اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

استدلال جنجالی زاکانی صحت دارد یا نه؟


عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس گفت: اطلاعی از تصویب مصوبه‌ای جهت ممانعت اعضای کمیسیون ویژه از انجام مناظره ندارم و در جلسات چنین صحبتی مطرح نشد.

خبرگزاری ایلنا: عباسعلی منصوری آرانی٬ عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس ضمن ابراز بی‌اطلاعی درخصوص آن‌چه درحاشیه برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری میان زاکانی و بعیدی‌نژاد اتفاق افتاد، در پاسخ به این سوال که آیا در جلسات کمیسیون ویژه تبصره‌ای جهت ممانعت از مناظره اعضای کمیسیون به‌تصویب رسیده، ‌ تصریح کرد: هیچ اطلاعی از تصویب چنین مصوبه‌ای ندارم و صحبتی در این خصوص مطرح نشده‌است.

 اما آنچه اهمیت دارد این است که ضمن آن‌که باید تلاش کنیم سطح آگاهی عمومی را نسبت به مسائل مربوط برجام بالا ببریم، نباید اجازه ایجاد چنین حاشیه‌هایی را بدهیم. ایجاد حاشیه به‌هیچ عنوان به نفع ما نیست و بی‌شک هیچ نتیجه مثبتی برای برجام و مسائل مربوط به آن همراه نخواهد داشت. همه ما باید تلاش کنیم با ایجاد یک جو همدلی همگانی شرایط را برای اتخاذ تصمیمی در راستای مصالح ملی مهیا کنیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از اعضای کمیسیون ویژه درخصوص احتمال اصلاح برخی از مفاد برجام، اظهار داشت: تاکنون در این ارتباط هیچ نظری در کمیسیون مطرح نشده‌ است. البته هر یک از اعضا می‌توانند نظر شخصی خود را در رسانه‌ها مطرح کنند اما بحث اصلاح مفاد برجام تا این لحظه در هیچ‌کدام از جلسات مطرح نشده‌است.

وی افزود: باتوجه به این‌که ایران و کشورهای ۱+۵ بر روی همین متنی که به عنوان برجام در اختیار ما قرار گرفته، به توافق رسیده‌اند و ما باید معدل و میانگین نظراتمان را در نظر بگیریم. به‌هر حال تغییر خطوط و جملات برجام برای ما امکان‌پذیر نیست؛ چراکه در این صورت اعضای تیم مذاکره‌کنندگان ما و کشورهای ۱+۵ باید دوباره به میز مذاکره بازگردند تا بر روی مفادی را که توسط نمایندگان مجلس اصلاح شده، به تفاهم برسند که این امر امکان‌پذیر نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: آنچه مسلم است این است که ما نباید توپ را در زمین سیاست‌خارجی و اعضای تیم مذاکره‌کنندگان کشورمان بیاندازیم و باید ببینیم آنچه بنابر توافق طرفین در اختیار ما قرار گرفته را می‌پسندیم یا خیر.


ویدیو مرتبط :
افشاگری زاکانی در مورد استدلال عجیب هاشمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبر جنجالی اخیر درباره زنان ایران صحت ندارد



اخبار ,اخبار اجتماعی ,مشاوراملاک بانوان

 

اخبار اجتماعی - خبر جنجالی اخیر درباره زنان ایران صحت ندارد

رئیس اتحادیه کشوری مشاوران املاک ، برخی شایعات مبنی بر محدود شدن صدور پروانه کسب مشاوره املاک برای بانوان را به شدت تکذیب کرد و گفت: بانوان هم همچون آقایان می توانند برای داشتن دفتر مشاوره املاک جوازکسب دریافت کنند.

مصطفی قلی خسروی در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر افزود : در بخش مشاوراملاک بانوان همچون گذشته می توانند پروانه کسب بگیرند اما برای جلوگیری از مشکلات احتمالی برای آنان ، باید مباشر داشته باشند و خودشان نمی توانند با متقاضیان بروند و مورد اجاره را نشان بدهند.

وی افزود:این تصمیم را اداره اماکن گرفته است و علت آن هم حفظ شاًن وعزت وجایگاه والای بانوان در جامعه است.

خسروی با بیان اینکه درجامعه ما مرد و زن دوش به دوش هم فعالیت می کنند اما برخی مشاغل با روحیه و شان بانوان همخوانی ندارد گفت: البته موضوعی که این روزها به ان پرداخته می شود از قبل بوده است و تازگی ندارد.
اخبار اجتماعی - واحد مرکزی خبر