اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

استاندار فارس هم استعفا داد


دومین استاندار دولت یازدهم به منظور شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس استعفا داد.

خبرگزاری مهر: دومین استاندار دولت یازدهم به منظور شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس استعفا داد.

بعد از استعفای محمد صادق صالحی منش استاندار قم، سید محمد احمدی استاندار فارس نیز به منظور شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی استعفا داد.

یک منبع آگاه در وزارت کشور در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تائید این خبر گفت: وزیر کشور با استعفای استاندار فارس موافقت کرد.

پیش از این حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور در گفتگو با مهر، خبر از از استعفای چندین مدیر وزارت کشور در سطح استاندار و معاون استاندار داده بود و در عین حال خاطرنشان کرده بود: هنوز وزیر کشور با استعفای آنان موافقت نکرده است.


ویدیو مرتبط :
حواشی معارفه استاندار فارس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استاندار فارس استعفا کرد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

استاندار فارس در نامه‌ای خطاب به وزیر کشور از سمت خود استعفا کرد.

سید محمد احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: برای حضور در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی از سمت خود استعفا دادم.

وی با بیان اینکه آیا این استعفای شما مورد موافقت وزیر کشور قرار گرفته است، اظهار کرد: من استعفای خود را اعلام و از پذیرش یا رد آن اطلاعی ندارم.

احمدی در پاسخ به این پرسش که آیا آقای کدخداپور که گفته می‌شود برای سرپرستی موقت استانداری معرفی شده، در محل استانداری حاضر شده‌اند، گفت:‌ بحث آقای کدخداپور برای سرپرستی استانداری منتفی شده است.

 

اخبار سیاسی - ایلنا