اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

استعلام پرونده احمدی نژاد بی نتیجه مانده


سرپرست دادگاه کیفری یک استان تهران گفت: مدتهاست دادگاه استعلاماتی را در پرونده رئیس جمهور سابق از نهادهای مختلف خواسته است که هنوز هیچ نهادی پاسخ نداده است.

خبرگزاری مهر: سرپرست دادگاه کیفری یک استان تهران گفت: مدتهاست دادگاه استعلاماتی را در پرونده رئیس جمهور سابق از نهادهای مختلف خواسته است که هنوز هیچ نهادی پاسخ نداده است.

محسن افتخاری در خصوص آخرین وضعیت پرونده رسیدگی به آزار و اذیت توریست فرانسوی گفت: این پرونده آماده تعیین وقت است و هفته بعدی زمان برگزاری جلسه دوم رسیدگی به این پرونده مشخص خواهد شد.

سرپرست دادگاه های کیفری یک استان تهران همچنین درخصوص آخرین وضعیت پرونده ستایش قریشی که در شعبه ۷دادگاه کیفری یک استان قرار است رسیدگی شود، گفت: با توجه به ابعاد موضوع، این پرونده نیاز به تحقیقات مقدماتی دارد تا مسائل، آشکار و سپس رسیدگی شود.

افتخاری همچنین به پرونده رسیدگی به تخلفات رئیس جمهور سابق اشاره و تصریح کرد: مدتهاست که استعلاماتی را از سوی نهادها و دستگاه های مختلف خواسته ایم که تا کنون حتی یک نهاد هم این استعلامات را جواب نداده است.


ویدیو مرتبط :
استقبال از احمدی نژاد سال88 تبریز/احمدی نژاد کاش احمدی نژاد می ماندی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سخنگوی کمیسیون اصل 90: اعلام نتیجه پرونده دانشگاه احمدی نژاد تا پایان مهر/ ارسال گزارش نهایی به قوه قضائیه



وضعیت دانشگاه احمدی نژاد,زمان اعلام نتیجه پرونده دانشگاه احمدی نژاد

سخنگوی کمیسیون اصل 90:
اعلام نتیجه پرونده دانشگاه احمدی نژاد تا پایان مهر/ ارسال گزارش نهایی به قوه قضائیه

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس اعلام کرد: گزارش نهایی پرونده دانشگاه احمدی نژاد احتمال دارد تا پایان مهرماه اعلام شود.

دکتر مصطفی افضلی فرد در گفتگو با مهر با اشاره به آخرین وضعیت پرونده دانشگاه احمدی نژاد گفت: گزارش نهایی پرونده دانشگاه احمدی نژاد احتمال دارد تا پایان مهرماه آماده و اعلام شود.

وی ادامه داد: پرونده دانشگاه احمدی نژاد درحال حاضر براساس ماده 598 قانون مجازات اسلامی از مصادیق هزینه در غیر مورد معین، توسط کارشناسان درحال بررسی است.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 در خصوص این مطلب که از طرف وی عنوان شده بود که مجوز دانشگاه ایرانیان اعتبار ندارد و حساب این دانشگاه مسدود شده است، گفت: متاسفانه برخی از دوستان امانتداری در خبر را مراعات نمی کنند من حرفی در مورد مسدود شدن حساب دانشگاه نزده ام.

وی ادامه داد: تنها مساله ای که عنوان کردم این بود که وضعیت دانشگاه احمدی نژاد براساس قانون مجازات اسلامی بررسی می شود و بازگشت بودجه دانشگاه مذکور به خزانه دولت نیز، نافی رسیدگی قضایی نیست.

افضلی فرد افزود: گزارش نهایی برای تکمیل پرونده به قوه قضاییه ارسال می شود تا قضات به نحو مطلوب تری به این مساله رسیدگی کنند.

وی درباره عدم اعتبار مجوز دانشگاه احمدی نژاد نیز گفت: در این زمینه نیز مطلبی عنوان نکرده ام مجوز دانشگاه از نظر اجرایی، فنی، حقوقی و آموزشی باید بررسی شود و این مطلب باید از طریق مسئولان آموزشی پی گیری شود./مهر