اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

استخری در آسمان! +عکس


توسعه‌دهندگان در لندن مشغول ساختن اولین چیزی هستند که ادعا می‌کنند اولین استخر آسمانی است. استخری 25 متری که در دهمین طبقه و معلق که بین بلوکی از طبقات مجلل قرار گرفته است.

فارنت: توسعه‌دهندگان در لندن مشغول ساختن اولین چیزی هستند که ادعا می‌کنند اولین استخر آسمانی است. استخری 25 متری که در دهمین طبقه و معلق که بین بلوکی از طبقات مجلل قرار گرفته است.

این استخر شفاف که در Embassy Garden قرار گرفته، به‌طورکلی سه متر عمق دارد و با آبی به عمق 1.2 پر می‌شود. همچنین در ساخت آن از طراحان آکواریوم و شیشه‌ای به قطر 20 سانتی‌متر کمک گرفته خواهد شد. این استخر به شناگران اجازه شنا بین بخش‌های بار، جکوزی و نارنجستان به همراه پیاده‌رو که در پشت‌بام قرار گرفته‌اند را می‌دهد. قیمت‌ها برای آپارتمان‌ها و پنت‌هاوس‌های این مجموعه از 942572 دلار شروع می‌شود. Sean Mulryan سخنگو و مدیرعامل گروه Ballymore که مسئول این پروژه هستند می‌گوید:

استخری در آسمان! +عکس

ایده من برای ساخت استخر شفاف، از میل به عبور از مرزهای ساخت‌وساز و مهندسی ریشه گرفته است. می‌خواستم کاری را انجام دهم که قبلاً کسی آن را انجام نداده بود. تجربه کار با استخر مطمئناً یکتا و خاص باقی می‌ماند و به کسی که از آن استفاده کند، احساس شناور بودن در هوا در مرکز لندن را خواهد داد.

استخری در آسمان! +عکس

بااینکه این پروژه ازلحاظ معماری فوق‌العاده است، می‌توان به عنوان سمبلی از مشکلات مسکن در لندن هم به آن نگاه کرد. معماران قول ساخت خانه‌هایی با قیمت مناسب را می‌دهند و همچنان بر خانه‌های لوکس تمرکز کرده‌اند. Embassy Gardens خود بخشی از منطقه Nine Elms در جنوب لندن بوده که با هدف بازسازی منطقه Battersea در داخل لندن ساخته شده است. بااین‌حال خانه‌هایی که در طرح توسعه 23 میلیارد دلاری ساخته شده‌اند، عموماً به خریداران ثروتمند آسیا و خاورمیانه فروخته می‌شوند و افراد محلی قدرت خرید آن را ندارند.


ویدیو مرتبط :
*میکس عکس های پناه استخری*

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استخری فوق العاده زیبا در آسمان! + عکس


استخری که در این تصاویر می بینید یکی از شاهکارهای معماری سنگاپور است که توسط Sadfie Moche طراحی شده و بر فراز سه برج هتل Sands Bay Marina قرار گرفته است.

 
 


صبح بخیر :  استخری که در این تصاویر می بینید یکی از شاهکارهای معماری سنگاپور است که توسط  Sadfie Moche طراحی شده و بر فراز سه برج هتل Marina Bay Sands قرار گرفته است.

به گزارش صبح بخیر این برج 55 طبقه 200 متر ارتفاع دارد، اما شنا کردن بر فراز آن و نزدیک لبه ها آنقدر که به نظر می رسد خطرناک نیست. وقتی به این استخر نگاه می کنیم، به نظر می رسد که به شیب تندی منتهی می شود ولی در واقع آب استخر به یک حوض می ریزد و از آنجا دوباره به استخر اصلی بر می گردد. این استخر دو سیستم گردش آب دارد که اولی مانند سایر استخرها آب را فیلتر و گرم می کند و به استخر اصلی می ریزد، و دومی آب را در حوض فیلتر کرده به استخر بالایی می فرستد. این استخر که طولی سه برابر استخر المپیک و 650 فوت ارتفاع دارد، بزرگ ترین استخر روباز جهان محسوب می شود.

این هتل 2560 اتاق دارد که قیمت آنها از شبی 350$ به بالا است و گران ترین هتل دنیا به شمار می رود.

نمای کلی




 سه برج با بیش از 2500 اتاق که روی سقف این برج ها یک استخر و در پایین آنها چندین فروشگاه ، سالن های تئاتر و رستوران وجود دارد.

نمای سقف




 روی سقف هتل چندین رستوران  و کافی شاپ وجود دارد. ساخت هر طبقه هتل تنها 4 روز طول کشیده است.