اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«استغفار» در فیس‌بوک ممنوع !


پس از اقدام هزاران مصری در نوشتن عبارت "استغفرالله ربی و اتوب الیه"، مدیریت فیس بوک صفحات بسیاری از آنها را مسدود کرد.

تابناک: هزاران نفر از فعالان شبکه اجتماعی فیس بوک در مصر که برای به روز رسانی وضعیت حساب خود عبارت "استغفرالله ربی و اتوب الیه" را نوشته بودند؛ فیس بوک صفحات بسیاری از آنها را بست.

کاربران مصری فیس بوک متوجه شدند که حساب های آنها پس از نوشتن این عبارت بسته شده است؛ زیرا برای ورود مجدد به صفحه خود، شبکه از آنها می خواست تا برخی اطلاعات امنیتی و یا شماره تلفن های همراه خود را وارد کنند؛ تا با دریافت کد از طریق پیامک بتوانند بار دیگر حساب خود را فعال کنند.

یکی از کاربران در این باره گفت: "عبارت مزبور را در صفحه خود ننویسید؛ زیرا با نوشتن آن، حساب شما به مدت 15 الی 30 روز غیرفعال خواهد شد و یا از اظهارنظر و یا نوشتن یادداشت منع خواهید شد".

شبکه فیس بوک روز گذشته صفحه صدها و شاید هزاران نفر از مصری ها را بست؛ زیرا عبارت «استغفرالله ربی و اتوب الیه» را یک "اسپم" و یا عبارت دردسرساز دانسته بود


ویدیو مرتبط :
فیس بوک چیست؟ کمک به اسرائیل با ورود به فیس بوک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیس بوک برای بازیکنان اسپانیا ممنوع شد


بازیکنان تیم ملی فوتبال اسپانیا که در پی دفاع از عنوان قهرمانی خود است، اعلام کردند که از حضور در شبکه‌های اجتماعی در طول رقابت‌های جام ملت‌های اروپا منع شده‌اند. خبرگزاری ایسنا: استفاده از فیس‌بوک و دیگر شبکه‌های اجتماعی برای بازیکنان تیم ملی فوتبال اسپانیا ممنوع شد.

 بازیکنان تیم ملی فوتبال اسپانیا که در پی دفاع از عنوان قهرمانی خود است، اعلام کردند که از حضور در شبکه‌های اجتماعی در طول رقابت‌های جام ملت‌های اروپا منع شده‌اند.

سسک فابریگاس، هافبک وسط تیم فوتبال بارسلونا و عضو تیم ملی فوتبال اسپانیا در توئیتر خود نوشت که از جمعه دیگر اجازه حضور در شبکه‌های اجتماعی را ندارد.

جرارد پیکه، مدافع میانی بارسلونا هم به هوادارن خود گفت که در طول رقابت‌های یورو 2012 که از 8 ژوئن تا اول جولای برگزار خواهد شد، در شبکه‌های اجتماعی در دسترس نخواهد بود.

ویکتور والدز هم نوشت: امیدوارم پیغام بعدی من وقتی باشد که اسپانیا قهرمان شده باشد.

تیم ملی فوتبال اسپانیا هم‌اکنون در مادرید به سر می‌برند و قرار است امروز یکشنبه در یک دیدار دوستانه در سویل با چین بازی کند.