای اعدام و شکنجه افراد بی گناه استفاده می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری شفق، شاهدان عینی امروز اعلام کردند گروه تروریستی داعش تعدادی قفس شیر در میدان های پر رفت و آمد استان انبار عراق قرار داده است. این گروه تروریستی قصد دارد زندانیان و افراد قانون شکن را درون قفس های این حیوانات قرار داده، آنها را شکنجه کرده و یا به قتل برساند.

این شاهدان همچنین گفتند هواپیماهای گشت‌زنی، از این شیوه بی رحمانه شکنجه تصویر برداری کردند.

گروه تروریستی داعش از ژوئن سال گذشته (تیر 93) بخشهای شمالی و غربی عراق را به تصرف خود در آورده است. این تروریستها تاکنون جنایات بی رحمانه ای علیه همه فرقه های مذهبی عراق انجام داده اند. این تروریستها همچنین اماکن باستانی و مصنوعات بسیاری را در سراسر عراق و سوریه ویران کرده اند.


اخباربین الملل  -  باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
داعش با عقرب شکنجه میکنه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روش‌های شکنجه داعش فاش شد



«خاویر اسپینوزا» تبعه اسپانیایی که پیش‌تر گروگان داعش بود و توانست از دست این گروه تروریستی نجات پیدا کند؛ در گزارشی در روزنامه «تایمز» جزئیات تازه‌ای درباره برخورد وحشتناک داعش با گروگان‌ها بیان کرده است.

به گزارش العالم، به گفته اسپینوزا، عناصر داعش با گروگان‌هایی که درصدد فرار می‌آمدند بسیار بی‌رحمانه برخورد می‌کردند.

اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش


چهار گروگان غربی درصدد فرار بودند که موفق نشدند. «جیمز فولی» خبرنگار آمریکایی که ماه اگوست ۲۰۱۴ سرش را قطع کردند، «جان کانتالی» تبعه انگلیسی که همچنان گروگان داعش است، «نیکولاس هنین» که آوریل ۲۰۱۴ آزاد شد و «دانیال رای» خبرنگاری که در ماه ژوئن آزاد شده از جمله این گروگان‌ها بودند که نتوانستند موفق به فرار شوند. وی گفت: فولی و کانتالی دو بار درصدد فرار برآمدند که هر دو بار نیز موفق نشدند و به همین دلیل هفته‌ها تحت شکنجه بودند. یکی از انواع شکنجه‌ها غرق مصنوعی یا‌‌ همان توهم غرق شدن بود که نیروهای آمریکایی در زندان گوانتانامو استفاده می‌کردند.


خاویر اسپینوزا هنگام بازگشت به کشورش

اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

 
به گفته وی، دانیال رای، یک بار توانست فرار کند، اما بار دیگر به دام افتاد و چند روز از سقف آویزان شد و دست و پا‌هایش با زنجیر به شدت بسته شد به گونه‌ای که استخوان‌های او دیده می‌شد و چند روز نیز او را گرسنه و تشنه نگه داشتند. وی افزود: به مدت سه ماه به آن‌ها اجازه حمام ندادند، به گونه‌ای که بدن آن‌ها مانند خوک بو می‌داد.

دیدی فرانسوا گروگان آزاد شده فرانسوی نیز اعلام کرد که به شدت و به صورت سازمان یافته شکنجه می‌شد و او را گرسنه نگه می‌داشتند. «فدریکو موتکا» و «دیوید هاینس» دو نیروی امدادگر ایتالیایی نیز که در قالب یک جمعیت خیریه فعالیت می‌کردند اعلام کردند که به شدت آن‌ها را گرسنه نگه داشتند و در روز فقط چهار یا پنج حبه زیتون به آن‌ها داده می‌شد.

گروگان سابق ایتالیایی تأکید کرده است که به گروگان‌ها لباس‌های نارنجی رنگ مانند لباس زندانیان گوانتانامو داده بودند که باید می‌پوشیدند و آن‌ها را با اعداد مشخص می‌کردند و به جای صدا زدن نامشان شماره اعدادشان را صدا می‌زدند و هنگام حضور عناصر داعش نیز باید خم می‌شدند و دستانشان را روی دیوار می‌گذاشتند.


اخبار بین الملل - العالم