اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اسامی چندبرابر ظرفیت آزمون كاردانی به كارشناسی اعلام شد/ اعلام زمان مصاحبه



اخبار ,اخبار دانشگاه ,آزمون كاردانی به كارشناسی

 

اخبار دانشگاه - اسامی چندبرابر ظرفیت آزمون كاردانی به كارشناسی اعلام شد/ اعلام زمان مصاحبه

فهرست اسامی ‌معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت ‌پذیرش رشته‌های تحصیلی دارای شرایط خاص در آزمون كاردانی به كارشناسی ناپیوسته سال 93 اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسامی این داوطلبان در پایگاه اینترنتی سازمان سنجش (به نشانی www.sanjesh.org) به عنوان معرفی شده چندبرابر ظرفیت پذیرش هر یك از كد رشته‌محل‌های دارای شرایط خاص در آزمون كاردانی به كارشناسی ناپیوسته سال 93 اعلام شده است.

این داوطلبان باید براساس برنامه زمانی مربوط و با همراه داشتن مدارك مورد نیاز، به نشانی‌های تعیین شده برای انجام مراحل مختلف گزینش مراجعه کنند.

معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت در دانشگاه غیر دولتی- غیرانتفاعی سوره باید با مدارك لازم اصل و یك نسخه تصویر كامل از تمام صفحات شناسنامه و كارت ملی و یك قطعه عكس 4×3 در روزهای 13 و 14 شهریور ماه به دانشگاه مراجعه کنند.

زمان مصاحبه برای خواهران روز پنجشنبه 13 شهریورماه و برای برادران روز جمعه 14 شهریور ماه و برای متأخرین (اعم از خواهران و برادران) روز شنبه 15 شهریور از ساعت 8:00 صبح تا 16:00 عصر است . داوطلبان به نشانی تهران، خیابان آزادی، بین خیابان خوش و آذربایجان، نبش كوچه كامیاران، پلاك 252 مراجعه کنند.

معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت در آموزشكده فنی نقشه برداری سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح نیز باید با مدارك لازم اصل و تصویر كارت ملی، اصل و تصویر شناسنامه، تصویر آخرین مدرك تحصیلی یا گواهی فراغت از تحصیل و دو قطعه عكس 4×3 به این محل مراجعه کنند.

زمان مصاحبه كلیه معرفی‌شدگان روز چهارشنبه 12 شهریورماه رأس ساعت 8:00 صبح است كه لازم است به نشانی تهران، بلوار كشاورز، خیابان شهید شوریده، پلاك 7 آموزشكده فنی نقشه‌برداری مراجعه کنند.
اخبار دانشگاه - مهر

 


ویدیو مرتبط :
اعلام اسامی شرکت های جدید برای واگذاری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزییات آزمون‌ كارشناسی دانشگاه علمی كاربردی اعلام شد/زمان و ظرفیت پذیرش آزمون



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

جزییات آزمون‌ كارشناسی دانشگاه علمی كاربردی اعلام شد/زمان و ظرفیت پذیرش آزمون

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به ثبت‌نام 121 هزار و 544 داوطلب در آزمون كارشناسی ناپیوسته ترمی دانشگاه علمی كاربردی گفت: 48 هزار و 808 نفر از این تعداد را زنان و 72 هزار و 736 نفر از آنان را مردان تشكیل می‌دهند.

حسین توكلی در گفت‌وگو با ایسنا: با اشاره به ثبت‌نام دو هزار و 456 نفر برای رشته امور شعب بانك در گروه آموزشی مدیریت و خدمات اجتماعی در آزمون كارشناسی دوره ترمی سال 91 دانشگاه علمی كاربردی، گفت: هزار و 70 نفر از این تعداد زن و هزار و 386 نفر از این تعداد را مردان تشكیل می‌دهند.

وی ادامه داد: داوطلبان آزمون كارشناسی دوره ترمی 91 تنها باید به سئوالات عمومی و پایه پیش‌بینی شده پاسخ دهند.

مشاور عالی سازمان سنجش اظهار كرد: تعداد سئوالات این آزمون 165 سئوال عمومی و پایه است كه بایستی در مدت 150 دقیقه توسط متقاضیان پاسخ داده شود.

توكلی با اشاره به برگزاری آزمون كارشناسی ناپیوسته دوره ترمی 91 دانشگاه علمی كاربردی در 110 كد رشته امتحانی گفت: این آزمون در چهار گروه آموزشی صنعت (43 كد رشته)، كشاورزی (28 كد رشته)، مدیریت و خدمات اجتماعی (25 كد رشته) و فرهنگ و هنر (14 كد رشته)، برگزار می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به مجموع تعداد داوطلبین متقاضی در این آزمون عنوان كرد: 60 هزار و 182 نفر در گروه صنعت، 7 هزار و 100 نفر در گروه كشاورزی، 34 هزار و 332 نفر در گروه مدیریت و خدمات اجتماعی و 19 هزار و 930 نفر در گروه فرهنگ و هنر ثبت‌نام كردند.

توكلی ادامه داد: داوطلبان هر یك از چهار گروه آموزشی علاوه بر اینكه باید به 100 سئوال عمومی دفترچه آزمون عمومی پاسخ دهند، ضرورت دارد به سئوالات تخصصی مندرج در دفترچه آزمون شماره 2 كه برای هر كد رشته در هر گروه آموزشی جداگانه تهیه شده، پاسخ دهند.

وی با بیان اینكه داوطلبان آزمون هر یك از مقاطع كارشناسی و كارشناسی ناپیوسته ترمی علمی كاربردی می‌توانند كارت شركت در آزمون خود را از روز سه‌شنبه 27 تیر ماه دریافت كنند، گفت: داوطلبان می‌توانند از 27 تیر لغایت پنجشنبه 29 تیر به سایت سازمان سنجش WWW.SANJESH.ORG مراجعه و نسبت به دریافت كارت ورود به جلسه خود اقدام كنند.

توكلی ادامه داد: ضمنا اطلاعیه سازمان سنجش امروز یكشنبه 18 تیر ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار داده می‌شود و این اطلاعیه در نشریه پیك سنجش روزهای دوشنبه 19 و 26 تیر ماه منتشر می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به آن دسته از داوطلبانی كه كارت آزمون آنان دارای نواقص احتمالی است، گفت: برای رفع نواقع ضرورت دارد كه نسبت به حل آن اقدام كنند.

وی با اشاره به برگزاری آزمون‌های كارشناسی و كارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی كاربردی، گفت: این آزمون‌ها در روز 31 تیر ماه به طور همزمان در 65 حوزه اصلی و در 41 شهرستان برگزار می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: گزینش دانشجو در هر یك از كد رشته محل آزمون‌های كارشناسی، بر اساس نمره كل آزمون و با توجه به صلاحیت عمومی داوطلبان و در دو سهمیه شاغل و آزاد و اولویت بومی بودن و سهمیه رزمندگان صورت می‌گیرد.

وی در خاتمه با اشاره به ظرفیت پذیرش دانشجویان در آزمون كارشناسی و كارشناسی ناپیوسته دوره ترمی علمی كاربردی گفت: در آزمون كارشناسی 910 نفر و در مقطع كارشناسی ناپیوسته دوره ترمی علمی كاربردی 76 هزار و 890 نفر پذیرش می‌شوند./ایسنا