اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

استعفای سرتیم حفاظت احمدی نژاد


گفته می شود اخیرا نجفی به دلیل دقت در انجام ماموریت‌های حفاظتی از رییس جمهور، با اطرافیان و نزدیکان احمدی نژاد با مشکل برخورد کرده بود که ناچار به استعفا شده تا خللی در امر حفاظت ایجاد نشود. البته این استعفا بر اثر فشار گروه انحرافی، مورد پذیرش احمدی نژاد نیز قرار گرفته است. سردار نجفی که مسئولیت تیم حفاظت دکتر محمود احمدی نژاد را برعهده داشت، چندی پیش استعفا داد که مورد پذیرش فرماندهی سپاه حفاظت و نیز شخص رییس جمهور قرار گرفت.

 
سردار عبدالعلی نجفی که پیشتر فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) بوده است، در زمان انتخابات سال 84 فرماند سپاه استان فارس بود.

بنابر این گزارش، وی یکی از گزینه‌های اصلی استانداری فارس در اول دولت نهم بود که به دلیل برخی مسایل، به فرماندهی سپاه انصار المهدی (عج) منصوب می‌شود.

گفته می شود اخیرا نجفی به دلیل دقت در انجام ماموریت‌های حفاظتی از رییس جمهور، با اطرافیان و نزدیکان احمدی نژاد با مشکل برخورد کرده بود که ناچار به استعفا شده تا خللی در امر حفاظت ایجاد نشود. البته این استعفا بر اثر فشار گروه انحرافی، مورد پذیرش احمدی نژاد نیز قرار گرفته است.
 
بر این اساس، اکنون سرهنگ اسد نژاد سرپرستی تیم حفاظت رییس جمهور را برعهده دارد.
 
گفتنی است عبدالعلی نجفی که در کارنامه خود فرماندهی سپاه فارس را دارد، از سوی عبدالله شهبازی متهم به فساد مالی شده بود که با شکایت نجفی، دادگاه شهبازی را به جرم تهمت، نشر اکاذیب و افترا به 17 ماه حبس قطعی محکوم کرد.

منبع: تابناک


ویدیو مرتبط :
استقبال از احمدی نژاد سال88 تبریز/احمدی نژاد کاش احمدی نژاد می ماندی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احتمال استعفای احمدی‌نژاد و لغو انتخابات در صورت رد صلاحیت مشایی!



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

احتمال استعفای احمدی‌نژاد و لغو انتخابات در صورت رد صلاحیت مشایی!

نتخاب  : قاسم روانبخش گفت: احتمال دارد احمدی‌نژاد در اعتراض به این تصمیم شورای نگهبان٬ انتخابات آینده را برگزار نکند.

وی  در حسینیه اعظم زنجان با اشاره به شعار" زنده باد بهارِ" جریان انحرافی، حمایت قاطع و تاکید محمود احمدی نژاد را از اسفندیار رحیم مشایی یادآور شد و افزود: رنگ انتخاباتی جریان انحرافی "سبز بهاری" است.

وی تکرار شعر "زنده باد بهار" توسط اسفندیار رحیم مشایی در مناسبت های مختلف را یادآور شد و ادامه داد: این جریان همه ی برنامه ریزی ها را برای انتخابات آینده ریاست جمهوری انجام داده و بنا نیست از "مشایی" کوتاه بیاید.

حجت الاسلام روانبخش با بیان اینکه کشوری و نظامی که ولایت فقیه دارد بن بست ندارد، افزود: در صورت برکناری وزیر کشور، رهبری از جایگاه رهبری خود استفاده می‌کند و وزیر کشور را در مقام خود ابقا می‌کند و در صورت استعفای رئیس جمهوری، معاون اول به جای وی اداره کشور را تا بر روی کار آمدن رئیس جمهور جدید بر عهده می‌گیرد.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با پیش بینی برخی تحرکات احتمالی از سوی آقای احمدی نژاد در صورت رد صلاحیت اسفندیار رحیم مشایی افزود: عدم اقدام برای برگزاری انتخابات از سوی دولت و برکناری وزیرکشور و استعفای شخص محمود احمدی نژاد از اقداماتی است که احتمال دارد احمدی نژاد در صورت رد صلاحیت مشایی صورت بدهد که در این خصوص تمام پیش بینی ها شده است.

حجت الاسلام روانبخش با پیش بینی رد صلاحیت اسفندیار رحیم مشایی در انتخابات ریاست جمهوری دور یازدهم افزود: حتی مقام معظم رهبری با حکم حکومتی برای معاونت اولی هم فرمودند که صلاحیت ندارد، حال با این فرایند شورای نگهبان آیا کسی را که برای معاونت اولی صلاحیت نداشته برای انتخابات ریاست جمهوری تائید صلاحیت می‌کند؟ هرگز!

وی، جریان انحرافی را فاقد قدرت لازم برای ایجاد حرکت به خاطر رد صلاحیت مشایی عنوان کرد و گفت:« جریان انحرافی فاقد قدرت لازم برای ایجاد حرکت خاص است و این امر در 11 روز خانه نشینی احمدی نژاد ثابت شد زیرا فقط چند نفر به خاطر آقای احمدی نژاد جلوی پاستور رفتند»./انتخاب