اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

استفاده از ساعت در جلسات امتحانی، ممنوع


یکی از دانشگاه های معتبر در کشور ژاپن به نام کیوتو به منظور پیشگیری از انجام هرگونه تقلبی، استفاده از هر نوع ساعتی حتی انواع مکانیکی را سر جلسات امتحان ممنوع اعلام کرد.

وب‌سایت دیجیاتو - فروغ بیداری: یکی از دانشگاه های معتبر در کشور ژاپن به نام کیوتو به منظور پیشگیری از انجام هرگونه تقلبی، استفاده از هر نوع ساعتی حتی انواع مکانیکی را سر جلسات امتحان ممنوع اعلام کرد.

دانشگاه کیوتو استفاده از ساعت در جلسات امتحانی را ممنوع اعلام کرد

کیوتو نخستین موسسه آکادمیک ژاپنی است که به منظور برگزاری آزمون های کاملا عادلانه، چنین اقدامی را انجام داده. پیش از آن دانشگاه های کشورهای استرالیا و انگلستان نیز چنین قوانینی را وضع نموده بودند. همچنین باید اشاره کرد که مراکز آزمونی همانند AP Program و SAT نیز در آمریکا استفاده از ساعت های هوشمند را در سالن های امتحان قدغن می دانند.

دانشگاه یاد شده در کشور ژاپن همیشه بار تهمت این را که دانشجویان آن بیشترین میزان تقلب را در سراسر کشور به خود اختصاص داده اند، به دوش می کشد. بدترین رسوایی آنها نیز در سال 2011 میلادی رقم خورد یعنی وقتی یکی از دانشجویان مرد سوال های امتحانی را در طول زمان برگزاری آزمون روی سایت ارسال کرده و پاسخ آنها را از کاربران فعال فروم موردنظر دریافت می کرد.


ویدیو مرتبط :
ساعت مچی Tisai Adjust محصول کمپانی Tokyoflash با استفاده از چند مثلث، ساعت دقیق را به شما نمایش می

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استفاده از ووووزلا در ورزشگاه تاتنهام ممنوع شد



 

استفاده از ووووزلا در ورزشگاه تاتنهام ممنوع شد

 

استفاده از ووووزلا در ورزشگاه تاتنهام ممنوع شد

باشگاه تاتنهام ‌هاتسپرز انگلیس ورود و استفاده بوق‌های معروف به ووووزلا را در ورزشگاه خانگی خود ممنوع كرد.

این باشگاه در اطلاعیه‌ای كه از طریق سایت خود انتشار یافت، اعلام كرد امكان استفاده از این شیپورها در ورزشگاه خانگی در فصل آینده وجود ندارد.
بدین ترتیب تماشاگرانی كه برای تماشای بازی‌های خانگی تاتنهام راهی ورزشگاه وایت‌هارت‌لین لندن می‌شوند، با آرامش خاطر به بازی تیم محبوب خود را تماشا خواهند كرد.

در این اطلاعیه عنوان شده است: ممنوعیت ورود ووووزلا به ورزشگاه در جهت رفاه حال تماشاگران و بازیكنان انجام می‌شود. این اقدام با توجه به مشكلات فراوانی صورت می گیرد كه در حین جام‌جهانی این وسیله بوجود آورد.

ووووزلا، شیپورهایی است كه هواداران در كشور آفریقای‌جنوبی، میزبان جام‌جهانی 2010 بطور گسترده مورد استفاده قرار دادند كه سرو صدای ناشی از آن در 64 بازی این جام، باعث ناراحتی همه حتی تماشاگران تلویزیونی شد.