اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

استخدام قاتل برای سر به نیست کردن شوهر



استخدام قاتل,قتل, قتل عمد, قاتل

یک زن انگلیسی که دو نفر را برای قتل شوهرش استخدام کرده بود، به 23 سال زندان محکوم شد.

 

"شارلوت کالینگ" 45 ساله، دو مرد را برای قتل شوهرش "کلیفورد کالینگ" استخدام کرد. او با این دو نفر در یک باشگاه شبانه آشنا شده و با وعده رابطه جنسی آن‌ها را به خانه خود برده بود. اما پس از رفتن به خانه نقشه شوم خود را اجرا کرد.

روزنامه انگلیسی "گاردین" نوشت: "شریوز" و "دیل" ، "کلیفورد کالینگ" 61 ساله را با به طرز وحشیانه‌ای با 46 ضربه چاقو به قتل رساندند.این دو در اعترافات خود در دادگاه گفته‌اند که برای نخستین بار در ماه اکتبر گذشته با این زن آشنا شده بودند.

"شریوز" و "دیل" که در ابتدا قتل "کالینگ" را انکار می‌کردند همان شب در دستشویی باشگاه کوکائین و مشروبات الکلی مصرف کرده بودند. به گفته "شریوز"، "کالینگ" در راه خانه به آن دو گفته بود که از شوهرش متنفر است و از آن‌ها خواسته بود او را بکشند.

جسد بی جان "کلیفورد کالینگ" همان شب غرق در خون در آشپزخانه منزل خود پیدا شد. "شارلوت کالینگ" 45 ساله، به دست کم 23 سال حبس و "استفان شریوز" 40 ساله، و "کلوین دیل" 27 ساله نیز هر یک به 18 سال حبس محکوم شدند. با وجود سن بالای "شارلوت کالینگ" احتمال می‌رود وی تا پایان عمر خود را در زندان سپری کند.

به گفته قاضی، مقتول پس از مجروح شدن به مدت 20 دقیقه برای زنده ماندن تلاش می‌کرده و امکان زنده ماندن وی وجود داشت، اما همسر وی بر روی بدن بی جان پیرمرد 61 ساله نشسته بود.... / جام نیوز

 


ویدیو مرتبط :
آیتم خنده دار استخدام قاتل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كلاهی كه شوهر مالخر سر زن جوانش گذاشت!



 

كلاهی كه شوهر مالخر سر زن جوانش گذاشت!

یك قاضی دادگاه خانواده گفت: در صورتی كه مرد به بیش از پنج سال زندان محكوم شود، همسرش می تواند حكم طلاق خود را بگیرد.

زنی ۲۴ ساله با مراجعه به دادگاه خانواده (۱) دادخواست طلاق داد. وی كه به همراه پدرش در دادگاه حضور داشت، در خصوص علت طلاق خود به قاضی، گفت: سال گذشته یكی از آشنایان از من خواستگاری كرد، اما وقتی پدر و مادرم شرط ازدواج من را با او در حضور پدر و مادر همسرم اعلام كردند، وی مدعی شد اهل شهرستان است و از آنجا كه پدر و مادرش قصد داشتند به زور دختر عمویش را به عقد او در بیاورند و مجبور شده برای مقابله با این تصمیم از خانه فرار كند. شوهرم ادعا كرد كه هرگز حاضر نمی شد تن به ازدواج تحمیلی و سنتی بدهد، به همین دلیل خانه را ترك كرده و اطمینان دارد خانواده اش به خاطر تصمیمی كه گرفته است، حاضر نیستند در جشن ازدواج او شركت كنند.

زن شاكی افزود: شوهرم با بیان اینكه دوست دارد همسر آینده اش را خودش انتخاب كند به شدت نسبت به من اظهار علاقه كرد، من و خانواده ام نیز تحت تاثیر حرف های به ظاهر صادقانه او قرار گرفتیم. بنابراین مراسم عروسی به سرعت بر پا شد و ما به عقد همدیگر درآمدیم. اما هنوز دو ماه از ازدوجمان نگذشته بود كه پلیس خانه ما را محاصره و شوهرم را به اتهام مالخری دستگیر كرد.

وی در حالی كه به شدت عصبانی بود، افزود: پس از دستگیری او تازه متوجه شدم چه كلاه گشادی سر من و خانواده ام رفته است.

وی با اشاره به شوهرش كه با لباس زندان در دادگاه حاضر بود، گفت: او یك كلاهبردار است و هرگز از حق و حقوق خود نخواهم گذشت.

بنابراین گزارش، قاضی پس از شنیدن اظهارات زن شاكی و مطالعه پرونده از آنجا كه از سوی دادگاه به تحمل هفت سال زندان محكوم شده است، از همسر او خواست تا با معرفی شهود خود به دادگاه نسبت به صدور حكم طلاق اقدام كند.

گفتنی است؛ بر اساس قانون در صورتی كه مرد به تحمل بیش از پنج سال زندان محكوم شود، همسرش می تواند با مراحعه به دادگاه حكم طلاق خود را بگیرد.

خبرگزارى ایسنا (www.isna.ir)