اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اسامی 6 فیلم تحریم شده توسط حوزه هنری


حوزه هنری طی نامه‌ای به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اسامی 6 فیلمی که در سینماهایش اکران نمی‌‌کند را اعلام کرده است.

خبرگزاری فارس: حوزه هنری طی نامه‌ای به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اسامی 6 فیلمی که در سینماهایش اکران نمی‌‌کند را اعلام کرده است.

 حوزه هنری طی نامه‌ای به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرده است: فیلم‌های «برف‌روی کاج‌ها» (پیمان معادی)، «من همسرش هستم» (مصطفی شایسته)، «پل چوبی» (مهدی کرم‌پور)، «بی خود و بی‌جهت» (عبدالرضا کاهانی)، «پذیرایی ساده» (مانی حقیقی) و «من مادر هستم» (فریدون جیرانی) را در سینماهای حوزه هنری اکران نمی‌کند.

این فیلم‌ها که در جشنواره سی‌ام فیلم فجر اکران شدند، جزء فیلم‌های تحریمی حوزه هنری هستند.

از ابتدای سال پس از اکران پر تنش فیلم‌های «گشت ارشاد» و «خصوصی» که با اعتراضات زیادی مواجه شد، حوزه هنری اعلام کرد در هر شرایطی به وظیفه‌اش عمل و از شأن اجتماعی و اعتقادی کشور دفاع می‌کند؛ در همین راستا فیلم‌های «خوابم می‌آد»، «نامزد آمریکایی من» و «همه چی آرومه» در سالن سینماهای حوزه هنری اکران نشد. 



«برف‌روی کاج‌ها»



«من همسرش هستم»



«پل چوبی»



«بی خود و بی‌جهت»



«پذیرایی ساده»



«من مادر هستم»


ویدیو مرتبط :
رونمایی از فیلم های با موضوع غزه در حوزه هنری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حوزه هنری سه نماینده در جشنواره بیست و نهم فیلم فجر دارد



 

حوزه هنری سه نماینده در جشنواره بیست و نهم فیلم فجر دارد

 

حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی امسال با سه فیلم سینمایی "یه حبه قند"، "سیب و سلما" و "پرنده باز" در بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور دارد.

به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری امسال سه فیلم سینمایی از تولیدات حوزه هنری آماده رقابت در بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر هستند. هر سه فیلم مراحل پایانی تولید را پست سر می گذارند و به زودی آماده نمایش می شوند.

فیلم سینمایی "یه حبه قند" به کارگردانی سیدرضا میرکریمی با فیلمنامه محمدرضا گوهری بر اساس طرحی از رضا میرکریمی و شادمهر راستین ساخته شده و در داستان آن آمده است: سکوت خانه باغ قدیمی و سرسبز با ورود مهمانانی درهم می شکند. چهار دختر این خانه همراه همسر و فرزندانشان برای عروسی خواهر کوچکترشان به یاری مادر شتافتند.

بازیگرانی مانند رضا کیانیان، پریوش نظریه، نگار جواهریان، نگار عابدی، اصغر همت، هدایت هاشمی، شمسی فضل الهی، ریما رامین فر، پونه عبدالکریم زاده، امیرحسین آرمان و با حضور سعید پورصمیمی و سهیلا رضوی در فیلم تازه میرکریمی ایفای نقش کرده اند. این فیلم هم اکنون مراحل تدوین و تنظیم موسیقی را پشت سر می گذارد.

فیلم سینمایی "سیب و سلما" ساخته حبیب الله بهمنی را مهدی عظیمی میرآبادی تهیه کرده است. این فیلم داستان طلبه جوانی است که سیبی را می خورد و پس از خوردن سیب به دنبال مالک اصلی سیب و طلب رضایت از او می گردد و....

هادی دیباجی، سوگل قلاتیان، اسماعیل خلج، داود فتحعلی بیگی، بهروز بقایی، محمدعلی سلیمان تاش، زویا امامی، آرزو الی زاده، صادق بهاری، آرمان ضیایی مهر، مسعود چوبین، سهیلا چوبین و با حضور جعفر دهقان از بازیگران اصلی این اثر سینمایی هستند."سیب و سلما" مراحل پایانی تدوین را سپری می کند.

فیلم سینمایی "پرنده باز" به کارگردانی عطاءالله سلمانیان داستان مردی است که عازم مکه می شود و با نگاهی که به یکی از مراحل حج دارد، رویدادهایی را پدید می آورد. حسین یاری، ماه چهره خلیلی، هوشنگ توکلی، علی اوسیوند، رضا فیاضی و مهران رجبی در این فیلم ایفای نقش کرده اند.هر سه فیلم با سرمایه گذاری سازمان توسعه سینمایی حوزه هنری ساخته شده اند و قرار است برای اولین بار در بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر نمایش داده شوند.... / خبرگزارى مهر