اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اسامی کشته شدگان شناور غرق شده



 

 

 

اسامی کشته شدگان شناور غرق شده

 

هفت نفر از خدمه کشتی غرق شده شامل پنج نفر از خدمه ایرانی و دو نفر خدمه خارجی کشته شده اند ضمن آنکه وضعیت نجات شش خدمه خارجی محبوس شده در اعماق آب در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش مهر، کشتی غرق شده "کوشا یک" دارای ۷۳ خدمه ایرانی و خارجی بوده است که پس از وقوع حادثه ۶۰ نفر از این خدمه نجات پیدا کرده و هم اکنون در منطقه عسلویه اسکان داده شده اند.

آمارهای رسمی منتشر شده حاکی از ناپدید شدن ۱۳ نفر ایرانی و خارجی این شناور است که تاکنون هویت شش خدمه خارجی (تبعه هندوستان) این کشتی محرز شده است.

این افراد هم اکنون در عمق حدود ۷۰ متری از زیر بستر خلیج فارس در اتاقکی محبوس شده اند و پیش بینی می شود تا چند ساعت آینده امکان نجات این افراد وجود داشته باشد.

تاکنون کشته شدن حدود هفت خدمه کشتی غرقه شده شامل پنج نفر از خدمه ایرانی و دو نفر خدمه خارجی محرز شده است و تعدادی از اجساد این افراد توسط کشتی های صیادی و برخی از شناورهای عبوری جمع آوری شده است.

از سوی دیگر به دلیل نبود امکانات کافی دریایی و بدی آب و هوا در خلیج فارس نجات و امدادرسانی به افراد محبوس در اعماق خلیج فارس در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تاکید کرد: با وجود توفانی و مواج بودن دریا و شرایط سخت، نیروهای تجسس و نجات با نهایت توان برای یافتن و نجات مفقودشدگان در تلاش هستند.

به گفته این مقام مسئول در بین مفقود شدگان و نجات یافتگان شماری تبعه کشورهای خارجی شامل سریلانکا، هند و اوکراین وجود دارند.

اسامی کشته شدگان حادثه غرق شدن کشتی کوشا یک

با وجود بررسی گسترده انجام شده تاکنون هویت یک نفر از مفقودین ایرانی حادثه غرق شدن کشتی خدماتی کوشا یک در خلیج فارس مشخص نشده است.

بر این اساس کشته شدن حمید بخشی (مهنس نقش برداری)، شهریار پناهیان (نقشه بردار)، محمد طیبی (تکنسین فنی)، احسان سلطانی (تکنسین فنی) به عنوان خدمه ایرانی متاسفانه محرز شده است که تلاش برای یافتن اجساد این افراد توسط شناورهای سازمان بنادر و دریانوردی ادامه دارد.

پیگیری ها حاکی از آن است که تاکنون اجساد چند نفر در سواحلی ایرانی خلیج فارس پیدا شده است که این موضوع هنوز مورد تایید مسئولان سازمان بنادر و دریانوردی و وزارت نفت قرار نگرفته است.

همچنین از ویکتور تبعه اوکراین (مهندس لوله کشی) و چاندرا تبعه هندوستان (تکنسین غواصی) به عنوان کشته شدگان خارجی این حادثه یاد می شود.

از سوی دیگر با وجود بدی آب و هوا در خلیج فارس تلاش برای نجات شش خدمه هندی محبوس در اعماق آبهای خلیج فارس ادامه دارد که تلاشها منجر به نجات به این افراد نشده است.

جسد شش نفر از خدمه کشتی کوشا پیدا شد

احمد مرادی مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر دقایقی قبل از شناسایی اجساد شش نفر از خدمه ایرانی و خارجی کشتی غرق شده کوشا یک در آبهای خلیج فارس خبر داد و اعلام کرد: یک نفر دیگر که بر اساس آخرین گزارشات تابعیتی ایرانی دارد تاکنون پیدا نشده و تلاش برای پیدا کردن وی ادامه دارد.

این در حالی است که سید پیروز موسوی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با تکذیب کشته شدن افراد در این حادثه دریایی مدعی شده بود: این حادثه کشته ای نداشته است بلکه افراد مفقود شده اند.... / خبرگزارى مهر


ویدیو مرتبط :
اسامی دعوت شدگان تیم ملی!!!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشته شدگان سقوط هواپیما 76 نفر شدند + اسامی مجروحان



 

 

 

کشته شدگان سقوط هواپیما 76 نفر شدند + اسامی مجروحان

 

سید سلیمان ذاکر دقایقی پیش در گفتگو با مهر گفت: بر اساس آخرین صحبتی که با استاندار آذربایجان غربی داشته ام تعداد کشته شدگان حادثه سقوط هواپیمای مسافربری تهران - ارومیه به 76 نفر رسیده است.

نماینده مردم ارومیه افزود: مجروحین و افراد کشته شده، جراحتشان خیلی شدید نبوده که منجر شود قابل شناسایی نباشند. جان باختگان عمدتا از ناحیه نخاع و گردن ضربه دیده بودند که اکنون به دنبال کارت شناسایی و کشف هویتشان هستند.

ذاکر درباره برنامه ریزی ها برای مراسم خاکسپاری جان باختگان این حادثه گفت: به دلیل بدی آب و هوا سعی می شود فردا تشییع پیکری صورت نگیرد مگر خانواده ها خودشان اصرار کنند.

اسامی مجروحان حادثه سقوط هواپیمای تهران - ارومیه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه اسامی مجروحان حادثه سقوط هواپیمای تهران - ارومیه را اعلام کرد.

نصرت الله ملازاده تصریح کرد: غلام پناهی، مجید باقری، مریم سقاتربتی، علی افسری، مونس مظفری، مریم کمالی، شیرزاد حسن زاده، مریم ملامحمدی، منصوره دباغ زاده، رضا جبارپور، حسین حقیقی، زهرا تصوی، محمد سنگی، سیاوش سیاوش، جوانشیر بایرامی، محمد دیلمی، راضیه امیر زمنی، معین اصغرزاده، یعقوب مزراعلی، عبدالله محمد، جمیل دهقان، تیمور مختارزاده، نصیر فتاح زاده، مهدی غفوری، امیر اشکی، نرگس ضرغامی، شوان کامیاران، مهدی رضایی، بهنام اسماعیلی، زهرا آهویی مجروحان حادثه اخیر هستند که در شش بیمارستان ارومیه تحت درمان قرار دارند.

وی همچنین یادآور شد: محمدحسین افشاری یکی از مصدومان این حادثه دقایقی پیش بر اثر شدت جراحات وارده درگذشت.

به گفته ملازاده، هویت دو نفر دیگر از مصدومان مشخص نیست...../تحلیل:عصرایران